הגולם החולם
משתמש מקצוען
הזמנתי משהו באתר שלהם לפני כשבוע, בהזמנה לסניף.
בעיקרון כשהמוצר מגיע לסניף אני אמור לקבל הודעת SMS על כך שהמוצר שלי הגיע לסניף.
אממה, אין לי SMS ועל כן אני בלחץ כבר מהיום הראשון של ההזמנה, "איך אני ידע אם הוא הגיע כבר או לא"?
אני מנסה להתקשר לסניף - אין מענה, (לפעמים צליל של טלפון מנותק, ולפעמים סתם אין מענה)
אני מנסה להתקשר לטלפון הראשי של הרשת גם שם אין מענה, שולח מיילים גם שם אין מענה.
בקיצור קניתי משהו (300 ש"ח בערך), אין לי מושג אם אי פעם יהיה לי מושג אם המוצר שלי הגיע לסניף.
מישהו פה התנסה עם זה פעם? יכול לעזור לי?
לדוגמא יש לי שאלה פשוטה, האם באתר שלהם באזור האישי סטטוס ההזמנה גם כן מתעדכן? (עכשיו הסטטוס "שולמה" , האם הוא משתנה ל"נמצא בסניף"?)
אני חייב עזרה, דחוף!
תודה רבה
בעיקרון כשהמוצר מגיע לסניף אני אמור לקבל הודעת SMS על כך שהמוצר שלי הגיע לסניף.
אממה, אין לי SMS ועל כן אני בלחץ כבר מהיום הראשון של ההזמנה, "איך אני ידע אם הוא הגיע כבר או לא"?
אני מנסה להתקשר לסניף - אין מענה, (לפעמים צליל של טלפון מנותק, ולפעמים סתם אין מענה)
אני מנסה להתקשר לטלפון הראשי של הרשת גם שם אין מענה, שולח מיילים גם שם אין מענה.
בקיצור קניתי משהו (300 ש"ח בערך), אין לי מושג אם אי פעם יהיה לי מושג אם המוצר שלי הגיע לסניף.
מישהו פה התנסה עם זה פעם? יכול לעזור לי?
לדוגמא יש לי שאלה פשוטה, האם באתר שלהם באזור האישי סטטוס ההזמנה גם כן מתעדכן? (עכשיו הסטטוס "שולמה" , האם הוא משתנה ל"נמצא בסניף"?)
אני חייב עזרה, דחוף!
תודה רבה