עזרה אני צריכה רעיונות לשאלות בתוכנית כן ולא

esti 20

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מתכננת תוכנית למשפחה של שאלות שמותר לענות כן או לא, ואני צריכה רעיונות לשאלות מעניינות "מביכות קצת" למשל "האם את שמחה כשהשויגער שלך באה בהפתעה"? התוכנית היא גם עבור הבעלים, תודה רבה!!
 

צריכה לחשוב...

משתמש מקצוען
האם אתה מוריד מהשולחן אחריך?
האם את אומרת "אני אשאל את בעלי" כדי לנפנף אנשים?
האם כשאת אומרת- "שתי דקות אני מוכנה" את באמת מתכוונת לזה?

רק שאלות משפחתיות א גם כלליות?
 

אושר המאושרת

משתמש מקצוען
האם את שוטפת כל יום את הבית?
האם את זורקת את הפח?
האם את שוטפת את הכלים?
האם את מחליפה מצעים כל שבוע?
האם את קוראת לילדים כל יום סיפור לפני השינה?
האם שגיסתך תבוא בהפתעה תשמחי תובכי?
אם אני מגיעה אליך עכשיו הבית הראה מוזאון?
יצא לך פעם לדבר על משהו ופתאום הוא הופיע מאחורייך?
את אוהבת את העבודה שלך?
את עושה חסד?
את יודעת לאפות טוב?
לבשל?..
השאלות מתאימות גם לבנים וגם לבנןת..
 

esti 20

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
האמת לקחתי את התוכנית ממשהי ששתפה בפרוג
המשחק: כן ולא

מה צריך?
פנסים כמספר המשתתפים.

המשחק:

מחשיכים את החדר. על התקרה מדביקים בצד אחד של החדר כרזה עם המילה 'כן', ובצד השני כרזה עם המילה 'לא'. כל משתתף מקבל פנס. שואלים שאלות אישיות )גם מביכות(, ואת התשובה עונים עם הפנס – כדי שאף אחד לא יראה... כמו: האם את שמחה כשהשוויגער שלך באה בהפתעה? יש לך חור בגרב?
 

ניחוחות

משתמש מקצוען
האמת לקחתי את התוכנית ממשהי ששתפה בפרוג
המשחק: כן ולא

מה צריך?
פנסים כמספר המשתתפים.

המשחק:

מחשיכים את החדר. על התקרה מדביקים בצד אחד של החדר כרזה עם המילה 'כן', ובצד השני כרזה עם המילה 'לא'. כל משתתף מקבל פנס. שואלים שאלות אישיות )גם מביכות(, ואת התשובה עונים עם הפנס – כדי שאף אחד לא יראה... כמו: האם את שמחה
יש לך את השאלות?
 

זכות התגובה

משתמש פעיל
התעניינת בשלום חמיך\חמותך בשבוע האחרון?
את\ה מרוצה ממשקלך העכשווי?
ביקרת אצל רופא שיניים במחצית השנה האחרונה?
קראת אתמול תהילים?
הצעת הבוקר את מיטתך?
קמת מייד כשצלצל השעון המעורר שלך?
הבנת כבר את תוכנית התחבורה החדשה "דרך שווה"?
את\ה יודע\ת באיזו שנה ההורים התחתנו?
 

ישראלה

ללמוד תוכנות בכייף :)
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
יש איזו מטרה בסוף,
או הענין של הצחוק תוך כדי משחק?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה