אתגר 55
מיתוג עצמי
כידוע הסנדלר הולך יחף, אך מאחר ואנחנו עדיין בעצומו של החורף ולא מומלץ ללכת יחף, אז הגיע הזמן למיתוג עצמי טוב ומחמם
כמה מילים על מיתוג עצמי למעצבת:
כשבונים לוגו אחד הדברים שצריך לשים לב אליהם הוא מה הייעוד של הלוגו ואיפה ייעשה בו שימוש. בלוגו של מעצבת השימוש העיקרי הוא קרדיט בצד מודעה ולכן:
1. הלוגו צריך להיות מינימליסטי וברור, שייראה טוב גם בקטן.
2. העיצוב צריך לאפשר פריסה רוחבית, כדי שמצד אחד הלוגו יהיה מספיק ניכר במודעה ומצד שני לא יפלוש יותר מדי לתוך המודעה.
כמו כן, לשם של המותג יש גם משמעות גדולה, כי כידוע הפרסום הטוב ביותר הוא בשיטת הפל"א (פה לאוזן) ולכן מומלץ תמיד לבחור בשם ברור וקליט שיעבור בקלות מפה לאוזן.
והרי האתגר:
מיתוג עצמי הכולל בחירת שם ועיצוב לוגו.
הכללים:
1. יש להעלות יצירה של לוגו בלי סלוגן.
2. ניתן להעלות יצירה אחת בלבד (סופי סופי, בלי חרטות )
3. יש להעלות קובץ תמונה של הלוגו בגודל רגיל ובנוסף הלוגו כקרדיט בצד שמאל.
4. ניתן להעלות גם יצירות שנעשו בעבר.
5. העיצוב לא חייב להיעשות ע"י הניק המעלה אותו, אך כן חייב להיות הייצוג הרשמי שלו.
6. על מנת לשמור על אובייקטיביות, אין להעלות מוקאפים והדמיות.
7. סיום האתגר ביום חמישי כ"ב אדר ב'.
בחירת הזוכה/ים תהיה לפי מידת היעילות של הלוגו למעצב ותושפע הן מהשם והן מהעיצוב.
לגודל תועלת העניין אני מקווה אי"ה להשיג בסיום האתגר שיפוט דרמטי ע"י שופטים מהשורה הראשונה ופרסים שווים
אז קדימה, תחממו מחטים ותתפרו לעצמכם נעליים חמות, נוחות ובעיקר אפקטיביות.
התייעצויות, תגובות ושאר דיבורים בנספח בלבד.
וכיון שאי אפשר בלי דוגמא להשראה, אז הנה:
דוגמא ללוגו טוב (בלי להתגאות ) לא קריאייטיבי, לא 'מפוצץ', אבל יעיל (שם קליט, סמל מינימליסטי, פריסה רוחבית).
דוגמא ללוגו 'מפוצץ', אבל לא יעיל בכלל (שם לא קליט, סמל מורכב מדי, פריסה עגולה)
בהצלחה!!
מיתוג עצמי
כידוע הסנדלר הולך יחף, אך מאחר ואנחנו עדיין בעצומו של החורף ולא מומלץ ללכת יחף, אז הגיע הזמן למיתוג עצמי טוב ומחמם
כמה מילים על מיתוג עצמי למעצבת:
כשבונים לוגו אחד הדברים שצריך לשים לב אליהם הוא מה הייעוד של הלוגו ואיפה ייעשה בו שימוש. בלוגו של מעצבת השימוש העיקרי הוא קרדיט בצד מודעה ולכן:
1. הלוגו צריך להיות מינימליסטי וברור, שייראה טוב גם בקטן.
2. העיצוב צריך לאפשר פריסה רוחבית, כדי שמצד אחד הלוגו יהיה מספיק ניכר במודעה ומצד שני לא יפלוש יותר מדי לתוך המודעה.
כמו כן, לשם של המותג יש גם משמעות גדולה, כי כידוע הפרסום הטוב ביותר הוא בשיטת הפל"א (פה לאוזן) ולכן מומלץ תמיד לבחור בשם ברור וקליט שיעבור בקלות מפה לאוזן.
והרי האתגר:
מיתוג עצמי הכולל בחירת שם ועיצוב לוגו.
הכללים:
1. יש להעלות יצירה של לוגו בלי סלוגן.
2. ניתן להעלות יצירה אחת בלבד (סופי סופי, בלי חרטות )
3. יש להעלות קובץ תמונה של הלוגו בגודל רגיל ובנוסף הלוגו כקרדיט בצד שמאל.
4. ניתן להעלות גם יצירות שנעשו בעבר.
5. העיצוב לא חייב להיעשות ע"י הניק המעלה אותו, אך כן חייב להיות הייצוג הרשמי שלו.
6. על מנת לשמור על אובייקטיביות, אין להעלות מוקאפים והדמיות.
7. סיום האתגר ביום חמישי כ"ב אדר ב'.
בחירת הזוכה/ים תהיה לפי מידת היעילות של הלוגו למעצב ותושפע הן מהשם והן מהעיצוב.
לגודל תועלת העניין אני מקווה אי"ה להשיג בסיום האתגר שיפוט דרמטי ע"י שופטים מהשורה הראשונה ופרסים שווים
אז קדימה, תחממו מחטים ותתפרו לעצמכם נעליים חמות, נוחות ובעיקר אפקטיביות.
התייעצויות, תגובות ושאר דיבורים בנספח בלבד.
וכיון שאי אפשר בלי דוגמא להשראה, אז הנה:
דוגמא ללוגו טוב (בלי להתגאות ) לא קריאייטיבי, לא 'מפוצץ', אבל יעיל (שם קליט, סמל מינימליסטי, פריסה רוחבית).
דוגמא ללוגו 'מפוצץ', אבל לא יעיל בכלל (שם לא קליט, סמל מורכב מדי, פריסה עגולה)
בהצלחה!!
נערך לאחרונה ב: