דיגיטל אחד הטובים!! קובי רץ ברשת >

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
עוד לפני שאני פותחת את הקובץ, נשמע כאילו אתה המשווק של התכנית,
ומשכנע אותנו להרגיש כך, ומשתמש במילים שהסרט שכח..

עוד מעט אצפה ואגיד את דעתי..
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אז ככה:
אני חושבת שהסרטון מחבר את הלקוח לרשת,
אבללא נותן לי שום ערך כלקוחה
(ואגב אני חברת כרטיס אשראי יש).
הוא תכלס מודיע לי על המבצע, שלדעתי הוא מבצע לא הגיוני,
כי מי קונה 2 כדי לקבל 1?
אבל הוא מעניק תחושת חיבור
ומקרב את המותג לקונה.

אתמול קניתי ברמי לוי, הייתי לחוצה ולא הסתכלתי בחשבונית,
אמרתי לבת שלי שברמי לוי אף פעם לא מצאתצי טעויות,
ולכן לא דחוף לי לבדוק. (בד"כ אני רגילה לבדוק חשבוניות,
אחרי שהורגלתי לרשת אחרת שתמיד היה מה לחזור לקופה ראשית שהופתעו בכל פעם מחדש שהמבצע לא ירד, והמחיר לעא התעדכן וכו.).
לאחר מכן כשהסתכלתי בחשבוניתנהניתי לגלות שהכל באותו מחיר שהיה כתוב,
מלבד 3 פריטים עם מחיר שונה.
זול יותר.

זו הפרסומת הכי טובה! ורשתות אחרות לא קולטות את זה.
הן ממשיכות לפרסם על מבצע של 2+1, במקום להוריד בחשבונית שקל פה ושניים פה,
כדי לעשות תחושה טובה ללקוח בלי להודיע לו קודם!
 
נערך לאחרונה ב:

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
סרטון מעולה
הוא נותן טעם חדש ברעיון לעוס ומוכר
הוא משווק את חגיגת המבצעים המוזלת
בעטיפה של אווירה וחווית קניה משעשעת
כי בסוף מחיר וחוויה הם דברים שנחוצים ברשתות גדולות.

(ואגב, עדות יומית מהשטח:
החטיפות שהיו היום ב-יש עלו על כל דמיון שבפרסומת)

הוא תכלס מודיע לי על המבצע, שלדעתי הוא מבצע לא הגיוני,
כי מי קונה 2 כדי לקבל 1?


לא הבנתי
מבצע שמופנה למשפחות ברוכות ילדים או לרוכשים בקניות חודשיות וכו'
כמו מבצע -2 +1 (33 % הנחה)
זה דבר די משתלם
מה לא נשמע הגיוני בזה?
בפרט שהמבצע לא על סופר דרינק בטעם מי טוניק
אלא על מותגים ופירמות מוכרות ומובילות.

עוד דבר, הפרסום הסמוי של רמי לוי
שמוריד שקל פה ושקל שם בהפתעה גמורה
זה אולי נחמד, אבל זו השקעה מאד לא וודאית.
כי לכמה אנשים יש כוח לסקור בעיניים טרוטות
פריט אחר פריט בקבלה ארוכה ומסולסלת
להיזכר מה היה המחיר המקורי ולגלות שבאמת הוא חסך שניקל.

הפרסום הזה נשען על 3 שלבים ויותר שהלקוח יעשה עד
שיעלה על הפרינציפ', וזה די הרבה בפורמט הפרסומי.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
האמת?
על פניו נראה קריאטיבי קליל ומצחיק.
רק מה? הוא מתנהג בצורה של "אובר קלילות"
אם נגדיר את זה ככה.

חוטף (גונב) מהעגלה של השני, נוגע ברכוש הסופר בלי בעיות, אוקי זה מבוים וזה לא סרטון דידקטי, אמת.
אבל אותי זה דחה. הפסקתי לראות באמצע.

היה בעיני עושה את העבודה לראות אותו עובר בסופר ואת כל המדפים ריקים ובקופות העגלות מלאות מעל ומעבר .
ואותו עומד בסוף התור עלוב ומבויש עם איזה מזון לזקנים כי זה רק מה שהוא מצא.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
מבצע שמופנה למשפחות ברוכות ילדים או לרוכשים בקניות חודשיות וכו'
כמו מבצע -2 +1 (33 % הנחה)
זה דבר די משתלם
אני משפחה ברוכת ילדים.. והמבצעים האלו מרגישים לי זלזול באינטלגנציה שלי.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לי הפריע שהוא גונב מהעגלה של השני.
מישהו שלח לי באישי, את הרעיון שמונח שם.

"בהתחלה לא שמתי לב אבל יש שם משהוא חמוד.
אשתו אומרת לו בפלאפון שיקת זיתים עם גרעינים - והא לוקח מהעגלה 1 זיתים 2 גרעינים.
אח"כ היא אומרת לו (זיתים) בלי גרעינים - והא רק מחזיר את חבילת הגרעינים"

אולי זה לא הסתדר להם בבימוי, שיוריד מהמדפים זיתים וגרעינים יחד, כי זה לא עומד אחד ליד השני.
:(
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכון, אבל אולי כדאי היה לא לערוך גנבות, אלא רק נניח חוסר הבנה שלו עם הגרעינים והזיתים.
כדי לשדר את ערכי המותג שזו אמינות.
כי בתת מודע הלקוח קולט שהיתה כאן גנבה, וזה משהו שלא עובר סתם.
יש תחושת אי נוחות.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני דווקא חושב שהוסיפו את עניין הגנבה בכוונה תחילה, יכלו לסדר את הגרעינים 2 מטר אחרי הזיתים, ובריצה שלו הוא היה מספיק לעבור הרבה יותר מזה תוך כדי הטלפון עם אשתו...
זה מוסיף טעם חמוד, של תכנית סאטירה, הנגנב הוא לא לקוח באמת אלא שחקן נוסף (שדואג לסדר בדבקות את הרסק עגבניות) אין כאן מסר שלילי, אלא רצון להמחיש את עניין ה'חטוף וקנה - כי מחר יגמר'...
לדעתי כמובן, וכנראה גם לדעת המפיקים.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
היי חברה, ברוכים הבאים לעולם הסרטונים השיווקיים!
נכון, זה חדש אצלנו, אבל כולכם יודעים שזה כבר נוסע שנים רבות בציבור הכללי.
זה עולם שלם, כידוע.
כל הרעיון של הסרטונים האלו, הבנויים בהמון צחוק ושעשוע, זה מה שעושה את הפרסום.
והסיבה פשוטה: הרי אם היום שולחים לנו סרטון פרסומת במייל או בוואצאפ, למה שנשקיע שניה מזמנינו לפתוח אותו ולצפות?

וזוהי בדיוק עבודת הפרסומאים...
לגרום לכך שהסרטון יהפוך לוויראלי.
ואז, בכלל לא המפרסם הוא זה שדוחף אותך לצפות בזה...
להיפך, אתה מקבל את זה מחבר טוב, או שזה רץ ברשת בכל מיני תפוצות,
והמקבל שרוצה להשתעשע, פותח, צופה, צוחק ומפנים את המסר...

לעניינינו: שמעתי פעם מיהודי חכם: הישראלים מאוחרים בחמש שנים מהאמריקאים, והחרדים עוד חמש שנים מהציבור הכללי הישראלי. שזה אומר, שלפי הכללים, אנחנו כבר אמורים להיות עמוק בשיווק הוויראלי האינטרנטי.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
היי חברה, ברוכים הבאים לעולם הסרטונים השיווקיים!
נכון, זה חדש אצלנו, אבל כולכם יודעים שזה כבר נוסע שנים רבות בציבור הכללי.
זה עולם שלם, כידוע.
כל הרעיון של הסרטונים האלו, הבנויים בהמון צחוק ושעשוע, זה מה שעושה את הפרסום.
והסיבה פשוטה: הרי אם היום שולחים לנו סרטון פרסומת במייל או בוואצאפ, למה שנשקיע שניה מזמנינו לפתוח אותו ולצפות?

וזוהי בדיוק עבודת הפרסומאים...
לגרום לכך שהסרטון יהפוך לוויראלי.
ואז, בכלל לא המפרסם הוא זה שדוחף אותך לצפות בזה...
להיפך, אתה מקבל את זה מחבר טוב, או שזה רץ ברשת בכל מיני תפוצות,
והמקבל שרוצה להשתעשע, פותח, צופה, צוחק ומפנים את המסר...

לעניינינו: שמעתי פעם מיהודי חכם: הישראלים מאוחרים בחמש שנים מהאמריקאים, והחרדים עוד חמש שנים מהציבור הכללי הישראלי. שזה אומר, שלפי הכללים, אנחנו כבר אמורים להיות עמוק בשיווק הוויראלי האינטרנטי.
אף אחד לא כתב אחרת!
סרטון ויראלי חייב להיות מגניב!
אבל לא חובה לגנוב..

הסרטון מחבר את הלקוח למותג,
רק לגבי המסר אני הייתי כותבת מסר שונה.
כנל לגבי המסר של כללית והקליפים שלה בכיכובו של אדיר זיק.
הם שידרו שהם עושים צחוק מהלקוחות שלהם.
אנשים נהנו לראות ולצחוק על חשבון אחרים,
אבל המותג של כללית לדעתי קיבל תחושה של זלזול.

לא שזה מוריד או מכניס להם לקוחות,
כי קופח זה כבר סיפור אחר...
אבל כשמדובר ברשת כמו יש, שיש לה תחרות צמודה עם אושר עד, רמי לוי, ושפע שוק אי שקוראים לה היום,
הוא חייב לדייק על המסר.
גם בתת מודע.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
סרטון ויראלי חייב להיות מגניב!
אבל לא חובה לגנוב..
לא הצדקתי...
אבל דווקא הגניבה המבויימת הזאת, היא זאת שגורמת לסרטון להרגיש מגניב...
וברצינות: למיטב ידיעתי, זו הרמה במירב הסרטונים הויראליים.
עם כל הצער, אבל פנינו לשם.
 
נערך לאחרונה ב:

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
לא הצדקתי...
אבל דווקא הגניבה הבמויה הזאת, היא זאת שגורמת לסרטון להרגיש מגניב...
וברצינות: למיטב ידיעתי, זו הרמה במירב הסרטונים הויראליים.
עם כל הצער, אבל פנינו לשם.
בכל זאת אנחנו בציבור חרדי..
ואפשר לעשות אותו מגניב באופנים נוספים.
לדוד החקיין יש מספיק טיפים:)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
סרטון מקסים!

>>הקונספט יפהפה (והדאבל-מינינג עם הקריצה לויראליות...אהבתי!)
>>אהבתי את ההיצמדות לקונספט לכל אורך הסרט, מהפתיחה ועד האנד-גייט. אליפות!
>>לא הפריע לי בכלל הקטע של ה'גנבה'. מרגע שראיתי שהשחקן הוא קובי אריאלי, המח נכנס לכוננות הומור. כך שההתייחסות היא בהתאם כמובן. (אחרת כבר בפתיחה היה אפשר להתלונן על השחתת-רכוש או משהו כשהוא רץ על המסוע...)

מחכה לחלק ב'!
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
סרטון מקסים!

>>הקונספט יפהפה (והדאבל-מינינג עם הקריצה לויראליות...אהבתי!)
>>אהבתי את ההיצמדות לקונספט לכל אורך הסרט, מהפתיחה ועד האנד-גייט. אליפות!
>>לא הפריע לי בכלל הקטע של ה'גנבה'. מרגע שראיתי שהשחקן הוא קובי אריאלי, המח נכנס לכוננות הומור. כך שההתייחסות היא בהתאם כמובן. (אחרת כבר בפתיחה היה אפשר להתלונן על השחתת-רכוש או משהו כשהוא רץ על המסוע...)

מחכה לחלק ב'!
חיכיתי לך ולכל המילים המקצועיות שהעפת פה.
גנבת את המסך.

:)
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
סרטון יפה ומשעשע. אבל לא הבנתי מה זה קשור למבצע בקיצור קריאייטיב מצוין אסטרטגיה טעון שיפור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה