בואו נתחיל את הסיפור…
אייר תשפ"ב
מפגשים ראשונים בזום. רחלי רוזנברג המרצה האגדית החלה להלעיט בידע התאורטי, בלי רחמים,
בלי קשקושים, נטול פטפוטים מיותרים, כל מפגש שלוש שעות של תוכן רצוף, מלא במושגים
חדשים, טכניקות, מודלים, ומה לא.
ואז נשלחנו הביתה עם מטלה.
לכו תנסו להושיב חבורת יצירתיות עם אש בעיניים להתמקד בטבלאות,מחקרים וסקרי שוק – זה
אתגר לא פשוט.
והוא נוצח בפרויקט אמצע מרהיב של אינטרנט אתרוג.
תשרי תשפ"ג
הלכה רחל ובאה מירב, שלוש דקות אחרי תחילת השיעור והמח כבר עף. אלף ואחת טכניקות כדי
להגיע להברקה המושלמת המדויקת האחת והיחידה. סלוגנים שוברי מוסכמות, תוכן שובר לבבות,
כותרות מושכות עין וטיזרים מושכי אש..
קחו למשל את המודעה של @אביגיל ליברמן
הטכניקות של מירב ו RTM לשבוע המודעות, הולידו את הדבר הבא:
השיעור על דיבור ב"חרדית" עם הבנה מדויקת של קהל היעד, הנפיק את פרויקט הגמר המטלטל של
@ATARA
הטיזרים שלא הותירו אף אחד אדיש, ולא משנה באיזה צבע החולצה שלו…
השילוב של יחידת אסטרטגיה ממוקדת של רחלי, לימוד הקופי המורחב של מירב ומתנות היצירתיות
של שירה, הביא לתוצרים מדהימים כדוגמת הפרויקט של לאה.
כש@ללי ללי נתקעה עם הרכב באמצע שום מקום, היא נכנסה להתקף חרדה, לילה, חושך, קר
בחוץ רכבים שועטים משמאלה, גבעות שוממות מימינה, זה רק היא והטויטה ששבקה חיים.
טלפון מהיר לאחותה יודעת כל והיא מרגיעה, ידיד בדרך אליך!
ככה נולד הפרויקט של לאה.
לאה לקחה כמה (קילו)מטרים קדימה את המושג "פרסום גרילה"
וזה רק מדגם. מייצג אמנם, אפילו בכבוד. אבל רק תחילתו של מסע.
"כל סטודנטית עברה תהליך משמעותי של מחקר, דיוק וזיקוק המסרים לטובת קמפיין משמעותי.
בהגשות היה ניכר החיבור העמוק לעמותות שנבחרו על ידי כל אחת" דברי שירה אליצור, שהנחתה
את הגשות הגמר.
הקורס הסתיים
אבל אם תחפשו אי מי מהמסיימות, ספק אם תמצאו אותן פנויות
הן עמוק בשטח.
כותבות, מפיקות, מפלחות שווקים ומתקדמות.
הודות לפרוג
גילוי נאות –
הכותבת הינה מסיימת קורס פרסום וקופי בפרוג, הכתיבה סובייקטיבית לחלוטין.