וודאי שהבוקר זה בעייתי... עד שיש חופש, למי יש כח לקום מוקדם ולרוץ לסמינר, כדי לרקוד?
אבל אם אי אפשר להעביר לערב,
אולי לעשות חלק בתוכנית שהבנות בעצמן מנגנות?
להעלות לבמה בנות שיודעות לנגן, זה הופך את הבנות לחלק מאוד משמעותי ומשתתף. גורם לכיתה שלהן לרצות בשבילן שיצליח, וממילא לשתף פעולה.
מה גם שהבנות שיש להן תפקיד לנגן, תגענה בטוח, וגם תבאנה איתן את החברות הקרובות שלהן. וממילא - יש גרעין בסיסי טוב לתוכנית.
אבל אם אי אפשר להעביר לערב,
אולי לעשות חלק בתוכנית שהבנות בעצמן מנגנות?
להעלות לבמה בנות שיודעות לנגן, זה הופך את הבנות לחלק מאוד משמעותי ומשתתף. גורם לכיתה שלהן לרצות בשבילן שיצליח, וממילא לשתף פעולה.
מה גם שהבנות שיש להן תפקיד לנגן, תגענה בטוח, וגם תבאנה איתן את החברות הקרובות שלהן. וממילא - יש גרעין בסיסי טוב לתוכנית.