קופירייטינג אתגר חודשי #4 >>> שיבינו אותנו ...

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נתחיל מהמסר, להסביר את הערך של בן ישיבה ה'עוסק בתורה' יומם ולילה.

ולא. לא מדובר בפרסום בתוככי הציבור שלנו.



מדובר בפרסום עבור הציבור הכללי, שלא מצליח להבין איפה ה'שויון בנטל'.

בראש שלהם –

הם מחזיקים את המדינה ביגיע כפים ובתעסוקה שהעלתה את המדינה לאחת מהמדינות הנחשקות ביותר בכלכלה היציבה.

הם מקריבים את חייהם בגיוס לצבא.

ולומדי הישיבות חומקים מאחריות לגורלנו המשותף ולא נושאים עמם יחד בנטל.



נניח וכמה פילנתרופים מהמגזר החרדי נותנים בידינו את המשימה - ליצור קמפיין הסברה לציבור החילוני, כדי שיבינו אותנו, שיבינו את הערך של לומדי התורה, שמגנים ומצילים על עם ישראל.



[אני חשבתי על כיוון אסטרטגי – להמחיש שאין שום נכס תרבותי לעם ישראל ששרד כל הדורות, כמו האמת שבתורה. זה כיוון אחד ואפשר לבחור כיוונים אחרים]



גם אם לא נצליח להפוך להם את החשיבה השלילית לגמרי, לפחות שיהיה לקמפיין מעט השפעה, ויבינו שיש צד שני, ויש הגיון מוסרי בדרך התורה.



הקמפיין יקיף הרבה מדיות, ויש לבחור מינימום שניים מתוך הרשימה.


  • רשתות חברתיות
  • תסריט - סרטון ויראלי
  • תסריט לטלוויזיה
  • תשדיר לרדיו
  • שלטי חוצות
  • מודעה בפרינט
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני מוכן להיות ההדיוט שקופץ בראש
מקווה שאני לא אשאר בסוף לבד מבויש

הרעיון:
ללכת על הגעגוע למסורת ויהדות
אני חושב שהסברים מלומדים לא יואילו אף פעם
רק קטע של רגשי יעבוד כאן

ההשראה שלי מהסרטון של ש"ס על הסליחות..

קהל יעד: פונה לקהלים מבוגרים שזוכרים יהדות מפעם

המסר: הישיבות הם בית היוצר ליהדות המסורתית והמתוקה שזכורה לנו מבית אבא

סלוגן: השאירו אותם, השאירו לנו את הבית!

תסריט:

גבר מזרחי הולך ברחוב סואן,
מתגעגע לסצנה ישנה שלו בתור ילד מנשק את ידי הרב עובדיה
או משהו עם הבאבא סאלי וכו'

מדופרס מהענין שמסביבו הכל סואן וקר

לפתע מוצא מבנה קטן של ישיבה
נכנס ומגלה בחורים יושבים ולומדים
ורב זקן שמלטף את זקנו הלבן
הוא ניגש אליו בדמעות ומנשק את ידו
ברקע ניגון מזרחי מרגש

שלט חוצות:
השאירו אותם, השאירו לנו את הבית!

תמונה של בחורים יושבים בישיבה
הדמויות של הבחורים הם רבנים מוכרים ואהודים על ציבורים גם רחוקים
כמו הרב מרדכי אליהו וכדומה
רק בפורמט של בחורים צעירים

פאדיחות....
 

אמיצ/ה

משתמש פעיל
אשמח לכל ביקורת! די חדשה בתחום אז... מקווה שלא עשיתי בושות


המסר: התורה שומרת עלינו (בשווה או אפילו יותר מהצבא)

קהל היעד: חיילי מילואים בצה"ל (אני חושבת שהם הכי זועמים על ה'אפליה' בשירות שלהם מול לימוד התורה שלנו)

סלוגן: לפני צה"ל - יש לנו תורה

תסריט:
יהודי מפעם וחייל או פריץ גוי שמאיים עליו. באמצע הסיטואציה, כשהיהודי עלוב ומושפל והגוי שולח ידו אל חרבו בתנועת איום ברורה, קופץ פתאום חייל צה"ל צבעוני במדים (היהודי והחייל מפעם בשחור לבן) ומגן עם הרובה שלו על היהודי... והגוי בורח כל עוד נפשו בו
פוקוס על היהודי
היהודי עם חיוך אומר בקול איטי מתנגן נוסטלגי ועמוק: "לפני צה"ל - היתה לנו תורה"
ואז סלוגן מפיו של בחור ישיבה שמרים את ראשו מהסטנדר: "לפני צה"ל - יש לנו תורה"

תשדיר לרדיו:
קולות פרועים של צחוק גויים שיכורים, ניפוץ בקבוקים, פרסות סוסים ועוד (פוגרום)
ילד (קול דואג או בוכה): אבא, מה נעשה עם הפורעים האלה? מי יגן עלינו?
אבא (קול עמוק ומרגיע): יש לנו את התורה. היא תמיד שמרה עלינו.

קולות של רובים, טילים, מלחמה (במובדל מהפוגרום הקולות יותר אלקטרוניים)
מתחלף בקולות מרגיעים של ניגון גמרא מפי אלפי בחורים..
הסלוגן בקול של בחור צעיר: לפני צה"ל - יש לנו תורה
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אשמח מאוד לביקורת.

מסר שיוצא מהקמפיין: התורה מגנה, התורה מצילה, ההגנה הכי טובה=התורה!, הקיום היחיד היום הוא עולם הישיבות.

קהל יעד: זה מגיע לשאלה מיהו יהודי, כי מבחינתי היעד הוא לכל אדם שהוא יהודי, כולל החרדים.


תסריט:
כיתוב: שנת ג'תתכ"ח 70 לספירה
ברקע: המצלמה מתחילה ממגפי ברזל ועולה לשריונים וכו' עד לראש, חייל רומאי, ואז רואים באימה את הרומאים צווחים ונוגחים, פורצים את החומות לקול צהלותיהם, ואז רואים אותם נכנסים לבית מדרש מלא לומדים, בהלם!

כיתוב: שנת 1943 ה'תש"ג .
ברקע: מחנות עבודה אסירים בכתונת פסים וכו', ואז רואים כמה אסירים מדליקים נר וברקע נשמע ברוך אתה... להדליק נר חנוכה.

כיתוב: שנת תש"ח הקמת המדינה - מלחמת העצמאות.
ברקע: מלחמה אש דם פצועים.

כיתוב שנת 1967 תשכ"ז מלחמת ששת הימים.
ברקע: רואים את ההסרטה של הרב גורן בכותל עם ספרי התורה תקיעת שופר 'הכותל בידינו'.

כיתוב: 1973 ה'תשל"ד יום הכיפורים.
ברקע: בית כנסת עם תפילת יום כיפור וברקע אזעקה!, ואז דם אש טילים אזעקות, קולות של החזית, ואז מכריזים על הפסקת אש, רואים את מחנה צה"ל כולם שבורים יושבים בפחד מתוסכלים, ואז צעקות ברקע "הרב הגיע, הרב הגיע, תמונה של הרב עובדיה ואם יש אז הסרטה שלו שם מעודד את כולם.

כיתוב: שנת תשע"ד 2014, צוק איתן.
ברקע: כאן אפשר לשים את הסרטות קימות של התנפלות חיילים על ציציות וחיילים מתפללים בחזית.

כיתוב: שנת תש"ף 2020.
ברקע: תהלוכת ספר התורה של הידברות לע"נ החייל עמית הי"ד.

ואז מגיע הדרמה: כיתוב על כל המסך: מאז ועד היום, אנחנו קיימים בזכותה, (ברקע ספר תורה) ובזכותם! (רקע של בחורים יושבים ולומדים).
יש צבא הגנה, (רקע של חיילים), ויש את ההגנה! (רקע של בחורים יושבים ולומדים)
כי בלעדיה אין לנו קיום! (רקע שחור וכדו').
אמור לקחת שתי דקות כל הסרטון (בין עשר לחמש עשרה שניות לכל אירוע ואז הסוף כעשרים וחמש שניות)
(אפשר לקצר ע"י כך שרואים את המלחמות במהירות בלי הרקע היותר מידיי, למשל שואה רואים לכמה שניות אסירים במחנה עבודה ולשים כיתוב על כל אחד)


תסריט לטלוויזיה:
היא הגנה עלינו אלפי שנים! (ברקע יהודים לומדים תורה במערות בימי אנטיוכוס וכדו')
היא מגנה עלינו עכשיו, בזכותם! (ברקע את בחורי הישיבות לומדים)
בלי עולם הישיבות אין לנו קיום!

תשדיר לרדיו:
קולות אזעקה, בכיות וצרחות, פתאום בוקע קול 'שיר למעלות'.
ואז הקריין: התורה הגנה התורה תגן!, מפרעה ועד היום, יש הגנה אחת שהייתה תמיד, והיא עדיין, בזכות בחורי הישיבות.
בלי עולם הישיבות אין קיום!

אשמח מאוד לקבל הערות וביקורת!
 

calm

משתמש פעיל
הפוך על הפוך.
(ראש של גמרא...)

ללכת ולהסביר לחילונים שהתורה היא יותר מצה"ל זה כמו לתת לבחור ישיבה צו גיוס לקרבי.
חברה, מניסיון והכרות עמוקה עם הציבור הכללי הם לא יבינו ואולי גם לא שואפים להבין...

אדרבה, במקום לספר להם "בובע מעשייס", בואו נמציא את העתיד מחדש.
למה, רק לבני דודים מגיעה אפליה מתקנת?

אז ככה:
כדי שנוכל לקבל את מלוא תשומת הלב לקמפיין שלנו,
חייבים ליצור קשר עם גורמים מאד בכירים ברשתות החברתיות, בתחנות הרדיו וברשות השידור.
אחרת, הם לא יסתכלו עלינו ... (תרתי משמע)

ולכן אישיות מאד מוכרת בציבור החרדי יוצרת קשר ביוזמתנו עם כבוד הרמטכ"ל.
הלה יפנה מזמנו וישב לפגישה חשאית עם אותה דמות רצינית (רב ראשי, ח"כ חרדי, מה שהלקוח יעדיף)
כתבות יח"צ יצאו אודות הפגישות המסתוריות שהם מנהלים.
אף אחד לא ידע למה הם נפגשים. צו איסור פרסום.
בוקר אחד התעלומה תיפתר בדמות קליפ מקצועי ומרשים של חפ"ק צבאי ערוך למלחמה.
ובחפ"ק, לא פחות ולא יותר ישבו לצד חיילים מאומנים ושריריים כמה בחורים עדינים ושבריריים
או לחלופין שריריים גם כן. (שוב נתון לשיקול דעתכם, מה מתאים יותר לשוות לצופים בדמות הצורב הצעיר)
הסצנה תהיה קצרה וממוקדת.
יש בה התארגנות ופקודות אחרונות לקראת מבצע, כשאת הפקודות משמיעים הלומדים והחיילים הקרביים עונים כן המפקד.
לפתע נכנס בחור מרשים (דוסי, עדיף עם פאות מסולסלות וזקן...)
לאוהל ועוצר את כולם שלא יצאו לקרב כי יש פה "מחלויקעס"
מתפתח דיון ער בנושאים הקשורים למלחמה מתוך הגמרא, פלפול לפה ולשם.
בסוף מתיישבת הסוגיה, הלומדים מנגבים זיעה, מתרגמים את הארמית לעברית - צהל"ית.
שולחים את החיילים למלחמה ומתיישבים ללמוד כשהמילים המסיימות את הסצנה.
פה מתרחשת המלחמה האמתית.

(כמובן שניתן לסיים בקלוז אפ של אחד מהחיילים השבים מהקרב, מעניק צ'פחה ידידותית ללומד, תוך מילות הערכה כנה - אח שלי, הרגשתי ששמרת עלי! ושניהם משווים את השם הרשום על הפתקית של הלומד עם שמו של החייל...)

כמובן שכל הקמפיין כולל הסבר על אופן הלימוד.
קורא לחיילים ללמוד דף יומי כסגולה ועוד כיד הדמיון המופלא,
כשהכל מגובה ע"י הרמטכ"ל.

פנטסטי.
אה?!...

חיילים, תכניסו לפק"ל שוטנשטיין...
(אך, עלינו על הפילנתרופים...)
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ככה התחלתי:
מניחה פה שביב של רעיון:
תסריט בן 20-30 שניות, בו עולה שם רנדומלי (ירון בן שרה, עדי בן רבקה, שחר בן נעמה רוני וכו'... מפוברק או אמיתי, לא משנה) ובחור ישיבה שמתפלל על השם הזה. לקראת סוף הקליפ עולה כיתוב: הוא מתפלל עליך/לומד לזכותך. רוצה להפריע לו?
והסבר: כשהוא עסוק בלימוד, הוא יוצר זכויות שמגנות גם עליך.
וזה ההמשך, ההתחלה והיישום:
כשצעיר חילוני רואה חרדי לומד - הפיוז קופץ לו. לא משנה מה תגידו לו - בשבילו זה כמו סמרטוט אדום שמתנפנף בהתגרות מול שור. בעצם - את הפיוז הזה צריך לנטרל.
חילוני מצוי, בעצם ישראלי מצוי כולל חרדי - אוהב מאד לקבל בחינם. אייקונים של מסורת זו שפה ישראלית מאד. עוד מאפיין - זה המזג החם והסוער (גם האשכנזים הפולנים... כולם, בסופו של דבר, שייכים לאופי הזה.)
חוץ מזה, המצפון היהודי הוא דבר מפותח, גלובלית. אם הוא לא מכוון לאמת, הוא מכוון לשטויות ולרחמים על אכזריים, למשל.

לכן ההצעה שלי מתמקדת בתקיפה ולא בהתנצלות.

תסריט:
שניות 0-10: רואים בחורי ישיבה או אברכי כולל או מתפללים בקבר רחל עם רימוזים למקום המצאם. 10 שניות שקטות לגמרי, בלי כיתוב.
שניות 11-14: הוא מתפלל/לומד.
שניה 15: בפונט אדום נוכח: עליך/לזכותך. (לסירוגין בלשון זכר או נקבה)
שניה 17: רוצה להפריע לו?
שניה 21: רוצה גם? 000-0000000
שניה 25: הזכות שלנו להוסיף לך זכויות.

פרינט:
חרדי מצוי בתנוחת לימוד או תפילה במקום עם רימוז מפורש לזרותו מרוח על 2/3 עליונים. מתחת - סטריפ שחור ואותיות לבנות: הוא מתפלל/לומד (בהתאם לסצינה)
באותיות לבנות גדולות, על רקע אדום: עליך/לזכותך.
בשורה מתחת - שחור על לבן: רוצה להפריע לו:

בתחתית המודעה: לבן על שחור: רוצה גם? 000-0000000
והסלוגן בתחתית: הזכות שלנו להוסיף לך זכויות.
 

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איני מרבה לכתוב כאן. עסוק מידיי בפרסום בשטח....
רק במקרה נכנסתי.

ונוכח חשיבות העניין דומני ששוה להקדיש כמה שניות כדי להשיב לכולכם מנה אחת אפיים.
ואדרבה. השיבו לי אם אתם חושבים שאני טועה. (מתרכז במינימום הנצרך לאתגר)

ואסביר:
רוב המציעים כאן תוקפים את מסר השיוויון בנטל מזווית חרדית ומנקודת מבט חרדית.
מתי סוף סוף תבינו שתהום פעורה מתוחה בין המגזרים, וכמעט ולא שייך שיח הגיוני בין המגזרים. המגזר האחר חי בפלנטה אחרת לגמרי. ועצם הכותרת החיובית בעניין זה תקבל פלומבה חרדית ומאוסה עוד לפני שתספיקו לומר משהו.

אבל יש שפה אחת אותה הם תמיד יבינו. עוצמה וגאווה!
חרדים. לא מתנצלים!

תזרים 1: מודעות רחוב
ויזואל: שורה של בחורי ישיבה עומדים עם מגנים של שוטרים ובידם גמרות וספרי קודש כמגנים (כמו בהפגנות ) וסביבם ערבים משליכים אבנים). בחורי הישיבה נחושי סבר עומדים חוצץ.
שורת סיום
בין אם תאמינו, וגם אם לא תסכימו, לומדי התורה ישמרו עליכם תמיד, ובלי להתנצל.

תזרים 2. מדיה ברשתות

ויזואל של שוטרים חמורי סבר מכונים נאצים בהפגנות על ידי ערבים וחרדים. משתנה ומתחלף לויזואל של חרדים עומדים עם מגנים וסביבם שומעים את כל להקת התקשורת והפוליטקאים הגרבוזים מחרפים ומשמיצים.

שורת סיום:
אתם יכולים להקשיב ללהקת ההסתה על השיוון בנטל. אבל החרדים לא מתנצלים ולא נבהלים.
הם ממשיכים בנחישות ובמסירות לשמור על המדינה שלנו יהודית, לשמור על התורה ולהתפלל עבור כולנו.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
היה לי קצת זמן... בכל זאת בבידוד ביתי...

אז ככה: תפיסת העולם שלי אומרת, אין ולא יהיה שום דבר בעולם
שיצליח להביא את אחינו החילונים להכרה בערך לימוד התורה.

מכיוון שכך, ואם ממילא יש שיח ציבורי, על הנושא הקדוש "שוויון בנטל",
הבה נגזול את החנית מיד המצרי, וננהל אנחנו את השיח, ועל מה שמדובר בו.

האגדה מספרת, שבמהלך הריצה לנשיאות של ביל קלינטון מול ג'ורג בוש האב,
נקל הראשון בקשיים, מאחר שבוש הוכיח יכולות צבאיות מדהימות במלחמת המפרץ,
מכיוון שכך טבע היועץ האסטרטגי הבכיר של מסע הבחירות של קלינטון,
מטבע לשון: זאת הכלכלה, טמבל! (It's the economy, stupid ) תוך כדי שהוא מורה,
לאדון קלינטון, לא משנה מה שואלים אותך, על הכל אתה עונה מילה אחת: הכלכלה.
במילים אחרות, תברח מהנושא הצבאי, ותביא את השיחה למקום הנוח שלך, הכלכלה.
מה שבאמת הבטיח את תוצאות הבחירות לטובת קלינטון...


לעניינינו, לא משנה, איך ומה יטיפו לנו אחינו הלוחמים בשדה הקרב,
על אי נשיאתנו בנטל בשוויון כמותם, אנחנו עונים בשתי מילים: מי שמדבר...
נכון, זה לא נעים, ודורש כוח ועוצמה, אבל זו האמת: איפה אתם בלימוד התורה???

הכנתי, מודעה פשוטה, היושבת על הקונספט הזה, כמובן שאפשר להרחיב,
לכל המדיה המודפסת והנצפית, הנשמעת והמתוקבקת...
(כתבתי די והותר, אולי אוסיף ביום מן הימים, עוד מלל, לשאר המדיות).

שוויון בנטל.jpg
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

אפילו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
שלט חוצות ענק
תמונה טובה של בחור/ים לומד/ים =כסף זהב יהלומים וכו'
שאלה: אתה לא מעריך?
אתה צודק 100%!
אי אפשר.
(אולי צריך להוסיף איפשהו : שווי של לומד תורה/בחור ישיבה, אין לשער.)

איזה שהוא תסריט (לא כ"כ משנה לי איפה :) - ) :
המילים אתה צודק! קופצים ורוקדים על רקע יוקרתי, כמה שניות טובות.
יעבור הסרטה מהירה - ידיים סופרים הרבה כסף, יהלומים מנצנצים, מישהו מקבל מדליה, ועוד כיד הדמיון הטוב....

ואז יבוא ההפתעה
לומדי תורה,
אתה לא מעריך?
צודק ב 100%!
אי אפשר.
שווי של לומדי תורה עולה על ככל דמיון.

(עם עיצוב של רקעים מתאימים כמובן)
ואז רקע שמים יפה עם סמלון של נצחון- לומדי תורה מעל הכל.

ואולי להוסיף ביותר קטן (כמו יהלום אם אתה לא מבין את שוויה, זה לא נופל במאום.
כך בלומדי תורה גם אם לא מעריכים, השווי שלהם נשאר מעל לכל
כי זה לא ויכוח, זה עובדה.
(ואולי לא בקטן?)

בהצלחה ללומדי התורה, תומכיהן, ומעריכיהן....
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אי אפשר להסביר אהבה

השראה : קמפיין חוצות של עלית – אי אפשר להסביר אהבה (אם יש למישהו תמונה אשמח)

ועפ"י דבריו של @פינגווין בנספח (חשבתי על הרעיון לפני אבל הוא עזר לי לחדד)

הרציונאל: באמת אי אפשר לסבר אוזן על ערך התורה למי שלא מבין, לפחות שיבינו שלא מבינים.

כי אי אפשר להסביר אהבה.

הקמפיין על אותו רעיון בשילוט חוצות ברשתות החברתיות ובסרטונים

תמונה או קליפ של מטבוחה חריפה אש

כיתוב/ מלל – "אח זה שורף בלשון" טקסט: אי אפשר להסביר אהבה.

תמונה או קליפ של ציור מקושקש מגן תלוי על העמדה בעבודה

כיתוב/ מלל: "זאת יצירת אומנות או מה?" טקסט: אי אפשר להסביר אהבה.

תמונה או קליפ של כלב שקופץ ומלקק את הפנים של בעליו.

כיתוב / מלל טקסט: "זה נעים לך?" טקסט: אי אפשר להסביר אהבה.

תמונה או קליפ של בחור/ים לומד/ים

כיתוב/ מלל - "זה מה שאתה עושה כל היום?!" טקסט: אי אפשר להסביר אהבה.

אי אפשר להסביר את ערך התורה

כי אי אפשר להסביר אהבה...

[על אותו בסיס לראיין נגיד מוסכניק רפתן וכו איזה סרטון קצר ומעניין – זה לא מגעיל אותך/ לא קשה לך (הפרות, הריח, הליכלוך...) והמסר אי אפשר להסביר אהבה - במקביל ללימוד התורה ]
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יש לנו כאן את הזוכה הגדול.


@IAB

אין לך מה להתבייש ולהתנצל. יש לך את זה.

בעיקר דיבר אלי, המסר שמדבר אל הרגש ליהדות מתוקה שזכורה לנו מבית אבא.
לא הלכת להתמודד בהשוואות מול צה"ל, לקחת מסר קליט שיתקבל טוב אצל קהל היעד, ויחזק בליבם
את ההערכה ללומדי התורה, והנחיצות בהשארת עולם התורה.


השאירו אותם, השאירו לנו את הבית!



נכוון שהייתה קשה הבחירה, כי לעניות דעתי היו עוד כמה שהתקרבו אליו במסר ובתוכן,
אבל היה צריך לבחור, קמתי לבוקר חדש והגעתי להחלטה.

אז בבקשה @IAB קח את המושכות ותכין לנו אתגר שיזניק את הפורום.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה