אז איך אתם מתמקמים?

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שלום שלום!
איך אתם מתמקמים במיקום החדש? גם לכם עוברת בלב צביטת געגוע לממשק הישן והטוב כל כך מימים עברו? איפה 2008-9-10? אה...היו היו ימים.
סתם, הכל בסדר.

עבודה שעשיתי לאחרונה, היא גם מדברת על התמקמות וכאלה, וגם מתחשק לי לראות איך היא נראית בפלטפורמה המחודשת.
כדרכי בחול, אשאל גם הפעם מהם שני המסרים העולים מהקופי?
יאללה, מחכה לכם!


סטודיו למכירה קולאז2.jpg



סטודיו למכירה קולאז.jpg


סטודיו למכירה קולאז3.jpg
סטודיו למכירה קולאז4.jpg





 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הי, מה קורה? אף אחד לא נשאר כאן?
או שזה עד כדי כך מזעזע?....
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
הפירסום הראשון מושך במיוחד ויפה
(ראיתי את זה באחד החוברות של ההפקות..לא?!)

אחכ לא מובן מה קשור ראשון לרמקול?
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מסר קולע חד וממוקד בכל חלקי המודעה!
שאפו!
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מסר של מקצועיות ומובילות בעיקר.
המודעה הראשונה יותר מעבירה את המסר.

במודעה השנייה הייתי כותבת: 'כל הבמה שלך'. או משהו בסגנון...

הקופי/ויז'ואלים/עיצוב נראה מעולה!
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תודה תודה, חן חן!
אכן הרמקול פחות קשור, מסכימה איתך סתם, היה לנו כן חשוב לשלב ויזואל מעולם הבמה.
המסרים, ידעתי שתדעו: תתמקמי - יישום. בשורה ראשונה - מקצועיות.
 

פינטל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
המודעות מקצועיות מאוד
הלוגו מושך קליט וברור, אהבתי!

המודעות מדברות על חוויות של צופים ולא של שחקניות, יש משהו עמוק מאחורי?.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
המודעות מקצועיות מאוד
הלוגו מושך קליט וברור, אהבתי!

המודעות מדברות על חוויות של צופים ולא של שחקניות, יש משהו עמוק מאחורי?.

תודה!
המודעה מדברת על משחק, עם ויזואל הלקוח מהשאלה מהצופים.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
'מגיע לך' או 'מגיעה לך' במה?
כאן אני חושבת שמגיעה לך במה,
כי הפוקוס על הבמה.
 
נערך לאחרונה ב:

בתשבע7

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
המודעה מאד מושכת אהבתי את התעוזה של לשלב אדום וסגול.
הקונספט מקסים!
 

בן של מלך

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
א. מודעות יפות מקצועיות וכתובת יפה.

ב. מסכים עם הערות שהמודעה של הרמקול לא ממש קשורה לטקסט.

ג. לדעתי מספר פלאפון משרד חובבנות, זה לא מודעת ביביסיטר זה בית ספר לאומנות, היה שווה לקחת קו אפילו ב012 /013 וכו ולשים 072 או 073. נראה הרבה יותר יצוגי, האם יש להם אתר? אם לא אז אולי כדאי שיהיה אתר ראווה ושיופיע במודעה.

ד. מייל של גימייל זה גם נחמד אבל פחות נראה מקצועי בעייני, שווה להשקיע את הכסף על דומיין ועל כתובת מייח
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
א. מודעות יפות מקצועיות וכתובת יפה.

ב. מסכים עם הערות שהמודעה של הרמקול לא ממש קשורה לטקסט.

ג. לדעתי מספר פלאפון משרד חובבנות, זה לא מודעת ביביסיטר זה בית ספר לאומנות, היה שווה לקחת קו אפילו ב012 /013 וכו ולשים 072 או 073. נראה הרבה יותר יצוגי, האם יש להם אתר? אם לא אז אולי כדאי שיהיה אתר ראווה ושיופיע במודעה.

ד. מייל של גימייל זה גם נחמד אבל פחות נראה מקצועי בעייני, שווה להשקיע את הכסף על דומיין ועל כתובת מייח

א. תודה
ג. לגמרי נכון! הייתי צריכה לשים לב לכך.
ד. היום ג'ימייל נכנס גם לגופים מקצועיים ומסחריים.

הלוגו שלך? מהמם!
עבודה מעולה!

שלי, תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה