איך ליצור תוכן שיווקי לעסק שלך?

הילה פ.

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
שלום חברות!

כולנו יודעות שכדי לייצר חשיפה ופניות לעסק שלנו אנחנו חייבות לייצר תוכן שיווקי, אבל רוב האנשים לא יודעים איך לעשות את זה נכון.

אז היום אני רוצה ללמד אתכן שיטה שתעזור לכן ליצור תוכן שיווקי מעולה לעסק שלכן, בלי לייגע את הראש יותר מידי בלמצוא רעיונות טובים לפוסטים או מאמרים שיווקיים.

לא סתם אומרים "התוכן הוא המלך", כי בלי תוכן שיווקי טוב יהיה לנו מאד קשה להביא לקוחות לעסק ולבנות את עצמנו כמומחיות בתחום שלנו. אבל בכל זאת, הרבה מאד בעלות עסקים חושבות לעצמן: "איזה תוכן אני כבר יכולה לייצר על התחום שלי? מה אני כבר יכולה להגיד עליו שאנשים לא יודעים?"

אז עכשיו אני הולכת להראות לכן איך בעזרת תרגיל פשוט אתן יכולות למצוא הרבה מאד תוכן שהוא סביב עולם התוכן שלכן ויכול להביא לכן הרבה מאד אנשים מתעניינים שיכולים להפוך בקלות ללקוחות משלמים.

לפני הכל חשוב לדעת: למרות שאת מומחית בתחום שלך ואת יודעת הרבה דברים עליו, רוב האנשים לא יודעים שום דבר, כך שכל דבר קטן שתוכלי לדבר או לכתוב עליו הוא מצויין.

ולכן, הטיפ הראשון הוא: ערכי רשימה של כל השאלות הנפוצות שאנשים שואלים אותך על התחום שלך. הרשימה הזאת יכולה להיות מצויינת בתור נושאים לכתוב עליהם מאמרים, פוסטים, מדריכים או מצגות.

הטיפ השני הוא בעצם תרגיל שנעשה כך: קחי דף חלק, ובאמצע רשמי את התחום של העסק שלך. ממנו הוציאי חמישה קווים. בסוף כל קו רשמי תתי נושאים לתחום העסק שלך. (נושאים שקשורים באופן ישיר לעסק שלך).

בסיום כל נושא כזה, הוציא מכל אחד חמישה קווים, וגם שם רשמי עוד חמישה תתי נושאים לתחום בדרגה השנייה.

כשתסיימי לכתוב את המפה הזאת, יהיו לך עשרים וחמישה נושאים מעולים לתוכן שיווקי לעסק שלך. אל דאגה, גם נושא שהוא במרחק של שתי דרגות מתחום העסק שלך הוא עדיין יכול להיות מצויין. תוכן שיווקי טוב לא חייב להיות קשור בדיוק בדיוק לתחום העסק שלך, הוא יכול להיות בסביבה של מעגל ראשון, מעגל שני ואפילו שלישי.

הנה דוגמא למפה כזאת:

d791.png


ואני אתן דוגמא: אם למשל את תומכת לידה, חמשת הנושאים הראשונים שלך יכולים להיות: לידה טבעית, הכנה ללידה ראשונה, שלבי הלידה, הכנה רוחנית והרגעת כאב. כל אחד מהנושאים הללו יכול להיות עולם תוכן בפני עצמו!! כל הנושאים מעולים והם עדיין יביאו לי את אותו קהל שאני מחפשת.

ועכשיו אני אשמח לשמוע מכן: האם לכן יש רעיון איך למצוא רעיון לתוכן שיווקי טוב? אני גם אשמח לשמוע איך עבד התרגיל והאם הוא עזר לכן.
 

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואהו זה נשמע משהו טוב אני הולכת לנסות את זה בערב נראה מה יהיה התוצאות
שאלתי איך לפנות לקהל הרחב ? איך לפנות ללקוחות ללא פייסבוק ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה