קורונה מחלימי קורונה? לכאן! מאושפזי מחלקת קורונה בביה"ח וולפסון משוועים לעזרתכם

מחלימים מצילים חיים

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מחלימים מהדר, נו"ש, קרית שמואל, קרית אתא, רכסים, וכל האזור:
שימו לב, מחכים לכם גם ברמב"ם וגם בכרמל





בי"ח רמב"ם,
דרך "לב חב"ד" בביה"ח
046808992
0535224770
chabadrambam@ gmail.com

דרך "עזר מציון"
052-7970471
rivkika@ ami.org.il


בי"ח כרמל
דרך "עזר מציון"

052-7970471
rivkika@ ami.org.il
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
img_20201018_122422.jpg
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
במחלקות הקורונה הסגורות: המחלימים שמסייעים לחולי הקורונה
עזר לחיים
0 תגובות
המשנה למנכ"ל משבח את הזיהוי המוקדם של המתנדבים שהשכילו עוד בשלבים המוקדמים של המחלה להבין את המשמעות החיובית של פעילות ההתנדבות בתוך המחלקות: " אבקש להביע את הוקרתי הכנה על התגייסותך והתגייסות ארגונך בזמן קצר להפעיל מתנדבים. זאת בטרם הבינו כולם את החשיבות ההתנדבות בתוך מחלקות הקורונה"

המתנדבים-המחלימים עוזרים לחולי הקורונה: בימים האחרונים שיגר המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי 'שיבא' הפרופ' ארנון אפק, ליו"ר ארגון 'עזר לחיים' הרב נתן צישנסקי, ובו הוא מתאר את התרומה החשובה שיש למתנדבים החרדים במחלקות הקורונה.
"התקופה בה מתפשטת מחלת הקורונה, מזמנת אתגרים משמעותיים לאנושות ומצריכה את התגייסות כולנו", כתב הפרופ' אפק החבר גם בצוות המייעץ למשרד הבריאות בכל הקשור למאבק בקורונה. "על רקע ההתרחשויות למדנו שהיכולת לראיית המצב נכוחה ותגובתיות מהירה חיונית להצלחתנו בניהול נכון של משאבי הרפואה והחברה".

המשנה למנכ"ל משבח את הזיהוי המוקדם של המתנדבים שהשכילו עוד בשלבים המוקדמים של המחלה להבין את המשמעות החיובית של פעילות ההתנדבות בתוך המחלקות: " אבקש להביע את הוקרתי הכנה על התגייסותך והתגייסות ארגונך בזמן קצר להפעיל מתנדבים. זאת בטרם הבינו כולם את החשיבות ההתנדבות בתוך מחלקות הקורונה" הפרופ' אפק ציין כי "שיתוף הפעולה הפורה שידרג את יכולתנו להעניק שירותי רפואה מצויינים ועל כך הננו להודות".
יש לציין, כי עם הגידול בשיעור המחלימים מקורונה החלו ב'עזר לחיים' בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי 'שיבא' לגייס מתנדבים לפעילות במחלקות הקורונה. מתנדבי 'עזר לחיים' היו הראשונים והיחידים לפעול במחלקות הקורונה ב'שיבא'. המתנדבים-המחלימים פועלים לאורך כל שעות היממה בתוך מחלקות הקורונה ומסייעים לצוות הרפואי בפעילות שלו. בד בבד המתנדבים משמחים את ליבם של החולים הנמצאים בניתוק מבני המשפחה. משפחות רבות מסתייעות במתנדבים על מנת ליצור קשר עם החולים ולסייע להם רגשית בהתמודדות הקשה והמורכבת עם נגיף הקורונה.
WhatsApp-Image-2020-10-20-at-12.38.13.jpeg
 

מחלימים מצילים חיים

משתמש פעיל
מנוי פרימיום

מחלימים מצילים חיים

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עדכון מ"לב חב"ד" בביה"ח רמב"ם:
כעת ירדו באופן משמעותי מספר המאושפזים במחלקת כתר..
אבל אנחנו עדיין זקוקים למתנדבים להיות ערוכים לגל הבא שבעזרת השם לא יבוא.
יש הגבלה של גיל למתנדבים. גיל 18 עד 45.
תודה רבה
 

מנגינה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
זוג צעיר
בוגרי קורונה
יש איזה תחום שאפשר לעזור , משהו יודע? בנוסף לבתי חולים?
 

שיר השירות

משתמש מקצוען
וואו. מרגש.
פתאום בא לי גם לעזור, לתת, לתרום. אבל ב"ה לא חליתי, יש משהוא שמי שלא חלה יכול לעזור למפעל חסד האדיר הזה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה