איפה דוד? מה דעתכם?

אלחנןדוד

משתמש רשום
א.

הגשם טפטף, לא הייתה הפוגה כמו ביום חורפי רגיל, הטפטוף היה רציף, הכל היה חשוך, כבר לפני השקיעה, הולכים ושבים לא היו ברחוב, והוא הלך, לבד.

הרוח הכתה בחוזקה, בין פסיעה לפסיעה הוא הרהר לעצמו אם ככה הרגישו בסופה האחרונה במיאמי, אבל מה זה משנה, יש לו עכשיו חצי שעה ללכת, ועוצמת הרוח לא משנה בכלל, אם הוא לא מגיע לשם עוד חצי שעה, מישהו כאן לא יסיים טוב.

לא בדיוק היה ברור לו מה רועי התכוון, אבל את המשפט הזה הוא תפס, רועי אמר בפירוש, שאם עוד חצי שעה הוא לא יהיה כאן 'מישהו לא יסיים טוב', וצליל הקול שלו לא היה נחמד כשהוא אמר את זה, בעצם הצליל היה ממש לא נחמד, שלא לדבר על הבעת הפנים שלו, זה נשמע כאילו יש כאלו שלא 'סיימו טוב' עם רועי, הוא נרעד, אולי מהקור, מעדיף לא לדמיין מה קרה למי שלא סיים טוב איתו.

הוא קצת יותר התאמץ להזדרז, בחדשות אמרו שהיום המעלות לא יעלו את קו האפס, וזה בהחלט מקשה על ההליכה, לפחות ידע לקחת מעיל.

ב.

נדמה לו שהחבילה נהיית כבידה יותר מרגע לרגע, ככל שהדרך מתארכת, הוא בטוח לקח את החבילה הנכונה? היו שם שלוש חבילות, שתיים לבנות ואחת שחורה, רועי אמר בפירוש את השחורה, זאתי שחורה, ולא לגעת בלבנות, הם יכולות להתפוצץ הוא אמר, רבונו של עולם, מה יש שם שיכול להתפוצץ, עם מי אני מתעסק כאן.

קצה הבתים נראים, קל לזהות את המושב, יש את המבנה הזה, של הפרות, איך אומרים, רפת, הוא גבוה גג רעפים ירוק, אפשר לזהות מקילומטרים, אני בטוח מספיק להגיע, לפחות אסיים את היום טוב, לא יודע מה יהיה מחר.

והוא הגיע, הגיע בזמן, דפק בדלת, לא פותחים, הוא קרא 'רועי' 'רועי', הגשם בלע את קולו, והדלת נשארה סגורה, בחשש הוא דחף מעט את הדלת, הציץ פנימה, הכל חשוך, רועי כנראה לא כאן, הוא נכנס, בודק חדר חדר, אין אף אחד, רועי לא כאן, לא השאיר כלום, אבל גם דוד לא כאן.

דוד לא כאן! ההבנה הכתה בו כברק, לא כמו הברקים שבחוץ, זה ברק הרבה יותר חזק, הברק שבחוץ יכול להשחיר אותך, אבל לא להכאיב לך, זה הכאיב לו נורא, הוא קפא מהכאב, אם דוד לא פה, אז הוא מעדיף לסיים לא טוב, פתאום נראה לו שהוא מבין מה רועי התכוון ל'סיים לא טוב', וזו נשמעת אפשרות טובה יותר מהמצב הנוכחי.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
בררר
מפחיד.
איפה ההמשך?
לא סיימתם בטוב? או לא סיימתם בכלל?
 

תפנית בעלילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
זה נשמע רע. רע מאוד! הסוף ז'תאומרת. הכתיבה דווקא טובה מאוד!
 

אלישקף

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
מעניין ומעורר ציפייה עזה להמשך שיסיר מעט מהערפל.
כתיבה יפה מאד!!! קצת קשה להבחין ביופייה מחמת ריבוי הפסיקים.
נשמח להמשך.
 

אלישקף

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
כפילות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה