יח"צ איך נשכנע את המנהל מוסד/עמותה?

  • פותח הנושא ADHD
  • פורסם בתאריך

ADHD

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יוצא לי רבות לייעץ לבעלי ומנהלי מוסדות ועמותות.
באופן קבוע אנחנו נקלעים לעימותים סביב הוצאות כספיות גדולות עם מחשבה על טווח רחוק.
רציתי לשאול את החברים הנכבדים, כיצד לדעתכם הדרך הנכונה לשכנע ולהוביל מנהל כזה להוזיל מכספו הדל עם מחשבה למרחקים.
דוגמה מלפני שבועיים:
מנהל חיידר בצפון שאני בקשר תמידי איתו עשה מסיבת חומש.
ייעצתי לו בכל תוקף לקחת צלם מקצועי ולצלם את הארוע ברמה גבוהה.
הסברתי לו שאם הוא רוצה שהחיידר יצליח ויהיה עם שם טוב וכו' הוא חייב גם להשקיע בזה.
זה מייצר לו תדמית נורא רצינית, הוא משתמש עם זה אחר כך להראות לתורמים, להראות להורים שמתלבטים אם להירשם לחיידר. (יש שם תחרות רצינית)
המנהל התנגד לחלוטין. "זו סתם הוצאה מיותרת, ההורים לא צריכים" אתם מכירים.
האמת היא שאני נכשלתי, בסוף הוא לא השתכנע ולצערי הארוע לא היה מוסרט בצורה מקצועית. (אם כי, הוא היה מיוחד במינו).
אז מה אתם אומרים??
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
יוצא לי רבות לייעץ לבעלי ומנהלי מוסדות ועמותות.
באופן קבוע אנחנו נקלעים לעימותים סביב הוצאות כספיות גדולות עם מחשבה על טווח רחוק.
רציתי לשאול את החברים הנכבדים, כיצד לדעתכם הדרך הנכונה לשכנע ולהוביל מנהל כזה להוזיל מכספו הדל עם מחשבה למרחקים.
דוגמה מלפני שבועיים:
מנהל חיידר בצפון שאני בקשר תמידי איתו עשה מסיבת חומש.
ייעצתי לו בכל תוקף לקחת צלם מקצועי ולצלם את הארוע ברמה גבוהה.
הסברתי לו שאם הוא רוצה שהחיידר יצליח ויהיה עם שם טוב וכו' הוא חייב גם להשקיע בזה.
זה מייצר לו תדמית נורא רצינית, הוא משתמש עם זה אחר כך להראות לתורמים, להראות להורים שמתלבטים אם להירשם לחיידר. (יש שם תחרות רצינית)
המנהל התנגד לחלוטין. "זו סתם הוצאה מיותרת, ההורים לא צריכים" אתם מכירים.
האמת היא שאני נכשלתי, בסוף הוא לא השתכנע ולצערי הארוע לא היה מוסרט בצורה מקצועית. (אם כי, הוא היה מיוחד במינו).
אז מה אתם אומרים??


סתם בשביל המשל והמוסר:
''הלומד ואינו חוזר כזורע ואינו קוצר''!!!!

כלומר לא שווה כל הטירחה בעניין האירוע המפואר ביותר שיעשה אותו מנהל אם אינו משקיע כסף תמורת תיעוד שלו!
 

ADHD

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
סתם בשביל המשל והמוסר:
''הלומד ואינו חוזר כזורע ואינו קוצר''!!!!

כלומר לא שווה כל הטירחה בעניין האירוע המפואר ביותר שיעשה אותו מנהל אם אינו משקיע כסף תמורת תיעוד שלו!
נכון מאד.
אם כי, יש קצת שווי בארוע היפה, כי המיוחדות של המוסד עוברת גם מפה לאוזן.
אבל ודאי שעדיף ורצוי מאד להשקיע ממון גם ביח"צ.
אלי שנה הבאה..:rolleyes:
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הוא לוקח אותך כבעל מקצוע, שיעזור לו בתחום מסוים, כגון למתג את החיידר וכדו'
או כחבר שאתה מנסה לשכנע אותו בדבר הנראה לך חיוני?

אם כחבר, זכותך וחובתך לומר את אשר על דעתך, אבל כבוד המנהל במקומו מונח, ודעתו שזה מיותר... (למרות שברור לי שהצדק עמך, אבל הוא לא רואה את זה כך...)

אם כבעל מקצוע, זה יותר רציני, איך להשפיע על הלקוח להוציא כסף שנראה לנו חיוני והוא לא מבין למה צריך את זה.. זה כבר דיון אחר לגמרי...

לגבי המשל עם מנהל החיידר, ניתן להראות לו קליפ של חיידר אחר חשוב מהמרכז, ואיך הוא מייחצן את המסיבה,
או פרוספקט כרומו מושקע של אירוע בת"ת פלוני שחילקו לכל התלמידים...

הוא פשוט צריך להבין שהיום הכל מתחיל ונגמר ביח"צ / תמונות / שיווק וכו'
אם לא צילמת - לא היה!
 

ADHD

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הוא לוקח אותך כבעל מקצוע, שיעזור לו בתחום מסוים, כגון למתג את החיידר וכדו'
או כחבר שאתה מנסה לשכנע אותו בדבר הנראה לך חיוני?

אם כחבר, זכותך וחובתך לומר את אשר על דעתך, אבל כבוד המנהל במקומו מונח, ודעתו שזה מיותר... (למרות שברור לי שהצדק עמך, אבל הוא לא רואה את זה כך...)
הוא לוקח אותי כבעל מקצוע אבל ללא תשלום, כי אני חייב לו על משהו מסויים ואכמ"ל.
לגבי המשל עם מנהל החיידר, ניתן להראות לו קליפ של חיידר אחר חשוב מהמרכז, ואיך הוא מייחצן את המסיבה,
או פרוספקט כרומו מושקע של אירוע בת"ת פלוני שחילקו לכל התלמידים...
רעיון פשוט אבל מבריק שלא חשבתי עליו. תודה.
אם לא צילמת - לא היה!
שוב, זה נכון, אבל לא לגמרי.
גם היום יש דברים שעוברים מפה לאוזן.
במיוחד בקהילות כמו בצפון...
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
טוב, האמת עכשיו הגעתי לקרוא.
רציתי להגיב כמו ש@הכולבויניק הגיב, להראות לו איך אחרים מייחצנים ולגרום לו לחוש בתחרות או לראות את הערך המוסף שבפרסום ותיעוד.

עכשיו אחרי שאני קוראת את ההודעה מעלי, אני חושבת שבאת אולי בצפון זה הקדמת המאוחר? אולי יכול להיות שיום אחד זה יגיע גם לשם ולא בטוח שיח"צ חיצוני ושואו באמת יגרום לקרן החיידר לעלות.

אתם אומרים שהיה נחמד ההורים היו מרוצים הכל היה יפה.

לא ברור שיש כאן בעיה שלא תיעדו מקצועית.

מה שכן חייב להיות ברור למנהל שבכדי לגייס תורמים וכו' וכו' כן חייב לעשות דבר רציני יותר.

יכול להיות שכרגע לא דחוף לו ליחצ"ן ואתם את שלכם עשיתם.

אפשר לומר לו : שמור את עצתי, ומתי שתבחר אני כאן בשבילך ובכך להשיב לו על הטובה.

(אם אתם רוצים לתת "תוקף לקופון" ניתן לומר לו: כעת אני פנוי, לא בטוח שבתאריך אחר אוכל לבצע את זה- ללא התראה מראש/ בכלל)

מנסיוני זה הנקודות הרגישות של אנשי השררה המנהל:

מתחרים, תורמים, הכבוד שלהם ודעתם ומתן אפשרות בחירה, וזמן, לחץ של זמן משחק אצלם חזק.
 

לבנדר 2

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נסו לפרק מה אתם צריכים לשכנע את המנהל:
שצריך להשקיע ביח"צ?
או שברור לו שהוא רוצה יח"צ אלא לא חושב שצריך צלם מיקצועי?

אם הוא מבין שצריך יח"צ, אז מה זה המשנה אם ההורים צריכים או לא? הרי זה לא בשביל ההורים של ילדי החיידר אלא התורמים/הורים שרוצים לרשום ילדים חדשים וכו' אפשר לומר לו: ההורים לא צריכים, נכון, אבל התורמים כן.

יתכן שהוא חושב שלא צריך להשקיע ביח"צ לדוג' כי הורים רושמים ילד לחיידר לפי המלצות ללפי רמה ולא לפי אירועים יוקרתיים
 

ש. אייכלר

משתמש פעיל
ממליצה על ספר בשם 'סוויץ' (לא זוכרת מי הכותב)
יש תמונה של מתג על הספר.
מדובר על איך לעשות שינויים ואיך לשכנע לעשות שינויים.
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
מכיר גם הרבה מוסדות שיש להם ארכיון של תיעודים שמונחים ומעלים אבק.

השאלה היא אם המוסד עושה בכלל יח''צ ושימוש בדברים אלו או לא,
אני מניח שאם היה על המנהל עול של גיוס משאבים או שהיה במצוקת רישום הוא כן היה משקיע יותר,
כנראה שזה לא הכי דחוף לו.

כמובן שחשוב להשקיע באירועים ובתיעוד.
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אף אחד לא אוהב תיאוריות ולא ניסוי מעבדה ובפרט כשמדובר במנהל מוסד/ארגון שמוצף בהצעות מפתיעות משכנעות שהצלחה נמצא ממש כאן לידו
ולכן הדבר שיכול לעזור זה הבאת נתונים או מהנסיון שלך בעבר עשיתי את זה למוסד אחר וזה עזר או מהידע שלך כאחד שמתמצא בתחום מסוים ואתה כל הזמן עוקב וידוע לך דברים ממוסודת וארגונים אחרים
 

קופירייטרינג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צר לי לאכזב אותך...
אבל מהנסיון שיש לי, אין לך סיכוי לשכנע אותו.

גם אני נתקלתי בכזה מנהל ולמרות שהוכח לו פעם אחר פעם שהוא טועה, ומשתלם לו לעשות כך וכך, הוא לא מסוגל לעשות...

מי שבטבעו מתקמצן (שבעיקרון הינו דבר מבורך לחשב וחחסוך כל שקל של צדקה, אבל הדיון כרגע הוא ליחצ''ן ע''מ להביא יותר כסף למוסד) הוא לא מסוגל להוציא כסך על יחצנות למוסד, ולא יעזור לך השכנועים.
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
צר לי לאכזב אותך...
אבל מהנסיון שיש לי, אין לך סיכוי לשכנע אותו.

גם אני נתקלתי בכזה מנהל ולמרות שהוכח לו פעם אחר פעם שהוא טועה, ומשתלם לו לעשות כך וכך, הוא לא מסוגל לעשות...

מי שבטבעו מתקמצן (שבעיקרון הינו דבר מבורך לחשב וחחסוך כל שקל של צדקה, אבל הדיון כרגע הוא ליחצ''ן ע''מ להביא יותר כסף למוסד) הוא לא מסוגל להוציא כסך על יחצנות למוסד, ולא יעזור לך השכנועים.
במקרה שלך השאלה הוא עד כמה אתה מוכן למתוח חבל כדי לךשכנע אותו שבסופו של דבר הוא כן יסכים לעשות את הפעולות הנדרשות
כי יש היום אומנות וטכניקות של השפעה , איך להשפיע ולשכנע כל אחד ואז אתה צריך להחליט אם אתה תבחר בדרך הזה גדי לגרום לו לשנות את דעתו או לעזוב אותו לנפשו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה