אחד אפס לטובת קוטיינר.

  • פותח הנושא קופירייט
  • פורסם בתאריך
ק

קופירייט

אורח
אחד היסודות בפרסום ומיתוג הוא: יצירת גאווה בהשתייכות הקבוצתית למוצר המשווק.
הדוגמא הידועה היא pc ו- mac, תשאלו את רוב משתמשי mac ותגלו שחלק רב בהחלטה לרכוש מחשב כזה נטלה הגאווה והגדולה שיש כיום בשוק למחזיקי מחשב מק, גם אם ניתן לרכוש בחצי מחיר מחשב pc מקביל ביכולות ובבצועים.

המודעה העוקצנית של פרסום בראשית לנתיב שחושף הערב פאשקוויל מתהדרת בחשיבה ייחודית ויוצאת דופן ביחס לשוק הפרסום החרדי, ויוצרת כעין גאוות יחידה המושכת את הקורא החרדי להתחבר לנתיב בעל כרחו.
זאת למרות שהמתחרה (קרי, אתרוג) היא יחידה נפרדת המנוהלת ע"י חרדים עם כיפה בלי חורים...
אין מילים, קרייאטיב שנון וביצוע מקצועי. אחד אפס.
 

חיוכון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מישהו אולי יכול להעלות לכאן ? אני חסום בנתיב ונורא מסקרן אותי....
 

שער

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
...
 

קבצים מצורפים

  • nativ.jpg
    KB 278.5 · צפיות: 25

צמרת

משתמש פעיל
D I G I T A L
האמת? מכוער
שונאת שיורדים על השני, זה מוריד את כל הערך וחבל
אני מקווה שאתרוג לא יחזירו אש בכיוון הזה
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י צמרת;509384:
האמת? מכוער
שונאת שיורדים על השני, זה מוריד את כל הערך וחבל
אני מקווה שאתרוג לא יחזירו אש בכיוון הזה
בתחום הזה זה נאיבי - זה או נתיב או אתרוג, מה שייך לפרסם בלי להבליט את מעלותיו וממילא את חסרונות הנגדי?
מילא בכובעים שיש יותר משתי חנויות...
 

צמרת

משתמש פעיל
D I G I T A L
מי שבונה את עצמו על חשבון ירידה על אחרים, בכל תחום!! הוא בלי רמה
במיוחד שפה זה לגלוג מכוון על ציבור שלם
 

וואהו

משתמש רשום
אתרוג היו הראשונים להתקיף את נתיב
כל המודעות של השנה האחרונה של אתרוג מכוונות לנתיב.
 

צמרת

משתמש פעיל
D I G I T A L
אני רואה פרסומת כזו שרצה כל הזמן עם פרצוף ירוק מבסוט ועוד הרבה פרצופים עצובים מאחוריו
וכתוב משהו על זה שכשיש לך חסימה, אתה יכול להיות רגוע
מענין לראות את הפרסום שאת/ה מדבר/ת עליו
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י צמרת;509482:
מי שבונה את עצמו על חשבון ירידה על אחרים, בכל תחום!! הוא בלי רמה
במיוחד שפה זה לגלוג מכוון על ציבור שלם
זה לא לגלוג, זה נתון. אין לי שום דבר נגד 'סרוגים', אבל ההגדרה המושלמת של דתי לעומת חרדי זה החורים שבכיפה שלו. זה לא הגדרה שלי, בדיוק לשם כך נוצרה הכיפה והלבוש הפלורוליסטי הלא מחייב (צבעי הכחול תכלת לעומת השחור הגלותי, הגרפיקאים מבינים בזה יותר ממני) של הסרוגים.
אני בכלל לא מביע פה דעה נגדם, בינתיים הכל עובדות.


חוץ מזה אני לא מבין, אם את היית הפרסומאית של נתיב, איזה פרסום היית עושה?
החסימה היחידה שעושה אותו דבר כמו אתרוג?
ברור שנתיב מתגאים בזה:
א. אין 'חורי' חסימה בגלל החסימה הכפולה לעומת אתרוג.
ב. האחראים כפופים למשטר נוקשה וקפדני משל 'אתרוג'.

אם את מצפה שיעלימו מהפרסומת את שתי הנקודות הקריטיות המהוות את שפיץ ההצעה ללקוחות, את יכולה לנסח ככה: זה לא יפה להתחרות ב'אתרוג' אני מצפה ממכם שתסגרו את החברה ותפתחו מפעל נעליים :)...
 

ברוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
בראשית מפתיעים לאחרונה. כל הכבוד!

לגבי המודעה אין ספק שהיא עוצמתית. תחרות זה דבר טוב.
 

cmyk

משתמש צעיר
אם נניח שהמודעה מכוונת ללקוחות חרדיים של רימון, ובעצם הם באים לסנוט באלו שמשתמשים בסינון לא הכי הרמטי. וכאן הבן שואל / תמה האם זו הדרך לשכנע את האנשים לעבור לנתיב? לדעתי, לא ולא!

אם זה לא מכוון דווקא ללקוחות רימון, אז למה המלל כתובה ברוח שלילי? המשפט 'למה בדבר החשוב באמת אתה מזלזל' מיותרת. במקום זה אפשר לפנות עם אותו מסר רק בצורה שונה. חבל!
 

cmyk

משתמש צעיר
יש לציין שהסלוגן והויזואל, מוצלח מאוד!
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
יפה בהחלט,
רק משום מה זה נראה לי שייך למודעות שמפרסמות את המשרד המפרסם יותר מאת הלקוח...
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י cmyk;509559:
אני נניח שהמודעה מכוונת ללקוחות חרדיים של רימון, ובעצם הם באים לסנוט באלו שמשתמשים בסינון לא הכי הרמטי. וכאן הבן שואל / תמה האם זו הדרך לשכנע את האנשים לעבור לנתיב? לדעתי, לא ולא!

אם זה לא מכוון דווקא ללקוחות רימון, אז למה המלל כתובה ברוח שלילי? המשפט 'למה בדבר החשוב באמת אתה מזלזל' מיותרת. במקום זה אפשר לפנות עם אותו מסר רק בצורה שונה. חבל!
לדעתי הפרסומת מיועדת לחדשים השוקלים להיכן להצטרף (יש לדעתי כמה חדשים כל יום).
אנשים המסוגלים לעבור מחברה לחברה, זניחים בשביל לעשות כזו פרסומת.
 

עששית

משתמש רשום
סוף סוף רואים פרסומת טובההההה, יש קריאייטיב מקצועי, חשיבה פרסומית, ניתוח שוק ואסטרטגיה חותכת. שאפו!!

לדעתי, אפשר לראות דרך המודעה איך השקיעו מחשבה בקמפיין הזה, המטרות מסומנות כאן כל כך יפה, שניתן בקלות לקחת את הפרסום הזה, ו'לשחזר' את הבריף על מטרותיו המדוייקות שלדעתי פוגעים בול במטרה ואפשר לומר פגיעות מדוייקות וקולעות.

שימו לב, איך ברמת המסר של השפה הויזואלית בפרסום הצליחו להעביר ללקוח:
1. קשר מגזרי בין החברה ללקוח (אנחנו לא סרוגים, להבדיל...)
2. הקפדה על קלה כבחמורה ללא פשרות – שימו לב אפילו על גודל המטריה הירוקה והתנוחה שלה, ממש כמו כיפה סרוגה!
3. שנינות ותחכום! לא צריך להיות גאון גדול להבין את הקרייאטיב, אבל שנון ביותר.
4. יציבות, מוצר חזק! מה שאחד שחור לא יכולים לעשות אפילו 5, (במילים אחרות אנחנו לא מכחישים שיש הרבה יותר 'ירוקים עם חורים' אבל אחנו הטובים!)

ברמת הטקסטים:
הסלוגן "הגנה בלי חורים" מוצלח ומתפרש כדו משמעותי (חורים בהגנה וחורים בהשקפה/כיפה)
לצערי הטקסט: אתה, שרמת הכשרות חשובה לך וכו', קצת קיצ'י ביצ'י, היה יותר על רמה עם היו מוותרים על זה, למרות שהשחילו יפה את שם המתחרה כדי להוסיף עוד קונוטציה.

ברמת העיצוב:
עיצוב נקי
הצבעים משדרים הייטק ומקצועיות
קומפוזיציה נהדרת
הלוגואים יושבים טוב ובטוח זה לצד זה

הערת עיצוב קטנה: הסטריפ האפור הקטן "לסוכן עד הבית" והמיני פלאח האדום עם הטלפון קצת פוגמים בגריד, לדעתי היה כן צריך להיות במקביל לגוש הטקסט העליון, ועם הלוגואים להתמודד איכשהו...

הלוגו החדש של נתיב, משדר הרבה יותר מקצועיות מהקודם, אני יותר מתחברת למילה נתיב בלוגו מאשר לוי הישר והוי ההפוך היוצרים N, אבל מילא.. אולי אם היו עושים את זה בלי ההבלטה ועם יותר יציבות (שני הרגלים נוגעים בקרקע למשל, או רגל אחת אבל יציבה וממורכזת) זה היה יותר טוב...

כתבו כאן כמה משתמשים על שיטת פרסום בו מתמודדים מול מתחרה בצורה גלויה וישירה
אז חברה אל תהיו נאיבים, זאת בהחלט גישה, בכל קמפיין וקמפיין יושבים ומנתחים כל צורת פרסום.

יש כאן התמודדות על קהל יעד, יש כאן תחרות, ויש כאן גם תדמית, המטרה של משרד הפרסום לנהל את המאבק מבלי לפגוע בתדמיתם, לדעתי בפרסום הנוכחי דווקא בגלל הכרה ברורה של קהל היעד המזדהה עם המושג 'משלנו' המאבק נעשה בצורה מתוחכמת שלא תפגע בקהל היעד.

בבקשה, תמשיכו להעלות לכאן פרסומות כאלה, זה משיב רוח רעננה לפורום.

(גילוי, אני לא מבראשית, ולא מנתיב... ואני מצפה שבוע הבא לתגובה המקצועית מצד מותג בפרסום.. יהודית לעבודה!!)
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מי בנה על מי?

נכתב ע"י צמרת;509482:
מי שבונה את עצמו על חשבון ירידה על אחרים, בכל תחום!! הוא בלי רמה
במיוחד שפה זה לגלוג מכוון על ציבור שלם

א. נתיב לא פרסמו מעולם. רק באערב חג הסוכות מודעה מעולה ללא שום ירידה על רימון. רימון 'נלחצו' פחד, ושחררו מודעות עם סמיילים אדומים וירוקים נגד נתיב.
ב. וללא קשר, נתיב, המסורבלים והמונחים בתוך פיסטוק, פספסו את רוב הזדמנות חייהם. הם לא השכילו לנצל את היותם החברה היחידה המורשית ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת, והחברה היחידה המורשית לפרסם ביומונים החרדיים. מה עשו? ישנו שנת חורף ארוכה ארוכה, כשבינתיים, רימון, הדל"ית, בעלת הראייה ארוכת-הטווח, חדרה עמוק עמוק בכל השבועונים והמקומונים לתודעת הקהל עם פרסום מוצלח ביותר ועפ"י פרסומיהם כבר אוחזים ב35-40000 לקוחות - על אף חרם היומונים נגדם. סוף סוף מישהו שם קלט את הפוטנציאל האדיר המונח לפתחם ב"ה.
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י אלי אלימלך;509580:
מה עשו? ישנו שנת חורף ארוכה ארוכה, כשבינתיים, רימון, הדל"ית, בעלת הראייה ארוכת-הטווח, חדרה עמוק עמוק בכל השבועונים והמקומונים לתודעת הקהל עם פרסום מוצלח ביותר ועפ"י פרסומיהם כבר אוחזים ב35-40000 לקוחות - על אף חרם היומונים נגדם.

אם כי לדעתי, עוד לא מאוחר כלל, והתחרות האמיתית עדיין לפניהם. אגב לנתיב לפי מה שקראתי בפורום שלהם יש 10000 לקוחות כעת. בהתחשב בזה שנתיב לא פונים לאף אחד מחוץ לחרדים, ולרוב החרדים עדיין אין אינטרנט, זה כמות רצינית.
 
ק

קופירייט

אורח
נכתב ע"י צמרת;509384:
האמת? מכוער
שונאת שיורדים על השני, זה מוריד את כל הערך וחבל
אני מקווה שאתרוג לא יחזירו אש בכיוון הזה

א. אתרוג היו הראשונים לרדת על נתיב. עיין קובץ מצורף (מקור: פשקוויל)

ב. יש לי חברים במגזר הכיפות עם החורים... שאני מקנא ביראת שמים ועבודת ה' שלהם, אך למרות זאת כולנו יודעים שהגישה שלהם יותר פתוחה בנושאים מסוימים, כגון: בעיתון 'בשבע' יהיה אפשר לראות פה ושם תמונות עם נשים וכן בערוץ 7 ועלוני השבת השונים וכו'.
כאן זה לא המקום להתפלמס מה הדרך החינוכית הנכונה, אבל כולם מסכימים שיש כאן 2 גישות שונות, ולכאן נכנסו נתיב, אחרי שהותקפו ע"י אתרוג "שהם מספקים טכנולוגיה לא מספקת" ובאו להדגיש את ההבדל בגישה שמשפיע, לטענתם, גם על איכות החסימה.
והם עשו את זה בדרך שנונה ומבריקה.
 

קבצים מצורפים

  • etrog.jpg
    KB 470.8 · צפיות: 18

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה