כללי אחרי 25 שנה: מיקרוסופט שינתה את הלוגו

סטודיו ליין

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מהפך: אחרי 25 שנים עם אותו לוגו בדיוק, ענקית התוכנה חשפה הערב (ה'), את העיצוב החדש ללוגו שלה; מנהל המיתוג של מיקרוסופט: "הלוגו מסמל את המורשת, אבל גם את העתיד, החידוש והרעננות"



micr_c.jpg

זה לקח לה רק 25 שנה אבל היא עשתה את זה: מיקרוסופט חשפה הערב (ה'), בבלוג הרשמי שלה, את הלוגו החדש שלה. ומדובר בשינוי הלוגו הראשון והמהותי ביותר בהיסטוריה של החברה. שעד היום כלל לא ממש היה לה לוגו והיא הסתפקה רק בכיתוב של המילה מיקרוסופט.
כמו שניתן לראות, הלוגו החדש מורכב מארבעה ריבועים צבעוניים, אדום, ירוק, צהוב וכחול. הלוגו מזכיר מאוד את זה של גרסאות ומוצרים הקשורים למערכת ההפעלה של הענקית (ווינדוס), רק שבמקרה זה מדובר בגופן מיושר יותר ובריבועים ישרים אף הם ולא כאילו עפים ברוח כמו בעבר. בראיון לסיאטל טיימס, אמר ג'ף הנסן, מנהל המיתוג של מיקרוסופט כי הלוגו נועד "לסמל את המורשת, אבל גם את העתיד, החידוש והרעננות".
כאמור מדובר בשינוי משמעותי, זוהי הפעם החמישית בסך הכל שמיקרוסופט מחליפה את הלוגו שלה בכל 37 שנות קיומה. העיצוב החדש מלווה את ההשקה המתקרבת של ווינדוס 8, גם הלוגו שלה עבר מהפך עוד בפברואר האחרון. הלוגו החדש יחל לשמש כסמלה המסחרי של מיקרוסופט מהיום, ומעתה יופיע בכל האתרים שלה, בפרסומות באינטרנט ובטלוויזיה וגם יוחלף בהדרגה על המוצרים של החברה שנמכרים בחנויות ברחבי העולם.
כך נראה הלוגו הישן:
מהפך: אחרי 25 שנים עם אותו לוגו בדיוק, ענקית התוכנה חשפה הערב (ה'), את העיצוב החדש ללוגו שלה; מנהל המיתוג של מיקרוסופט:" הלוגו מסמל את המורשת, אבל גם את העתיד, החידוש והרעננות"

microsoft_c.jpg


מקור
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
למה אני לא רואה שום לוגו? בגלל נתיב :eek:
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים

קבצים מצורפים

  • microsoft-logo.jpg
    KB 23.4 · צפיות: 9

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
בגדי המלך החדשים....
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מה הייתם אומרים אם אחד מחברי הפורום היה עושה את זה?
מילה אחת: לא לעניין!...
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
זה באמת לא לעניין שלא נתנו לאחד מחברי הפורום לטפל בסוגיה. ביל בממתינה, אעדכן בל"נ בהמשך.
 

ברק09

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י הרשל'ה;844000:
זה באמת לא לעניין שלא נתנו לאחד מחברי הפורום לטפל בסוגיה. ביל בממתינה, אעדכן בל"נ בהמשך.
אכן, אתה מפריע לנו. תחכה שאסיים.
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י הרשל'ה;844000:
זה באמת לא לעניין שלא נתנו לאחד מחברי הפורום לטפל בסוגיה. ביל בממתינה, אעדכן בל"נ בהמשך.

המשך של האשכול זה ב"עושים צחוק מעצמם3"...
 

RB12

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
האמת? לי הוא נראה יותר מיושן מהקודם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה