• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איך יכול להיות שכ"כ הרבה זמן הוא לא נמצא??
לא הגיוני שאדם נעלם בתוך ישראל כ"כ המון זמן ולגופי הביטחון אין מידע או קצה חוט, גם אם לא ניתן להגיע אליו, לא מאמין שגופי הביטחון רבי העוצמה שתמיד אבל תמיד מגיעים לכל מבוקש שמסתתר, לא יודעים גם אם לא בוודאות איפה הוא יכול להיות, באיזה אזור/מדינה, משהו פה לא מסתדר לי?!?!
מישהו יכול לעדכן מה אומרות השמועות, פחות או יותר במה מדובר?...
יש הרבה נעדרים חדשים כל שנה, שאינם נמצאים לעולם
 

Tuki

משתמש פעיל
 

הק

משתמש פעיל
 

כח רצון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יש הרבה נעדרים חדשים כל שנה, שאינם נמצאים לעולם
ראה מה כתבתי על זה.
רוב האנשים האלה הם, אנשים חילוניים, לחלקם אין קרובים או מכרים, חלקם גרים ברחוב, עולים זרים, אנשים עם בעיות משמעותיות, שבקושי מישהו יודע שנעלמו, לעומת אדם שמגיע מהחברה החרדית, שיש קהילה שיודעת הכל על כולם, יש משפחה, יש חברים, זה הרבה יותר נדיר וזה שונה.
 

איפה מוישי??

משתמש מקצוען
לדעתי כדאי מאוד וצריך לדווח על ההתקדמות במידה ויש כדי לדרבן את הציבור לתרום וכן כדאי מאוד להציב יעד ברור כמה כסף בערך צריך לחוקר הפרטי וככה יותר קל להתרים אנשים...
האם כבר נמצאים בקשר עם חוקר ספציפי והאם הוא התחיל בעבודתו? ואם לא עוד כמה כסף צריך כדי להתחיל את העבודה? מה הכיווני החקירה וכו' ולשתף את הציבור ולדווח עד כמה שניתן...
מה עם המודעות האם צריך להמשיך לתלות והאם זה מועיל או עכשיו צריך רק תרומות?
הציבור רוצה לשמוע תשובות עד כמה שניתן וזה יתן דחיפה חזקה להמשיך לעבוד בשביל למצוא את מוישי בקרוב בעז"ה...

זו היתה התוכנית המקורית,
הבעיה שקשה מאוד לתפוס את גופי החקירה,
הם עסוקים עד למעלה מראשם במלאכת הקודש הזו.
אענה בנתים מה שידוע לי עד כה:
  • החוקר הסכים להתחיל לעבוד לאחר שקיבל מקדמה קטנה ועל סמך זה שמגייסים את שאר הכסף בתרומות.

  • מאחר ולא נמצאו בשום מקום עדויות וראיות חד משמעיות - כיווני החקירה מגוונים מאוד,
    וכל אחד מהם נבדק במלוא הרצינות והמקצועיות כאילו הוא הכיוון היחיד!!
    והעבודה רבה מאוד!!

  • כרגע, מאחר ולא נמצא עדיין שום ממצא שיכול לרמז על ההיפך,
    ההנחה היא שהוא חי!! וכל רגע הוא עניין של הצלת חיים!!

  • לגבי המודעות - מי שיכול להמשיך גם וגם - זה מצויין,
    אבל הכסף יותר קריטי, כי בכסף גם אפשר לשלם לחוקר
    וגם לעורר את מודעות הציבור ולפרסם שהוא נעדר כדי לעזור לצוות החקירה.

  • היעד תלוי בהתקדמות בשטח וכמה זמן של חקירה תידרש!!

תרמו עכשיו!!
אל תעמדו מנגד!!
 
נערך לאחרונה ב:

איפה מוישי??

משתמש מקצוען
אשמח לתרום בביט, לא אוהבת להכניס פרטי אשראי..
יש אפשרות?
הוא שאני יכולה להעביר למישהו כאן והוא יעביר לקרן..
תודה @oritdi
בתרומה שלך את עוזרת למצוא את הנעדר ולהציל חיים!!
העברה בנקאית יכולה להיות פתרון טוב?
אם את לא מסתדרת תגידי לי ונמצא פתרון.

אלו הפרטים:

שם המוטב: מרכז הצדקה
בנק – 52 פאג"י
סניף – 185
חשבון 701831

יש לציין בפרטי העברה: עבור קרן 3849, ע"י פרוג
לאחר העברה, דווחו לעמותה בלינק המצורף, וציינו שוב בהערה שזה ע"י פרוג.
https://www.hatzdaka.org/divuach/
 

איפה מוישי??

משתמש מקצוען
למה לא כתוב יעד?
כמה כסף נדרש לחוקר פרטי
כמו שכתבתי מקודם, היעד תלוי בהתקדמות החקירה ובדרישות שעולות.
אני בטוחה שברגע שיהיה יעד סופי יכתבו את זה.

למייטב ידיעתי,
העלויות המקובלות מתחילות מאיזור ה-100K רק לחוקר
בלי הוצאות נלוות של רחפנים משוכללים, כלבי גישוש, מעבדות זיהוי וכו'.
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
מוזר מאד
למה הם לא מכניסים קישור לתרומה
 

טיים ליין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הנער בן ה-16 מוישי קליינרמן נעדר מביתו כבר 74 ימים - סנ"צ אלון כלפון מפקד תחנת מודיעין עילית מודה: "יש לא מעט הערכות לא אופטימיות, אין לנו קצה חוט".

(התפרסם במבזקי עדכונים למייל)
 

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai

74 יום להיעדרות הנער: במשטרה מתקשים למצוא קצה חוט​

74 ימים חלפו מאז נראה הנער מוישי קליינרמן באזור הר מירון ונעלמו עקבותיו, במשטרה מספרים היום כי נשלחו כמה צוותי חיפוש שכללו מומחים בתחום אך העלו חרס בידם | המשפחה ממשיכה להתייסר ולדאוג ליקירם ומתחננת לעזרת הציבור באיתורו​

חזקי ניימן | חדשות בארץ8.6.2022 | 14:59

ad91cc53e6735afc3a47.jpg
חרדים בכיפל חארס, מוישי קליינרמן | צילום: Yaakov Naumi/Flash90
74 ימים חלפו מאז שהנער אברהם משה (מוישי) קליינרמן, בן ה-16 ממודיעין עילית, הוכרז כנעדר מביתו. לבני משפחתו המודאגים אין קצה חוט היכן הוא עשוי להימצא. המשטרה אמנם עורכת חיפושים ברחבי הארץ אך לפי שעה לא נרשמה התקדמות משמעותית.
סנ"צ אלון כלפון, מפקד תחנת מודיעין עילית, הודה הבוקר (רביעי) כי אין התפתחות במאמצים למצוא אותו. "יש לא מעט הערכות לא אופטימיות, אין לנו קצה חוט", אמר סנ"צ כלפון בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב'.
"מוישי יצא מהבית והלך לאירוע במירון של רב שהוא מחובר אליו. הוא נראה לאחרונה יורד מהאתר לתוך הנחל להתבודדות ולמעשה עד היום אין בשורה בעניין", הסביר מפקד התחנה שציין כי היו כמה משלחות חיפוש בתקופה המדוברת וכי בחיפושים השתתפו כוחות רבים, בהם מומחים לאיתור נעדרים.
לפני כחודש ימים, התחננה גיטה, אמו המודאגת של הנער, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "עזרו לנו למצוא אותו, אנחנו לא יודעים איפה הילד נמצא, זו הרגשה נוראית של חוסר וודאות", אמרה.


האם סיפרה על מתח רב וחוסר אונים אל מול המצב: "כל הזמן מתקשרים אנשים שחושבים שראו אותו. שולחים לנו סרטונים. כל טלפון או דפיקה בדלת אנחנו קופצים. אנחנו לא יכולים לצאת מהבית. איך אפשר להיכנס ככה לחג בחירות", אמרה.
לפני כשנה נפצע קליינרמן בפיגוע אבנים, בעת שנכנס לכפר הפלסטיני כיפל חארס הסמוך לאריאל, בו קבור יהושע בן נון. "הוא נפגע בפעולת איבה", אומרת האם, "פלסטיני השליך בלוק שפגע לו בראש. בעקבות המקרה הוא אושפז כשבועיים בבית החולים ומאז הוא נעשה מאוד סוער". לדברי האם, בעקבות הפיגוע נאלץ מוישי לעבור 14 תפרים בראש, מה שגרם לצלקת משמעותית במצחו.
 

איפה מוישי??

משתמש מקצוען
הנער בן ה-16 מוישי קליינרמן נעדר מביתו כבר 74 ימים - סנ"צ אלון כלפון מפקד תחנת מודיעין עילית מודה: "יש לא מעט הערכות לא אופטימיות, אין לנו קצה חוט".

(התפרסם במבזקי עדכונים למייל)

אנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים,
כמו שיש לא מעט הערכות לא אופטימיות
יש גם הערכות אופטימיות
כפי שכתבתי לעיל.

חייבים למצוא אותו!!
תורמים עכשיו!!
כל סכום קובע!!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה