בחודש האחרון התקיימו הגשות הגמר של מסלול עיצוב גרפי ודיגיטל בפרוג, והיה ברור לכולם שמדובר באירוע מיוחד במינו. התלמידות שלנו עברו לא מעט אתגרים, כמובן את תקופת המלחמה הקשה, וגם העובדה שרוב בנות הקבוצה הינם אמהות עובדות, שהצליחו לג'נגל בין העבודה, לילדים והבית, ועדיין להשקיע בלימודים ולהביא תוצרים שלא משאירים ספק שמדובר במעצבות מקצועיות!
במהלך הערב הוגשו כ-20 פרויקטים מדהימים, שכל אחד מהם כלל מיתוג מלא – מהלוגו ועד עיצוב מודעות, פוסטים ובאנרים, מוצרי BTL ואפילו אתר תדמיתי מקצועי. אבל, מעבר לתוצרים המדהימים, בלטה ההתמדה והדיוק שהושקעו בכל פרויקט, הודות לליווי הצמוד והמקצועי של טל ברזילי ותומכת ההוראה, שהדריכו את התלמידות והעניקו להן כלים להתמודד עם כל שלב בתהליך.
מרגש ממש להיזכר ולחשוב מה התלמידות שלנו עברו במהלך הלימודים, משיעורי תוכנות, שיעורי עיצוב, בניית אתרים ואפילו שיעורי העשרה בבינה מלאכותית, וכמובן, הדובדבן שבקצפת – סטודיו פרוייקט הגמר.
במהלך יחידה זו קיבלו הבנות הדרכה אישית מטל ברזילי, וההוראה התומכת, שליוו את התלמידות, ודייקו אותם עד שהגיעו לתוצרים מדוייקים!
אחת המשימות המאתגרות ביותר בפרויקט הגמר הייתה מציאת לקוח אמיתי שישלם עבור המיתוג, מה שחייב את התלמידות לפרסם את עצמן בצורה מקצועית, להציע הצעות מחיר מפורטות, לנהל הסכמי עבודה ולהתמודד עם פידבקים ותיקונים מלקוחות – ואפילו להתמודד עם סירובים פה ושם. תהליך זה תרם רבות לפיתוח הכישורים האישיים והמקצועיים שלהן, והכין אותן לעבודה האמיתית בשוק.
בין הפרויקטים שהוגשו, בלט במיוחד המיתוג של יעל , יעל עיצבה מיתוג עבור עסק לייעוץ והדרכת הורים לילדים עם אוטיזם, ושיתפה את סיפורה האישי המרגש. למרות שהיא ילדה במהלך הפרויקט, יעל הצליחה להגיש עבודה מדויקת ומושקעת שהשאירה רושם עז, מה שזיכה אותה בתעודת מצטיינת הקבוצה.
גם מינדי הציגה פרויקט יוצא דופן – מיתוג לשכונה יוקרתית הצופה אל ירושלים. העבודה שלה התאפיינה באסתטיקה מושלמת ובעיצוב ויזואלי שמספר סיפור גם במעט מלל>>
המיתוג של @דומינו שביצעה פרויקט עבור אדריכל ומעצב פנים מוכר, הדגים את היכולת שלה לשלב בין יוקרתיות לאסתטיקה. גם כאן, העבודה לא רק שירתה את צרכי הלקוח, אלא גם הדגימה כישרון מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו>>
המיתוג של מושקי גם היה מיוחד במינו, מושקי מיתגה עסק לסדנאות סימולטור נהיגה
תחשבו על זה רגע, איך בעצם ממתגים סימולטור נהיגה?
מושקי תראה לכם בדיוק>>
המיתוג המיוחד שעיצבה גולדי ליהודית טיירי – זמרת
גולדי עשתה פה שימוש מיוחד בבינה המלאכותית ויצרה פה פרוייקט מטורף!
ההגשות התקיימו בנוכחות אורחים מיוחדים, ביניהם נציגים ממשרדי פרסום מובילים כמו מקאן, דץ ועמיחי, וגל אורן, וכן חני היילברון – דמות בולטת בעולם הפרסום – שהעניקה לסטודנטיות טיפים חשובים להמשך הדרך, וחשפה אותן לאתגרים שמחכים להן ביום שאחרי סיום הלימודים.
אנחנו בטוחים (יודעים!) שהתלמידות המוכשרות שלנו הולכות לכבוש את השוק בענק
מצורף פה סרטון סיכום ההגשות https://youtu.be/eGvMHvzUHWo?si=7iiA_q5yhsajf2QX
מה אתם אומרים? מוזמנים לפרגן להן גם🙂