אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

אלישבע וי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה מוזר, היו לי הרבה מעל 100 סכסוכים,
לא קרה לי מעולם שלא קיבלתי את ההחזר.

בהחלט הייתי פונה לנציג אנושי, לבירור העניין,
תצטיידו מראש בצילומי מסך, ומספרי ההזמנה.
איך יוצרים קשר עם הנהלת האתר?
בחיים לא עשיתי זאת, ואני גם לא יודעת אנגלית
יש לי מה לנסות ליצור קשר עם המוכר? בטח לא יעשה כלום בנידון..
נס שלא מדובר בסכומים גדולים אבל זה מקומם
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איך יוצרים קשר עם הנהלת האתר?
בחיים לא עשיתי זאת, ואני גם לא יודעת אנגלית
שיחה בצ'אט עם נציג אנושי.
דבר ראשון, תפנו לכם זמן, כי זה לוקח הרבה מהמצרך הזה...

כאמור, לפני כחצי שנה נחסם לי החשבון, ניסיתי הרבה אפשרויות שלא עזרו, עד שלא נותרה ברירה אלא לבקש עזרה משירות הלקוחות.

בהתחלה הרובוטית ה'נחמדה' אווה ענתה בחביבות 'מה אני אוכל לעזור לך?'

לאחר שראיתי שאין עם מי לדבר, ביקשתי ממנה שתעביר אותי למישהו יותר חכם ממנה, כנראה היא קצת נעלבה, כי היא ממש לא הסכימה לעניין.

אמרתי לעצמי, 'אין בעיה, אלך איתה בראש שלה... גם אני רובוט!'.

כתבתי איזה משפט קצר, שאני מעוניין לדבר עם נציג אנושי, תרגמתי אותו לאנגלית, העתקתי אותו, והדבקתי שוב ושוב, מידי פעם אווה ניסתה את מזלה, שאבחר באיזה נושא אני צריך עזרה וכדו', אז בחרתי לה כל פעם נושא אחר, העיקר שנתנה לי לכתוב מה אני רוצה, והדבקתי לה שוב את המשפט ההוא, רובוט, כבר אמרנו.

לאחר כחצי שעה זה קרה, פתאום עולה על הקו אמליה, וטוענת שהיא אנושית לגמרי, ושאלה באדיבות 'אדוני, מה אוכל לעזור לך?'
האמת, שמרוב הלם על השינוי הבלתי יאמן, בלעתי את המקלדת (מטאפורית, יא?!), ושאלתי אותה פעמיים אם היא באמת עשויה מבשר ודם... התברר שכן, והיא יושבת באנגליה.
השירות שלה היה באמת אדיב ומועיל, עזרה לי על הדרך בכמה דברים נוספים בחשבון, ולא סגרה את השיחה עד שהייתה רגועה שהכל הסתדר אצלי.

קצת טיפים לשיחה עם נציג אנושי:

° העניין לוקח זמן וסבלנות, עשו את זה רק כשאתם פנויים. (אם אתם הולכים להפסקה קטנה באמצע זה יכול להיסגר, מקסימום חוסר תגובה זה 5 דקות עד שנסגר אוטו', וזה אם נפלתם על נציג סבלני שלא סגר לכם קודם בעצמו).

° להצטייד במספר הזמנה (לא מספר מעקב! מספר הזמנה שכולל רק ספרות, ניתן בדיעבד גם ללא מספר הזמנה, אך זה יחסוך לכם הרבה זמן על זיהוי החשבון).

° כמובן אתם צריכים לוודא את כתובת המייל שלכם (ושאין סיכוי שהתבלבלתם בין כמה חשבונות).

° ניתן להתכתב איתם בעברית, התרגום שלהם נחמד מאד, היא הבינה אותי מצוין. צריך להשתדל לכתוב מילים מוכרות ופשוטות, ולא סלנגים וביטויים שונים... (אם צריך, ניתן להשתמש עם גוגל טרנסלייט - לכתוב כאן בעברית ולתרגם לאנגלית).

° תוך כדי שיחה, היא רצתה שאשלח לה כמה פעמים צילום מסך שמראה את הבעיה, את העמוד המדובר, את הבעיה שנפתרה וכו', להעלות צילום מסך לצ'אט שלהם זה דבר די מעצבן, רוב הפעמים העלאה נכשלה...
מה שמומלץ הוא להשתמש בקישור הזה
לאחר שעושים צילום מסך, מדביקים את הצילום בקישור הנ"ל (CTRL+V) > מעתיקים את השורה למעלה של הקישור לתמונה > מדביקים בצ'אט את הקישור של הצילום מסך שלכם.

אגב, זה אתר נחמד לשיתוף תמונות או צילומי מסך, גם כאן בפרוג ע"י הכפתור של הוספת תמונה, ולהדביק את הקישור.
זה טוב מאד גם להוספת תמונה בתוך הודעה פרטית, למי שאינו מנוי פרימיום...


בהצלחה!

יש לי מה לנסות ליצור קשר עם המוכר? בטח לא יעשה כלום בנידון.
אין טעם, הוא כבר קיבל את כספו, ואין היגיון שיחזיר את זה מעצמו.
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
מבקשת מהמוכר, הוא יעשה את זה בשמחה!
אחרת זמן ההגנה תיגמר מהר, ותוכלו לקבל החזר על מוצר שלא הגיע....

פניתי אליו וטען שאליאקספרס לא נותנים מכיון שפג תקופת ההספקה.
מה שמוזר שלפני 9 ימים שלחו לי שזמן ההגנה הסתיים
(וזה עצמו היה כמה ימים אחרי ההזמנה)
ושיש לי אפשרות להאריך בעוד 15 יום.
איך אני עושה את זה בפועל?
אני די בורה שם באליאקס'
אשמח לכל עזרה

תודה רבה מראש!!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מה שמוזר שלפני 9 ימים שלחו לי שזמן ההגנה הסתיים
(וזה עצמו היה כמה ימים אחרי ההזמנה)
ושיש לי אפשרות להאריך בעוד 15 יום.
לא הבנתי את זה ככה בהתחלה...
אם זמן ההגנה הסתיים לפני 9 ימים, המוכר באמת כבר לא יכול להאריך אותו.
רק אם זמן ההגנה לא נגמר (אולי גם יום-יומיים אח"כ) הוא יכול להאריך אותו.
תכלס, החבילה חזרה למוכר עוד לפני שעלתה על המטוס
והוא אמר לי ששולח לי שוב.
אז אין פתרון אחר, פשוט תפתחו סכסוך, ותעלו צילום מסך (באנגלית) המתעד שהמוצר חזר למוכר, ותקבלו את כספכם בחזרה.
רק חשוב שתעשו את זה בהקדם, כי לאחר 15 יום מסיום זמן ההגנה, לא ניתן לפתוח סכסוך.

אם תרצו, תוכלו להזמין שוב מחדש, עם אחריות וזמן הגנה מלאים.
 

אלישבע וי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אין טעם, הוא כבר קיבל את כספו, ואין היגיון שיחזיר את זה מעצמו.
בעיני זה מחדל מטורף שאין להם צאט נורמלי עם נציג אנושי
אני מרגישה מטומטמת לעשות אלף פעמים הדבק לאותו משפט ואווה נשארת בשלה ג"כ
מתי זה מגיע סופסוף לנציג אנושי? מה מכריע לטובת הענין?רק כשעוברת חצי שעה?
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
לא הבנתי את זה ככה בהתחלה...
אם זמן ההגנה הסתיים לפני 9 ימים, המוכר באמת כבר לא יכול להאריך אותו.
רק אם זמן ההגנה לא נגמר (אולי גם יום-יומיים אח"כ) הוא יכול להאריך אותו.

אז אין פתרון אחר, פשוט תפתחו סכסוך, ותעלו צילום מסך (באנגלית) המתעד שהמוצר חזר למוכר, ותקבלו את כספכם בחזרה.
רק חשוב שתעשו את זה בהקדם, כי לאחר 15 יום מסיום זמן ההגנה, לא ניתן לפתוח סכסוך.

אם תרצו, תוכלו להזמין שוב מחדש, עם אחריות וזמן הגנה מלאים.
תודה
הוא אמר שמוציא לי את ההזמנה מחדש
אפשר לסמוך על זה?
האם אקבל שוב זמן הגנה?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מתי זה מגיע סופסוף לנציג אנושי? מה מכריע לטובת הענין? רק כשעוברת חצי שעה?
תלוי בעומס שיש על הנציגים שם, ישנן שעות שזה יותר מהר.
ברגע שהרובוט מבין שאין לו כבר אפשרות לעזור,
ומשתכנע מהעקשנות שלכם,
הוא מעביר את השיחה לנציג, כשיש אחד פנוי כזה.
בעיני זה מחדל מטורף שאין להם צאט נורמלי עם נציג אנושי
באמת זה אחד הדברים המעצבנים!

אבל אפשר להבין אותם, כך הם מסננים 98% מהפניות לנציגים,
הרי זה מוקד הנותן שירות לכל העולם,
וטיפול ממוצע לכל פניה אורך כמה דקות טובות.
 

אלישבע וי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תלוי בעומס שיש על הנציגים שם, ישנן שעות שזה יותר מהר.
ברגע שהרובוט מבין שאין לו כבר אפשרות לעזור,
ומשתכנע מהעקשנות שלכם,
הוא מעביר את השיחה לנציג, כשיש אחד פנוי כזה.

באמת זה אחד הדברים המעצבנים!

אבל אפשר להבין אותם, כך הם מסננים 98% מהפניות לנציגים,
הרי זה מוקד הנותן שירות לכל העולם,
וטיפול ממוצע לכל פניה אורך כמה דקות טובות.
אבל למה פתאום שיקרה משהו?
כבר רבע שעה + אנחנו ככה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הוא אמר שמוציא לי את ההזמנה מחדש
אפשר לסמוך על זה?
האם אקבל שוב זמן הגנה?
ממש לא!
לא ניתן לסמוך על המוכר, לא תהיה לכם שום אחריות והגנה על כספכם.
תגידו לו שיחזיר את הכסף, ותעשו הזמנה מחדש.

אמנם ישנה אפשרות, בתיאום עם המוכר, להזמין מחדש, ללא תשלום,
ואז המוכר יעשה לכם הנחה על ההזמנה החדשה (את מלוא הסכום),
ורק לאחר שישלח את ההזמנה השניה, אתם תסמנו כאילו קיבלתם את ההזמנה הראשונה,
כך הוא יהיה מחויב באמת לשלוח לכם, עם מספר מעקב תקין, וזמן הגנה, ככל הזמנה רגילה.

אך גם אפשרות זו לא הכי מומלצת,
כי אם הוא לא ישלח שוב, ותרצו לפתוח סכסוך ולקבל את כספכם בחזרה,
אתם יכולים להצליח בסכסוך, אבל לא תקבלו כלום, כי ההזמנה הזו לא עלתה לכם כלום...

לכן ההמלצה שלי, לפתוח סכסוך עכשיו, לקבל את הכסף בקלות,
ואז אם תרצו, תזמינו ממנו שוב במחיר מלא, עם אחריות מלאה על כספכם.

אגב, השאלה הזו נשאלה בתחילתו של האשכול דנן
אסור לסמוך על המוכר!
ברגע שאין לך את הגב של הסכסוך עם החלטת השופטים של אלי-אקספרס, אין למוכר שום מחויבות, וקשה לסמוך עליו שבאמת ישלח.
גם לא יהיה לך אופציה לערער על המוצר הבא אם הוא לא יגיע / יגיע פגום.

אפי' אם הוא ישלח לך מוצר חדש, ויביא לך מספר מעקב,
הייתי חושש לבטל את הסכסוך, כי מי אמר שהוא באמת שלח?

הכי טוב, לקבל זיכוי, ואם אתה רוצה את המוצר, תזמין אותו שוב, כך יהיה לך את כל הגיבוי של לקוח באלי-אקספרס.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אבל למה פתאום שיקרה משהו?
כבר רבע שעה + אנחנו ככה.
ככה זה, סורי.

תנסו לגוון באופציות שקופצות כל הזמן, באיזה עניין העזרה שאתם זקוקים,
ואז שוב תדביקו את הבקשה לנציג...
אם זה עדיין לא עוזר, נסו בשעות אחרות, ייתכן ותפלו על רגעים רגועים יותר...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איפה אני מוצאת שם צאט?
בגדול, אפשר ללחוץ על 'אווה' הדמות שקופצת מימין
או בשירות לקוחות בראש העמוד

צריך לבקש נציג אנושי שוב ושוב, עד שמקבלים...

ניתן להיכנס גם כאן:
או כאן:


חשוב מאד שיהיה לכם זמין מספר הזמנה של אחת מהזמנותיכם, ע"מ שהם יוכלו לאמת את זהותכם. (ניתן להסתדר גם ללא מספר הזמנה, אך לא מומלץ).
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
ממש לא!
לא ניתן לסמוך על המוכר, לא תהיה לכם שום אחריות והגנה על כספכם.
תגידו לו שיחזיר את הכסף, ותעשו הזמנה מחדש.

אמנם ישנה אפשרות, בתיאום עם המוכר, להזמין מחדש, ללא תשלום,
ואז המוכר יעשה לכם הנחה על ההזמנה החדשה (את מלוא הסכום),
ורק לאחר שישלח את ההזמנה השניה, אתם תסמנו כאילו קיבלתם את ההזמנה הראשונה,
כך הוא יהיה מחויב באמת לשלוח לכם, עם מספר מעקב תקין, וזמן הגנה, ככל הזמנה רגילה.

אך גם אפשרות זו לא הכי מומלצת,
כי אם הוא לא ישלח שוב, ותרצו לפתוח סכסוך ולקבל את כספכם בחזרה,
אתם יכולים להצליח בסכסוך, אבל לא תקבלו כלום, כי ההזמנה הזו לא עלתה לכם כלום...

לכן ההמלצה שלי, לפתוח סכסוך עכשיו, לקבל את הכסף בקלות,
ואז אם תרצו, תזמינו ממנו שוב במחיר מלא, עם אחריות מלאה על כספכם.

אגב, השאלה הזו נשאלה בתחילתו של האשכול דנן
תודה
פתחתי סכסוך בזכותך
מקווה שיעבור מהר ובקלות.
 

הופ!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הזמנתי חולצה ב11/11.

ב17/11 המוכר כותב לי כך:
"שלום יקירי, תודה על הרכישה שלך. זה עתה קיבלנו הודעה מחברת הלוגיסטיקה כי ההובלה הוגדלה. בשל מבצע פלטפורמה זה, החנות שלי מציעה יותר מדי הנחות. אז הפסדתי הרבה כסף. זהו תשלום נוסף בסך 1 דולר ארה"ב. נשמח אם תשלמו משלוח נוסף. הנה, אני שולח לך את הקישור. ערך הקישור הוא $ 1 כל אחד. אתה יכול לבחור כמות מוצר של 1, כך שתוכל לשלם לנו דמי משלוח. בנוסף, אנא שלח לנו הודעת הזמנה חדשה, ותבצע "" החזר דמי משלוח "על מנת שנוכל להבין. אנו נשלח את החבילה שלך בהקדם האפשרי. קישור: https://www.aliexpress.com/item/4001289284670.html אם זה לא מקובל, תוכל ליצור איתנו קשר לביטול ההזמנה. (בחר סיבה "אחרת") מקווה לשמוע ממך בקרוב. בברכה, שיהיה לך יום נעים!"

שלמתי עוד דולר1$ כי היה לי חבל על החולצה הזאת.
בינתיים כלום לא התקדם, ולא ראיתי היכן זה עומד,
אז ב18/12 כתבתי לו: "מה קורה עם ההזמנה שלי?"

היום אני פותחת את ההודעות ורואה את ההודעה הבאה:צפה בקובץ המצורף 786988
"חבר יקר, מצטער מאוד לומר לך שחברת הספנות תגיד לנו שהאריזה שלך תחזור מכיוון שהפריט לא יכול היה לעבור את המכס. אם כך. נצטרך לבצע החזר כספי מלא מראש. מה דעתך? אנו מצפים לשמוע ממך בקרוב. שיהיה לך יום נעים"

מה זה אומר?????
 

הופ!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הזמנתי חולצה ב11/11.

ב17/11 המוכר כותב לי כך:
"שלום יקירי, תודה על הרכישה שלך. זה עתה קיבלנו הודעה מחברת הלוגיסטיקה כי ההובלה הוגדלה. בשל מבצע פלטפורמה זה, החנות שלי מציעה יותר מדי הנחות. אז הפסדתי הרבה כסף. זהו תשלום נוסף בסך 1 דולר ארה"ב. נשמח אם תשלמו משלוח נוסף. הנה, אני שולח לך את הקישור. ערך הקישור הוא $ 1 כל אחד. אתה יכול לבחור כמות מוצר של 1, כך שתוכל לשלם לנו דמי משלוח. בנוסף, אנא שלח לנו הודעת הזמנה חדשה, ותבצע "" החזר דמי משלוח "על מנת שנוכל להבין. אנו נשלח את החבילה שלך בהקדם האפשרי. קישור: https://www.aliexpress.com/item/4001289284670.html אם זה לא מקובל, תוכל ליצור איתנו קשר לביטול ההזמנה. (בחר סיבה "אחרת") מקווה לשמוע ממך בקרוב. בברכה, שיהיה לך יום נעים!"

שלמתי עוד דולר1$ כי היה לי חבל על החולצה הזאת.
בינתיים כלום לא התקדם, ולא ראיתי היכן זה עומד,
אז ב18/12 כתבתי לו: "מה קורה עם ההזמנה שלי?"

היום אני פותחת את ההודעות ורואה את ההודעה הבאה:צפה בקובץ המצורף 786988
"חבר יקר, מצטער מאוד לומר לך שחברת הספנות תגיד לנו שהאריזה שלך תחזור מכיוון שהפריט לא יכול היה לעבור את המכס. אם כך. נצטרך לבצע החזר כספי מלא מראש. מה דעתך? אנו מצפים לשמוע ממך בקרוב. שיהיה לך יום נעים"

מה זה אומר?????
מישהו?
אולי @הכלבויניק ?
 

פסי דבלינגר

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
ביצעתי הזמנה גדולה מחנות בעלי אקספרס בתאריך 18.10.
ביקשתי מהמוכר לכתוב מחיר נמוך על החבילה משהו כמו 40$,
המוכר כתב על ההזמנה 1$...
המחיר האמיתי להזמנה הוא: 398$

היום קיבלתי מכתב שהמשלוח מעוכב במכס ואני צריכה לשחרר בתשלום.
לא ברור לי כמה אני צריכה לשלם במכס,
אין לי בכלל ניסיון איתם.
האם יש דרך לצמצם עלויות?
אשמח לכל עיצה
תודה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אתם צריכים לבדוק כמה התשלום, אמור להיות לכם קישור לתשלום בהודעה שקיבלתם.
אתם אמורים לשלם 17% תוספת על המחיר.

רק אם התשלום חושב לפי מחיר גבוה מ398$ יעזור לכם להציג חשבונית וכדו' כדי שיחשבו לפי המחיר הנכון.
 

פרומה ביאר

משתמש פעיל
אפשר שאלות של בורים-
* איך מתכתבים עם מוכר?
* איך מוסיפים פריט לרשימת הבקשות?
* איך פותחים סכסוך?
* האם יש קופונים לאלי אקספרס?

תודה מראש!
 

1 היה אברהם

משתמש פעיל
@הכלבויניק
באתר של אליאקספרס רשום שחבילה נמצאת בארץ כבר מלפני שבועיים.
עם המספר מעקב שלהם, אין מידע איפה החבילה בארץ, רק רשון שבארץ (גם בקישורים שיש בתחילת האשכול)
איך אפשר לברר איפה החבילה נמצאת,
החבילה מכילה הזמנה בשובי מעל 100 שקל ומאוד חשובה לי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה