קופירייטינג אתגר חודשי #4 >>> הפטפטת

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ככה ? הראש החילוני מתחבר כשזה דוקר, גם אם החוד מופנה כלפיו ?
כן! בהחלט.
כשאתה חד ולא מתנצל, אנשים מעריכים ומתחברים לאומץ שלך.
ודרך זה יפנימו שיש כאן אמירה ותשובה.

יש לך דרך להבין מדוע אלפים בעולם מתחברים למחאת השחורים?
ממש לא בגלל הצדק שבה. כי אין שם.
אלא בגלל הנחישות של השחורים. יש להם מסר חד והם לא מתנצלים.
וזו הסיבה שכיום רבים מתאסלמים בעולם.
אנשים רואים באיסלאם אי של יציבות אידיאולוגית, גם אם היא רצחנית.

סליחה אם התגובה שלי קשה להכלה...
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
השאלה מה המטרה, להצדיק את עצמינו או "ועמך כולם צדיקים", ולגרום להם להגיע לשם.
אם אני ישתמש בשפה שלכם, נראה לי שקוראים לזה בריף :)
בבקשה, תלכו בשרכי נועם, תקרבו ממקום אוהב,
אולי באמת נרים פה איזה פרויקט קירוב לבבות משותף?
 

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
השאלה מה המטרה, להצדיק את עצמינו או "ועמך כולם צדיקים", ולגרום להם להגיע לשם.
אם אני ישתמש בשפה שלכם, נראה לי שקוראים לזה בריף :)
בבקשה, תלכו בשרכי נועם, תקרבו ממקום אוהב,
אולי באמת נרים פה איזה פרויקט קירוב לבבות משותף?
לא מתנצל:)
זה בדרכי נועם לגמרי. חלילה אני לא מתקיף אף אחד.
אני אומר, שהגישה של "בא תראה", "תקשיב רגע," "זה לא כמו שאתה חושב" גורמת לקהל היעד להתרחק יותר ויותר
כי הם פשוט אינם מסוגלים להקשיב.

הם יקשיבו לי בדרכי נועם, "רק" אם אני אהיה נחוש, חזק, מחוייך, ושמח.
אני חרדי, שומר עליך, לא מתנצל ולא מתבלבל מהקירקורים!
תצדיעו ותסתמו!
ואת תראי שזה יפתח להם פתח להקשיב ולשמוע.
 

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איני אוהב להאריך. אבל אספר בקצרה על אחד הקמפיינים שערכתי למוסד יקר.
העסקן שהוביל את הקמפיין היה נבוך מאד כי כדי לצאת לדרך היה צריך אישור מכמה עסקנים מעליו מהקהילה, והם לא העריכו אותו יותר מידיי. דבר שגרם להם לפקפק בכל מילה שאמר.

אמרתי לו, בא תעשה מעשה.
תכנס לפגישה, תבקש סטנדר.
תעמוד ותציג בנחישות ובפאתוס את התכנית. כמו מרצה.
אל תתייחס לספקות "מדוע ואיך ולמה". אלא תהיה אמיץ ונחוש. גיבור!

הוא עשה את זה, ואותם עסקנים היו בהלם מוחלט. הם שמעו את דבריו בקשב רב ואישרו מיד את הקמפיין.

לאחר סיום הקמפיין, (בהצלחה אדירה כמובן...) הוא שאל את א' מהעסקנים איך העביר אותו כל כך חלק.
ענה לו אותו אדם, "כאשר ראיתי את הנחישות שלך הבנתי שיש דברים בגו. אדם שמאמין ונחוש בעצמו זה אחד שיש לו מה למכור. והתחלתי להקשיב לך ולשמוע שאתה מדבר לעניין".
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
השאלה שלי בכל האתגר הזה היא מי בדיוק קהל היעד?
כי יש מסורתיים, ויש חילונים ויש +++++
אני מרפרפת כאן על התגובות (כן, גם על שלי...), ורואה אין ספור דעות, שה'משותף' ביניהן הוא השוני בקהל היעד.
אין פה צודק ולא צודק. 'כולנו חכמים כולנו נבונים'....אבל אולי כדאי שיודגש כאן קהל היעד בצורה ברורה יותר.
 

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אכן. הערה חשובה.

למעשה המטרה שלי היא לא לבנות קהל יעד, או לשכנע מישהו במשהו, אלא לרכך את הביקורת הציבורית ולתת מקום באווירה הציבורית לתשובה החרדית על טענת השיוון בנטל.

לא מנסים לחרד, אלא לחדד.
ובסקרים של הבחירות הבאות הנושא כבר לא יעמוד בראש סדר היום הציבורי.

כשמישהו מדבר אליך בעוצמה ומתוך אמונה חזקה, גם אם אתה לא מסכים איתו, אתה יכול לחיות איתו
 
נערך לאחרונה ב:

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
נראה לי שהמנהג הוא עד סוף החודש הלועזי, לא ?
כלומר מחר?
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
אשמח לעידכון ברור כי יש לי רעיון שאני צריכה לעבד ולכתוב.
וחבל לי (אם זה מסתיים מחר) לא להשתתף.
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
צודקת...
מדי חודש בחודשו יעלה לאתגר נושא המתאפיין לרוח התקופה.
האתגר יהיה פעיל למשך חודש מיום פתיחתו. ולמה חודש?
כי ככה נותנים לרעיון ת'זמן שלו כדי שיוכל להתבשל בנחת ולא בלחץ.
זמני נעילת האתגר יוכתבו מראש, ויתוזכרו מידי פעם במהלך האתגר.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כלומר מחר?
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
אשמח לעידכון ברור כי יש לי רעיון שאני צריכה לעבד ולכתוב.
וחבל לי (אם זה מסתיים מחר) לא להשתתף.
תודה רבה על העדכון, אז נשארו לנו עוד שבועיים...
התאריך הסופי להגשת היצירות עד כ"ב תמוז תש"פ 14.7.20
 
נערך לאחרונה ב:

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני רואה כאן הרבה רעיונות יפים, תקפתם את הנושא מכמה חזיתות, קשה לי עדיין לבחור את הזוכה, אני אסכם נקודות יפות.


@IAB

מסר שמדבר אל הרגש ליהדות מתוקה שזכורה לנו מבית אבא – מעולה !

תסריט מבטא היטב, "הוא ניגש אליו בדמעות ומנשק את ידו" – נוטף רגש !

בתמונה רק לא הבנתי, איך אפשר לשים דמויות של הבחורים שיהיו רבנים מוכרים – איך יזהו אותם בתמונה מימי בחרותם.

הכותרת חזקה - השאירו אותם, השאירו לנו את הבית!



@אמיצ/ה

הרעיון של התסריט מאוד טוב, היה טוב להדק ולסגור את הקצוות.

המשפט: יש לנו את התורה. היא תמיד שמרה עלינו.

יתקבל יותר מאשר המשפט: לפני צה"ל - היתה לנו תורה.

התשדיר לרדיו – מעולה !



@האוצר זה מקצועי

התסריט ממש קולע ! וכן התשדיר לרדיו והתסריט לטלויזיה.

הייתי מציע – לגבש קונספט אחיד לכל הקמפיין, שיהיה סלוגן זהה.


@calm

הלכת על פרסום גרילה, רעיון נועז ויצירתי,

ספק אם זה אפשרי. מזכיר לי את ההרצאה:

לא,לא לא, לא, לא, לא –כן.

קטע כזה מעביר את המסר ברור - "מעניק צ'פחה ידידותית ללומד, תוך מילות הערכה כנה - אח שלי, הרגשתי ששמרת עלי! ושניהם משווים את השם הרשום על הפתקית של הלומד עם שמו של החייל"



@א-ירושלמית

הניתוח האסטרטגי והמסר – חזק מאוד.

אך נראה לי חסר עדיין ההקשר לצבא, לחילוני המצוי, הוא יבין מה אומרים לו ?



@בתנופה

העמדה שלך, והרעיון שבא בעקבותיה מאוד מרתקת,

אתה אומר שאתה מכיר את השטח, וזה מה שעובד.

הביצוע מעולה, צריך מעט פינישים.



@hershy sh

לתבוע שוויון בנטל ! חזק !

גם הביצוע בסקיצה עיצובית נותנת הרבה.



@אפילו

תמצתה מסר באופן חד וברור,

זו אמירה טובה, דומני שצריך לתת לה תמיכה של הסבר והרחבה נוספת



@כבשה שחורה

סלוגן חזק – אי אפשר להסביר אהבה. עם כל הדימויים.

נדמה כי זה אכן יוצר איזה כמיהה, להבין על איזה אהבה מדברים פה.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה