אצל מי כבר אחרי החגים?

הילה פ.

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
בוקר טוב חברות, וחורף בריא!
הרגע העליתי פוסט חדש בבלוג שלי, לקריאה נוחה יותר: kotevetblog.wordpress.com
לטובת החסומות אני מצרפת אותו כאן:



0




אצל מי כבר אחרי החגים?



שלום חברות!

אז הוא הגיע בסוף. אחרי החגים הזה. מה היינו עושים בלעדיו? מזל שיש לנו אותו, אחרת לא היה לנו למתי לדחות את כל מה שצריך לעשות…

אז איך חוזרים לשגרה בצורה נכונה אחרי החגים?

אז כמו לכל דבר טוב שצריך להעשות בצורה נכונה, יש כמה שלבים:

  1. לעצור. קודם כל בואי נעצור, כי בלי עצירה אי אפשר לראות באמת מה צריך להיות הצעד הבא.
  2. ניקוי מחשבות. אחרי זמן עמוס כ"כ שלא התאפשר לנו לחשוב בבהירות חשוב מאד אפילו לפרוס את המחשבות על הנייר, כמין מפת חשיבה או טבלה. כשהדברים נמצאים לנו מול העיניים קל יותר לקבל החלטות.
  3. מה הכי חשוב שיקרה קודם. זה כמובן לא "מה בא לי" וגם לא "מה הכי דחוף", חשוב שיהיה משהו שאתן מתחברות אליו, שכיף לכן לעשות אותו, כי הנאה מתוך עשייה גוררת עשייה נוספת.
  4. להתרגש. להתרגש??? מה הקשר?? אז כן. זה הדבר החשוב ביותר. כי כשאני מתרגשת מהעשייה שלי, ההספק שלי עולה, הרצון להתקדם מתחזק והאנרגייה הטובה שאני משרה סביבי משפיעה על הלקוחות שלי, המשפחה שלי וכל מי שבסביבתי.
אשמח לשמוע מכן מה אתן לוקחות, מה אתן הולכות לעשות כדי לחזור לשגרה בצורה הטובה ביותר עבורכן?
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה