את הסיפור הזה אי אפשר לקרוא מהסוף.
בסיפור הזה יש התחלה ואמצע ארוכים ועמוסים, והסוף הוא בסך הכל סוף.
בכל הלפני יש הרבה אומץ ומאמץ, חתירה בלתי מתפשרת,
הווי ופאן ומקלחות של יצירתיות ובעיקר מוח, הרבה מוח.
לכן נקרא לו ספוילר, כי לא חכמה להציץ בעמוד האחרון,
אבל האמת שאת הסיפור האמיתי יודע רק מי שעבר את כל הדרך.
בטקס הסיום של מסלול עיצוב גרפי הבנו שיש דברים שגם כשותפים מלאים לאורך כל הדרך,
אנחנו לא תמיד יכולים לצפות מראש. הופתענו שוב, כמו בכל פעם מחדש,
מהמוטיבציה והיצירה המתחדשת של התלמידות שלנו.
שמענו סיפורים שגרמו לנו להפנים עוד יותר מתמיד, עד כמה רחוק הבוגרות שלנו מסוגלות להגיע.
גם 60% מהבוגרות שכבר עובדות בעיצוב גרפי כמקצוע עיקרי ומפרנס,
לא ידעו שנה וחצי קודם, כשהגיעו לכאן עם אפס רקע בעיצוב, כמה מהר הן תוכלנה להשתלב בשוק העבודה.
אבל באירוע הזה נוכחנו שוב לדעת, שבהשקעה נכונה ורמה בינלאומית של למידה, הכל אפשרי.
לא מדברים איתכם על עוד מיתוג פיקטיבי או תרגיל נסיוני.
הפעם, כל אחת מהתלמידות יצרה מסע לקוח על מלא.
המאסטר @טל ברזילי ישב במפגש אישי עם כל תלמידה בנפרד,
וליווה אותה לאורך כל התהליך ביחידה נפרדת שהוקדשה ללימוד הכי מעשי ומשפשף שהיא יכלה לקבל.
ולא, אין משחקים.
אין בריפים אחידים, אין הכתבת כללים.
פשוט, קפיצת ראש- ושוטו.
כל אחת מהתלמידות יצאה לדרך עם משימה- לשווק את עצמה ללקוח אמיתי בתשלום,
שאותו היא תמתג מא' עד ת', בלי עיגולי פינות.
והן עשו את זה!
יצאו לשוק, וחזרו לכאן עם לקוח הכי אמיתי שיש, ומעטפת שלמה:
לוגו. שפה עיצובית. בלנקים. סדרת מודעות. פוסטים לרשתות. רול-אפים-
-רולאפים!
רואים את הברקוד כאן למטה?
במעמד ההגשה, הציגה כל תלמידה את הפרויקט שלה,
וכשסרקנו את הברקוד שעל הרול-אפ- הגענו ישר אל תיק העבודות שלה,
ובברקוד הנוסף אל אתר הלקוח שהיא בנתה עבורו.
אז יש טקס, יש הגשות, יש כיבוד עשיר כמיטב המסורת, ויש נוף.
יש משתתפים נכבדים, מלבד המגישות הנרגשות. פגשנו שם את מנכ"ל פרוג חיים דיקמן,
את מנהל המגמה טל ברזילי ואת המרצה המוערך והאהוב- בועז שרון.
ויש פרויקטים מדהימים, עם סיפורים מדהימים עוד יותר.
יאללה, בואו להציץ:
הפרויקט של שרי:
הלקוח של שרי הוא למעשה דוד שלה, רק שהוא לא ידע את זה עד הרגע שאחרי סיכום העסקה.
שרי פרסמה הצעה למיתוג, ועו"ד מבוקש פנה אליה.
היא זיהתה אותו מיד… אבל הדוד עדיין לא
הם התכתבו בנוגע לעסקה בצורה אנונימית, עד ששרי החליטה לחשוף פרצוף…
וכל השאר כאן:
הפרויקט של יהודית:
התהליך שיהודית עברה הוא לא פחות ממעורר השראה.
פגשנו אותה בקורס פרסום וקופי + לפני קרוב לשנה,
והנה עכשיו נפגשים שוב להגשת פרויקט מדויק וססגוני בליגה של המקצוענים, עם כל הידע שהספיקה לרכוש כאן, בתוך הבית.
כמובן שאי אפשר שלא לצרף את האתר היפיפה שבנתה ללקוח: https://collage.contact/
ואת אתר התדמית של יהודית בעצמה: https://gazozstudio.com/
הפרויקטים של דבורה, רותי ורחל היו אולי דומים לשאר הפרויקטים ברמה הגבוהה ובנוכחות החזקה,
אבל הם אולי המרגשים ביותר.
מרגשים כי דבורה יעל שרים גרה בפנמה, רחל רוטנברג גרה בניו-יורק, ורותי פאול מתגוררת בפייטיה.
וחוץ מהעובדה שהן נכחו באירוע באמצעות הזום, אף אחד לא יכול היה לדעת שמשהו שונה.
כי עם למידה היברידית, שיעורים מוקלטים ותנאים מקסימליים,
כל תלמידה מכל מקום בעולם יכולה ללמוד מקצוע ככל שתבחר, בנוחות ובקלות.
נציין בסוגרים שכבר באמצע ערב ההגשות, אחת התלמידות קיבלה משרה כמעצבת במשרד המוכר "הידברות"!
קורס עיצוב גרפי היום הוא הרבה מעבר למה שהכרתם.
מחכה לכם בבית פרוג מסלול משודרג עם סילבוס מחודש, הכולל 360 מעלות של חווית עיצוב מסעירה.
החל ממיתוג, פרסום, עיצוב ואפיון לדיגיטל, עובר דרך בניית אתרים ופיתוח אפליקציות,
ועד לבשורה הכי חמה בעולם העיצוב: בינה מלאכותית.
AI הוא כבר לא העתיד, הוא ההווה.
אנחנו בפרוג הבנו את הפוטנציאל, והחלטנו להפוך את האיום להזדמנות.
להעניק לכם כלים שיעזרו לכם לשלוט בבינה המלאכותית במקום שהיא תשלוט בכם,
ולרתום אותה לטובתנו- המעצבים של הדור הבא.
זה הזמן להספיק את הרכבת, ולממש לעצמכם עתיד עם יופי של מקצוע.
מצרפים לכם עוד טעימה מעוד תלמידות מוכשרות
היינו חייבים גם לצרף לכם טעימה מהאתרים שהבנות בנו במהלך הקורס וכחלק מפרוייקט הגמר:
האתר תדמית של לאה פנחס: https://leha-pinchas.co.il/ והדף נחיתה שבנתה במהלך הפרוייקט: https://leha-pinchas.co.il/דף-נחיתה-מקוננט/
אי אפשר לפספס את הדף נחיתה שבנתה רחל רוטנברג: https://ruchy.art/isecure/, ובטח שלא את האתר התדמית המקצועי שלה: https://ruchy.art/
ונסיים עם האתר של רבקי כהן עם עבודות יפיפיות ללקוחות אמיתים(!): https://rivki-cohen.co.il/