ב"ה
אנחנו רואים את כל מה שכתוב על זמן הגאולה בדברי חז"ל, קם ומתרחש לנגד עיננו.
ומה שנשאר לנו לעשות זה ל ה ת כ ו נ ן.
להאמין באמונה שלמה שבורא עולם מגיע על מנת לגאול אותנו.
ויש השואלים הרי אנחנו מקווים ועד היום עדיין תקוותנו לא התגשמה, האם עדיין עלינו להאמין כי בורא עולם אכן מגיע לגאול אותנו?
ואולי אם נחדד את השאלה לנקודה המזערית שלה:
האם עדיין אנחנו מאמינים בלב שלם שמשיח אכן מגיע, האם אין בנו ספק קל שבקלים חלילה שאולי לא?
ואם הוא לא יבוא חלילה? מתעוררת לה שאלה כפרנית.
לכן כדאי להבין, האמונה בביאת משיח היא מוחלטת.
התקווה קיימת בנו בכל רגע, והתקווה אומרת לנו, משיח בוא יבוא, ה' עתיד לגאול אותנו עכשיו!!!
ואם לא?
אם אנו נשארים אם ספק, הרי שלא האמנו באמונה שלמה.
ואם לא?
לכן צריך להבין שהתקווה – עליה להיות מוחלטת!
ה' מגיע לגאול אותנו.
התקווה הזאת היא עצמה התכלית.
לדעת לקוות.
לדעת את "אחד מי יודע?"
הלוואי שנזכה לענות: "אחד אני יודע."
בורא עולם מגיע לגאול את בניו.
אני מאמינה באמונה שלמה!!!
ת ת כ ו נ נ ו.
אנחנו רואים את כל מה שכתוב על זמן הגאולה בדברי חז"ל, קם ומתרחש לנגד עיננו.
ומה שנשאר לנו לעשות זה ל ה ת כ ו נ ן.
להאמין באמונה שלמה שבורא עולם מגיע על מנת לגאול אותנו.
ויש השואלים הרי אנחנו מקווים ועד היום עדיין תקוותנו לא התגשמה, האם עדיין עלינו להאמין כי בורא עולם אכן מגיע לגאול אותנו?
ואולי אם נחדד את השאלה לנקודה המזערית שלה:
האם עדיין אנחנו מאמינים בלב שלם שמשיח אכן מגיע, האם אין בנו ספק קל שבקלים חלילה שאולי לא?
ואם הוא לא יבוא חלילה? מתעוררת לה שאלה כפרנית.
לכן כדאי להבין, האמונה בביאת משיח היא מוחלטת.
התקווה קיימת בנו בכל רגע, והתקווה אומרת לנו, משיח בוא יבוא, ה' עתיד לגאול אותנו עכשיו!!!
ואם לא?
אם אנו נשארים אם ספק, הרי שלא האמנו באמונה שלמה.
ואם לא?
לכן צריך להבין שהתקווה – עליה להיות מוחלטת!
ה' מגיע לגאול אותנו.
התקווה הזאת היא עצמה התכלית.
לדעת לקוות.
לדעת את "אחד מי יודע?"
הלוואי שנזכה לענות: "אחד אני יודע."
בורא עולם מגיע לגאול את בניו.
אני מאמינה באמונה שלמה!!!
ת ת כ ו נ נ ו.