איך מרפאים פצעי בגרות?

  • פותח הנושא NBHGV
  • פורסם בתאריך

אושרת77

משתמש רשום
ועוד שאלה- בוטנים עושים פצעים?

זה ממש אישי לכל אחת, ותלוי כמה את רגישה.. אם יוצאים לך פצעונים תחפשי קוסמטיקאית שעובדת עם חוה זינגבוים, המוצרים שלה מצויינים, יטפלו באקנה ויעלימו אותו במהירות, חבל שסתם תסבלי מזה כשיש פתרונות
 

עולם קטן

משתמש פעיל
יש טיפולי פילינג עמוק ומוצרים איכותיים שקוסמטיקאיות מוכרוות וזה עוזר ממש אבל יותר איטי ויותר יקר- כמו בכל דבר טבעי.
 

טכנאית רפואית

משתמש מקצוען
הבת שלי הלכה לרופא עור לפני שבועיים וכבר יש תוצאות,
הוא הביא לה משחות ובקושי נשאר לה משהו,
יש לציין שלא היה לה מאוד הרבה פצעים.
 
D

Deleted 66182

אורח
בוטנים זה מזון שומני
כדאי למנע ממזון שומני: גבינצ מטוגנים חטיפים אגוזים וכד'
לראוקוטן יש תופעות לואי לא פשוטות ולא תמיד שווה תשיפור היצוני.
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עשיתי להם פרסום ובמהלך ניסוי של המוצר הוא התגלה 'כהזוי' תוצאות מדהימות.
 

קבצים מצורפים

  • מודעת קופי..png
    מודעת קופי..png
    KB 84.3 · צפיות: 131

GOLD DESIGN

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
מנסיון,
סבון פנים וקרם של ד"ר עור עוזרים מאוד!!
קישור לאתר שלהם https://www.dr-or.co.il/pages/dermo-cosmetics
הכי מומלץ , ללכת לסופר פארם ולהתיעץ עם רוקחת / יעוץ של רופא מקצועי, רופאי העור ממליצים על מוצר זה.
בהצלחה
 

נ.ב.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מכירות משחה בשם פנזק?
חברות של הבת שלי משתמשות ומאוד ממליצות
 
לאחר קריאת מאמרים רפואיים רבים, למרות שאין לי הכשרה רפואית, הגעתי למסקנא שאין פתרון לשורש הבעיה, אם לא הפתרון הבא.

יתכן שזה ישמע לכם מוזר, אולם מנסיון עם כמה וכמה חברים שהיתה להם בעיה בענין, ועשו את מה שאמרתי, ותוך חודש!!!!!!! פניהם היו נראים אחרת לגמרי, ולאחר חודשים היה להם פנים חלקות!!!

הפתרון חד ופשוט, והוא מורכב משתי צעדים משמעותיים אבל פשוטים.

א' לשתות כל שעה לפחות שתי כוסות מים! עדיף לא בסמיכות לארוחות, וקל וחומר לא בתוך הארוחות עצמם, אפשר גם שש כוסות כל שלש שעות, אבל לא לעבור שלש שעות בלא שתיה של שש כוסות מים, סה"כ להגיע בערך ל25 כוסות מים ביום. [לא יותר מזה.] אולם אם נזכרים בסוף היום שלא שתו מספיק אסור לשתות יותר משש כוסות בבת אחת, זה ממש מסוכן!

אם תקפידו על כך זה יהיה התופעות לוואי, 1 בתחילה יהיה קשה להתרגל לזה, כי יהיה צורך להתפנות בתכיפות גבוהה מאד, זה עובר תוך שבועיים. 2 יתכן ושתיית המים תגרום לתחושת רעב גבוהה יותר, יש לשמור על זמני הארוחות הרגילים, אולם להוסיף אוכל מזין בכמות ובאיכות. 3 מספר היציאות לצרכים גדולים ייגדל ועל כך בצעד הבא.

ב' להקפיד מאד מאד מאד, ללכת להתפנות צרכים גדולים, בכל פעם שיש אפילו צד קלוש שיש במעיים פסולת, כמובן בלי נרווין, אולם לא להשתהות מהצורך להתפנות בשום שלב ובשום מצב, גם אם זה באמצע התפילה או להבדיל באמצע טיול או באמצע הלימוד, אפילו אם מאחרים את ההסעה. חשוב מאד להתעכב בשירותים ולהרפות ולסגור את פי הטבעת עד שברור שהגוף הוציא את כל הפסולת, בדרך כלל בשלבים הראשונים שירותים יכול להמשך 30 דקות ואפילו יותר, גם זה תוך חודש זה יעבור וזמן התעכבות בשירותים ייקטן מהזמן שלכם עכשיו.
אם תקפידו על כך זה יהיה התופעות לוואי, 1 תחושת רוגע שלווה ונותן המון סבלנות ויישוב הדעת. 2 יתכן שבתחילה יתפלאו עליכם למה אתם נתקעים בשירותים הרבה זמן, אולם אתם חייבים לשמור על הרוגע שלכם ולהמתין עד יציאת כל הפסולת למרות שאתם יודעים שכל החברים או האחים צריכים גם לשירותים. 3 יתכן ותאלצו עם הזמן לעבור ללחם מלא כי העיכול של לחם לבן איטי ומצריך הרבה זמן להתפנות.

החלמתם עליתם על המסלול הפנים חלקות?! מכאן ואילך לרדת ל 16 או 14 כוסות מים ביום, ולהרגיל את הגוף ל2 יציאות גדולות בוקר וערב מינימום, ההרגל לא נהיה על ידי מניעה של התפנות כשמרגישים צורך [כי את זה חייבים להמשיך עד עולם! לא להשתהות בכלל,] אלא על ידי שבאים להתפנות בשעה מוקדמת בבוקר כשעה אחרי קימה, ובשעה מאוחרת בערב כשעה לפני שינה, ובכך הגוף מבין שזה הזמן הראוי ולאט לאט הוא גם דורש את זה ואין צורך להתפנות בזמנים אחרים.

אשמח אם תעדכנו אותי שאתם מצליחים לעמוד בצעדים הנ"ל ורואים שינוי משמעותי עד החלמה מהירה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה