כללי איפה לחפש עבודה

eliava

משתמש חדש
חברות,
אני גרה באזור ירושלים, יש לי שנים ניסיון אבל היה לי עכשיו הפסקה ולא רוצה לחזור לעבודה במגזינים/עיתונים בגלל הסגירה לדפוס המאוחרת פעם בשבוע... יש למישהי רעיון איפה כדי לחפס עבודה.
אני צריכה דחוף לאחרי החגים.
בית דפוס זה באמת מקום גרוע כמו ששמעתי? (עבודה עד צאת הנשמה וכו')
הייתי הכי רוצה לעבוד באיזה סטודיו חרדי או לפחות דתי...

אשמח לשמוע...
 

YYDevelop

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כל מקרה לגופו, בהרבה מבתי הדפוס יש לחץ והרבה עבודה אבל זה תלוי במקום העבודה שתמצאי. יכולה להיות הרבה עבודה גם בסטודיו של עיצוב או בחברה לבניית אתרים. כך שלדעתי פשוט תנסי לירות חצים לכיוונים שונים ותראי אם מקום העבודה מציע את מה שאת מחפשת.

את יכולה לחפש עבודה באמצעות חברות כוח אדם ואת גם יכולה לחפש עבודה באתרי החיפוש עבודה באינטרנט כמו alljobs, jobmaster, jobnet. וכמו שהציעו מעל את יכולה לעשות ניסיון ולנסות להפוך לעצמאית.

שיהיה בהצלחה
 

קוביהונגרית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני עובדת בבית דפוס וב"ה מאד נהנית.
גם בזמני לחץ...
הכל תלוי באווירה שיש במקום, ואם כיף לך להיות בו..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה