במסגרת פרויקט גמר בקורס עיצוב גרפי בפרוג, עלתה לי הצעה למתג משווקת מוצרי פוראוור.
המחשבה הראשונה שעלתה לי: בשביל מה צריך למתג דבר כזה? ואיך אני אוכל לשנות את הקונוטציה סביב הנושא הזה?
אך לאחר כמה שיתופים כאן בפורום על מיתוג מסוג זה, השתכנעתי, אז תודה לכל אילו שקפצו למים לפני...ועשו זאת בצורה מושלמת.
אז למיתוג:
עסק המשווק מוצרים טבעיים ובריאים באחריות מלאה, המשווקת בעלת ידע מקצועי ואמין ונותנת שירות מצוין לאורך כל הדרך עד לקבלת תוצאות מושלמות!
שם העסק: אלומקס. אלו קיצור של אלוורה- ממנה מיוצרים רוב המוצרים. מקס- מקסימום בריא וטבעי.
בלוגו נראים עלים הלקוחים מעולם הטבע. והחלל בתוכו יוצר את הצורה פלוס מעולם הבריאות.
לוגו
ניירת משרדית
ספר מותג
קטלוג
שובר מתנה
אתר (לא אמיתי...)
קמפיין פרסומי ( שימוש באלמנטים עם פלוס...)
ואחרון חביב- פרסומת לכבוד פורים (מאז עוד לא שיתפתי...)
אז עד כאן בינתיים, אשמח לשמוע חוו"ד המקצועית.
תודה אם הגעתם עד כאן.
המחשבה הראשונה שעלתה לי: בשביל מה צריך למתג דבר כזה? ואיך אני אוכל לשנות את הקונוטציה סביב הנושא הזה?
אך לאחר כמה שיתופים כאן בפורום על מיתוג מסוג זה, השתכנעתי, אז תודה לכל אילו שקפצו למים לפני...ועשו זאת בצורה מושלמת.
אז למיתוג:
עסק המשווק מוצרים טבעיים ובריאים באחריות מלאה, המשווקת בעלת ידע מקצועי ואמין ונותנת שירות מצוין לאורך כל הדרך עד לקבלת תוצאות מושלמות!
שם העסק: אלומקס. אלו קיצור של אלוורה- ממנה מיוצרים רוב המוצרים. מקס- מקסימום בריא וטבעי.
בלוגו נראים עלים הלקוחים מעולם הטבע. והחלל בתוכו יוצר את הצורה פלוס מעולם הבריאות.
לוגו
ניירת משרדית
ספר מותג
קטלוג
שובר מתנה
אתר (לא אמיתי...)
קמפיין פרסומי ( שימוש באלמנטים עם פלוס...)
ואחרון חביב- פרסומת לכבוד פורים (מאז עוד לא שיתפתי...)
אז עד כאן בינתיים, אשמח לשמוע חוו"ד המקצועית.
תודה אם הגעתם עד כאן.
נערך לאחרונה ב: