אתה הכי מתאים ללקוח, אבל איך מספרים לו את זה?

כיוון - פרסום ומיתוג

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
באתי לעשות עסקים בסין. איך אוכל למצוא את הסיני הפרטי שלי שיעזור לי להתמצא בשנגחאי?

סליחה, בתרגום למושגים שלנו: אני לא מקומי, באתי מחוץ לעיר לעשות פה עסקים. אני צריך מתווך שיכיר לי את המקום. איך אני יכול לדעת שמי שפניתי אליו הוא אכן האדם הנכון במקום הנכון, שיודע אם העסק שלי רלוונטי במיקום שאני חושב לבוא אליו?

דילמה, רצינית אפילו. איך אפשר למצוא בתוך קהל בעלי המקצועות את המיוחד שלי? את זה שידע, אכן, להתאים לי את מה שאני צריך ולמלא את החור שלי בשלמות?

יחזקאל ויטמן, מתווך בני-ברקי, התחבט בעצמו בבעיה הזאת. בעסק התיווך שלו יש מחלקות שונות. הוא מתווך דירות ושטחי מסחר. הוא מכיר היטב את בני ברק על כל פינותיה וסמטאותיה, יודע היכן יש ביקוש למוצר ספציפי, ואיפה כדאי להשקיע במוצר אחר. הוא מתמצא היטב בתמחור ובשווי השטחים, בביקוש ובהצע. יש לו מגע של קסם בהתאמה של חנות לצורך מסחרי באזור, ולביקוש.

אבל איך איש עסקים לא מקומי, למשל, יכול לדעת את זה? נניח, אברהם כהן מירושלים, בעל רשת המרכוליות '60 דקות', שהאסטרטגיה שלה היא 'נמצאים בשבילך כאן ועכשו בכל מקום שאתה צריך, פתוחים החל מ5:30 לפנות בוקר עד 1:30 בלילה עם כל מה שצריך ואפשר להתקע בלעדיו בשעות הקטנות של הלילה, תמיד נוכל להקפיץ מוצר שחסר במלאי מסניף אחר', רוצה להתרחב ולתקוע יתד גם בבני ברק. הוא מעוניין, בשלב הראשון, לפתוח שלושה סניפים באיזור זכרון מאיר. איך הוא יוכל לדעת שאכן, המתווך שמולו, לא רק יספר לו היכן יש שטח מסחרי פנוי לעסק, אלא ידע גם להמליץ לי על מיקומים אידיאליים ונגישים, שמוכרים לתושבים ונוחים להפוך לחנות? ושהסניפים יהיו מפוזרים בצורה טובה ונגישה למעגל תושבים מקסימלי?

ליחזקאל יש ערך מוסף על מתווכים אחרים. הוא חי את המקצוע, נושם את בני ברק והצרכים שלה, ויודע לכוון את הלקוח בצורה מדוייקת למקום שיענה על הציפיות והצרכים שלו. הוא מכיר את העיר, תושביה והמקרקעין שבה, אבל איך ידע אברהם, הלקוח, שיחזקאל הוא האדם הכי מתאים בשבילו?

"חשבנו הרבה על האתגר הזה", מספרת פערי אויש, בעלת המשרד "כיוון – מיתוג ופרסום". "איך מספרים ללקוח שמי שעומד מולו הוא מומחה בתחום, בלי להלחיץ אותו ולכפות עליו להשתמש בשירות שלנו? יחזקאל הציע פתרון יצירתי ומעניין, ואנחנו הוצאנו והפקנו את הרעיון מן הכוח אל הפועל. הכנו חוברת מעוצבת, מסודרת ומושכת עם מידע סטטיסטי מקיף על בני ברק. מי שמעוניין להכיר את בני ברק במספרים – מוזמן לעיין בחוברת. בסופה, כמובן, הכנסנו קריאה לפעולה, כזו שנופלת על לבו הפתוח של הלקוח, שכבר קיבל מנת ריכוך באמצעות הידע המקיף והמקצועי. שכתבנו את המידע בצורה מעניינת, סדרנו את הנתונים בטבלה ברורה לעין, הקפנו את כל נושאי המידע הרלוונטיים וסיננו מהם את מה שלא רלוונטי. כשלקוח מקבל לידיו חוברת כזאת, הוא לא יכול שלא להתרשם מהעיצוב המוקפד, הנקי והמקצועי, והמכלול כולו שמשדר לו – אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים. אתה יכול לסמוך עלינו. בוא ונדבר עסקים".

רוצים להציץ ולטעום מהחוברת? https://kivun1.co.il/gallery/nadlan-bitnufa/, כדאי מאד לפתוח את התמונה בלשונית חדשה ולהגדיל.
 

elisheva18

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בס"ד

מקסים! מקסים!

תודה על השיתוף!

תעלו עוד פרויקטים לאתר כדי שנוכל להחכים ולקבל השראה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה