כללי אבקש את חוות דעת המומחים - אישו מודעה מושכת יותר לרוץ ולהגיע?

שלום רב!
מה שלומכם?

אשמח מאד לחוו''ד מה יותר מוצלח - ולמה הוא יותר מוצלח??

ממש תודה!!
מודעה לשיחה ראשונה - אשדוד - כניסות בתים - כנס 2 + הדרכה לפסח.png
ניסיון מודעה לשיחה ראשונה - חדש2.png
ניסיון מודעה לשיחה ראשונה - חדש.png
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
המודעה האחרונה הכי טובה לדעתי.
כי יש כאן כל כך הרבה צהוב ואדום
שזה כמעט נראה כמו מודעה של פיצה או פלאפל...
לכן,
האיזון השחור לבן של הטקסט
עוזר למקד את העין ולקלוט יותר בקלות מה רוצים להעביר פה.
הייתי משנה גם את ה"כניסה חופשית, "כיבוד עשיר" ו"עזרת נשים פתוחה"
למשהו יותר לבן ושחור במקום אדום וצהוב.

הרבה הצלחה!
 
המודעה האחרונה הכי טובה לדעתי.
כי יש כאן כל כך הרבה צהוב ואדום
שזה כמעט נראה כמו מודעה של פיצה או פלאפל...
לכן,
האיזון השחור לבן של הטקסט
עוזר למקד את העין ולקלוט יותר בקלות מה רוצים להעביר פה.
הייתי משנה גם את ה"כניסה חופשית, "כיבוד עשיר" ו"עזרת נשים פתוחה"
למשהו יותר לבן ושחור במקום אדום וצהוב.

הרבה הצלחה!
תודה רבה!
האם הכיתוב הלבן על התמונה של המרצה לא מפריע? (לעומת המודעה האמצעית שהיא 'נקיה יתר')
 

פרפר

משתמש מקצוען
עיצוב יפה.
המודעה השנייה נראית לי הכי. אבל:
* כיתוב אדום על רקע שחור לא יוצא מספיק בולט בהדפסה.
* החלק הימני מצד אחד תופס המון מקום, ומצד שני לא מספיק בולט כי הכיתוב הוא על גבי רקע. הייתי מורידה לגמרי את ההסכמות/המלצות וכותבת את ההטבה על גבי עיגול בנגטיב. זה הרבה יותר יבלוט. אם ממש מתעקשים אפשר לשים למטה כמה המלצות בשורה רוחבית שלא יתפוס כל כך הרבה שטח. את השטח המרכזי אמורה לתפוס הכותרת ושם המרצה.
 

BAMA

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ועכשיו אני יגיד אחרת ויבלבל עוד קצת........
הראשון - אגיד 2 נקודות קריטיות שהופכות את הראשון ליותר נכון אם כי כדאי לעבוד עוד קצת על עיצוב.
1-זה לא מקצועי לשים מלל על התמונה של הרב כמו שיש בשתי הדוגמאות אח''כ
2- תמונת הרב גדולה יותר ואין רווח לקריאת המלל שצמוד לה. בשתי הדוג' האחרות.
מצד שני החלוקה לשליש הרבה יותר טובה,
אבל כמות המלל מוגזמת, אין הרבה חשק לקרוא את הכל,

את הפרטים למטה של מיקום וכד' אפשר לעשות באייקונים בשורה אחת ואז יש יותר רווח לנשום,
ולנסות אולי עוד אופציה שלא יהיה שתי מלבנים כתומים למעלה, כמו שאמרו לפני כבר......

הרבה הצלחה, מקווה שהובנתי טוב....
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
רציתי להכריע מה הכי טוב ולמה :) ואני אנסה...
בגדול, הראשונה הכי טובה בעיני,
יש בה חלוקה ברורה ותמונת הרב מקבלת מקום מספיק מכובד.
יחד עם זאת, יש מקום לשיפור. אם זה רלוונטי, אפרט.

**אגב, אהבתי את דף הנחיתה שלכם, יש בו דינמיקה והיפר שיווקי כזה, משהו מאד מעניין.
 
רציתי להכריע מה הכי טוב ולמה :) ואני אנסה...
בגדול, הראשונה הכי טובה בעיני,
יש בה חלוקה ברורה ותמונת הרב מקבלת מקום מספיק מכובד.
יחד עם זאת, יש מקום לשיפור. אם זה רלוונטי, אפרט.

**אגב, אהבתי את דף הנחיתה שלכם, יש בו דינמיקה והיפר שיווקי כזה, משהו מאד מעניין.
קודם כל - תודה על הפירגון שעל דף הנחיתה שבחתימה שלי.
שנית - ברור שאשמח לשמוע! פרט פרט...
 

סבתא של נעה

משתמש סופר מקצוען
לא מבינה בגרפיקה
ממליצה על עריכה לשונית בדחיפות
טעויות ניסוח
וסגנון שיוצר רושם עממי ולא מקצועי וחבל
 

סבתא של נעה

משתמש סופר מקצוען
עוד פעם עושה= שוב
בוא תצטרף= בא והצטרף
לדעתי צריך לעבור על הכול
זה לא מילה פה או שם וחבל
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
סבתא, דווקא ראיתי את הסגנון הזה הרבה בדיגיטל מרקטינג, זה די הולך היום...
אבל כן כדאי שיעבור על זה עורך לשוני בשביל תחביר.

לגבי השיפורים..:
1. הפריע לי שהצבעים לא קשורים ללוגו בכלל. הלוגו אפילו לא בצבע שמתאים לזה.
2. האדום עושה מין הגשת דחיפות כזאת "הצילו!!". יחד עם הדינמיקה והכותרות והחותמת הגדולה זה יוצר לחץ (לפחות אצלי) כאשר המילים שהדגשתם הם "בקלות ובהנאה" , "קשר חם ואוהב" וכו', קצת צורם.
מי שהילד שלו שולט בו והופך לו את הבית מרגיש מספיק דחיפות בלי כל ה"צעקות" האלה. לדעתי חשוב יותר לשדר מקצועיות, נסיון ונינוחות של ביטחון בשיטה.
3. החותמת על מכתבי ההסכמה- על שום מה?
עוד? :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה