דרוש מידע אופטיקה מומלצת ואיכותית! בביתר או בירושלים

גברת חוקרת

משתמש פעיל
אני צריכה לקנות משקפיים חדשות לעצמי. את בדיקת הראייה עשיתי אצל אופטומטריסטית מומחית של הקופה, שהזהירה אותי שכיוון שהמספר שלי גבוה מאוד (מעל 10!) ועם צילינדרים, אני צריכה להקפיד לעשות את המשקפיים במקום מקצועי, שמקפיד על דיוק מרבי בליטוש של העדשות.
היא כמובן המליצה של על האופטיקה שעובדת עם הקופה (כללית אופטיק- ד"ר לוינגר), אבל בדקתי כמה עולות שם משקפיים והמחירים גבוהים מאוד. השתדלתי לבחור מסגרת זולה ככל האפשר, אבל עם כזה מספר גהוב צריך את העדשות הכי דקות, שעולות ממש יקר.
מחפשת המלצה מניסיון לאופטיקה ברמה גבוהה באיזור ביתר עילית/ירושלים, שמקפידה על הדיוק בייצור העדשות אבל שומרת על רף מחירים סביר...
 

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
במספרים גבוהים - יעלה לך יקר בכל מקום.
לבעלי יש מספר גבוה. שנים הוא היה משלם יותר מאלף ש"ח על כל זוג משקפיים.
עד שהתחלתי להזמין דרך האתר של זני אופטיקל, ויוצא לו משקפיים בסביבות 270 ש"ח
 

החיים טובים

סטודנטית לעיצוב פנים בסטייל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
ויסטה, יש להם מבחר עצום ובכל המחירים! ושירות מצוין!
 

נחמי3

משתמש מקצוען
ביתר עילית
תקשיבי זה לא האופטיקה זה המוצר, מה שאת מבקשת וכמה את מכונה להשקיע
מסגרת מותג זה סילווה, אבל במסגרת לא ברור שצריך להשקיע
מה שברור זה העדשה,
אם את לאומית יש לך ב-280 עדשות של שמיר זה המוצר הכי טוב שיש, יש היום ציפוי חדש שמתאים למסכים [מחשב ודיגיטל ובעיות הדור שלנו....] משהו שנותן גוון תכלת לעדשה, כמובן דיקוק לפי הצורך. בהצלחה
אם את מאוחדת את תקבלי ב-280 את העדשה הכי פשוטה שיש, לא כדאי לך !!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה