ק
קופירייט
אורח
אחד היסודות בפרסום ומיתוג הוא: יצירת גאווה בהשתייכות הקבוצתית למוצר המשווק.
הדוגמא הידועה היא pc ו- mac, תשאלו את רוב משתמשי mac ותגלו שחלק רב בהחלטה לרכוש מחשב כזה נטלה הגאווה והגדולה שיש כיום בשוק למחזיקי מחשב מק, גם אם ניתן לרכוש בחצי מחיר מחשב pc מקביל ביכולות ובבצועים.
המודעה העוקצנית של פרסום בראשית לנתיב שחושף הערב פאשקוויל מתהדרת בחשיבה ייחודית ויוצאת דופן ביחס לשוק הפרסום החרדי, ויוצרת כעין גאוות יחידה המושכת את הקורא החרדי להתחבר לנתיב בעל כרחו.
זאת למרות שהמתחרה (קרי, אתרוג) היא יחידה נפרדת המנוהלת ע"י חרדים עם כיפה בלי חורים...
אין מילים, קרייאטיב שנון וביצוע מקצועי. אחד אפס.
הדוגמא הידועה היא pc ו- mac, תשאלו את רוב משתמשי mac ותגלו שחלק רב בהחלטה לרכוש מחשב כזה נטלה הגאווה והגדולה שיש כיום בשוק למחזיקי מחשב מק, גם אם ניתן לרכוש בחצי מחיר מחשב pc מקביל ביכולות ובבצועים.
המודעה העוקצנית של פרסום בראשית לנתיב שחושף הערב פאשקוויל מתהדרת בחשיבה ייחודית ויוצאת דופן ביחס לשוק הפרסום החרדי, ויוצרת כעין גאוות יחידה המושכת את הקורא החרדי להתחבר לנתיב בעל כרחו.
זאת למרות שהמתחרה (קרי, אתרוג) היא יחידה נפרדת המנוהלת ע"י חרדים עם כיפה בלי חורים...
אין מילים, קרייאטיב שנון וביצוע מקצועי. אחד אפס.