אני מקבל פתאום הודעה: אירעה שגיאת זמן ריצה

דייקן

משתמש רשום
בס"ד
פתאום באמצע עבודת המחשב, קופצת לה הודעה הכיתוב הנ"ל: כותרת "שגיאה". והתוכן: אירעה שגיאת זמן ריצה. האם ברצונך לבצע איתור באגים? שורה: 23. שגיאה: נדרש אובייקט. כן/לא.

מה זה אמור להיות? אם אני מקיש 'כן', אז נפתח חלון ובו אני נשאל האם ברצוני לפתוח את ה-Debugger. ואם אני מקיש 'לא' - אז זה בסדר - עד הפעם הבאה שאז אני מקבל הודעת שגיאה זהה בדיוק לקודמת...

מה עושים??

דייקן
 

bris

משתמש סופר מקצוען
מדובר בהודעה שאתה מקבל בדפדפן אינטרנט אקספלורר ?

תוכל לצרף תצלום מסך ?
 

דייקן

משתמש רשום
לאו דוקא...

נכתב ע"י bris;66314:
מדובר בהודעה שאתה מקבל בדפדפן אינטרנט אקספלורר ?

תוכל לצרף תצלום מסך ?
בס"ד
זוהי הודעה שכשהמחשב בסטנד ביי, הוא פתאום מעלה לי הודעה כזו, בלי למה ומדוע. והיות ולכל דבר יש סיבה, רציתי להיוודע מהי הסיבה.

היות וכרגע אין לי אין ההודעה מול עיני, איני יכול להעלותה, כמובן. גם לא שמרתי אותה כשראיתיה, כי לא חשבתי שאזדקק לה...

דייקן
 

bris

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י דייקן;66669:
והיות ולכל דבר יש סיבה, רציתי להיוודע מהי הסיבה.

דייקן

צר לי לאכזב אותך, אולי בתחומים אחרים יש לכל דבר הסבר. לא במחשבים. זה המקצוע הכי מיסטי שאני מכיר. (-אולי חוץ מגרפולוגיה...)

סתם בצחוק.

כשאתה אומר סטנד-בי , אתה מתכוון "מצב המתנה" ? או שאתה מתכוון שאתה לא עושה בדיוק כלום אז במחשב ?
איזה תוכנה רצה ברקע ?
מאיזה תוכנה אתה מקבל את השגיאה ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה