דרוש מידע כח לבת שאין לה כבר חשק ללימודים מרחוק!!

חוייי

משתמש צעיר
כן לשבוע מראש (בשבוע הראשון זה יהיה להם קשה ובהמשך הם יוכלו להקליט כל יום קצת)
דרך הגב גם ככה היום רוב המורות מקליטות בנגן ורק אחרי מעולות את זה לקו כי גם להם יש ניתוקים ונמחק להם הקלטות

יש בעיה בקווים חוץ מהניתוקים לבנות מאוד קשה לעקוב איזה שיעור היא כבר שמעה ואיזה לא ואם יש איזה יום שהיא לא שמעה שיעור באיזה מקצוע והיא רוצה לחזור להשלים את זה אחרי כמה ימים זה כמעט בלתי אפשרי למצוא את זה בקו
 
נערך לאחרונה ב:

tami123

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
כן לשבוע מראש (בשבוע הראשון זה יהיה להם קשה ובהמשך הם יוכלו להקליט כל יום קצת)
דרך הגב גם ככה היום רוב המורות מקליטות בנגן ורק אחרי מעולות את זה לקו כי גם להם יש ניתוקים ונמחק להם הקלטות

יש בעיה בקווים חוץ מהניתוקים לבנות מאוד קשה לעקוב איזה שיעור היא כבר שמעה ואיזה לא ואם יש איזה יום שהיא לא שמעה שיעור באיזה מקצוע והיא רוצה לחזור להשלים את זה אחרי כמה ימים זה כמעט בלתי אפשרי למצוא את זה בקו
אבל לא הבנתי
כל שבוע ישלחו למייל את ההקלטות של אותו שבוע?
אם כן שוב חזרנו להתחלה...
 

בשעות הקטנות

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
שמעתי שהחינוך העצמאי מוריד את כמות השיעורים ל4-5 מקסימום. תלוי בשכבה.
לא חושבת שיש בכך בשורה גדולה, אבל כן, פחות שיעור אחד יותר נחמד.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
ממליצה לך שתקבע "חברותא" עם חברה
ללמוד יחד הרבה יותר נעים ונחמד
ואפשר להעזר אחת בשניה
 

tami123

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
כל תלמידה חייבת להעביר ביום חמישי את הנגן\כרטיס למזכירות ביה"ס,
ולבוא לקחת בתחילת השבוע(מוטען בשיעורים החדשים).
לא יעבוד
אני בקושי באתי לקחת חומרים מהתיכון פעם בחודש...
וחוצמזה איך אפשר להעביר את כל החומרים למאות נגנים וכרטיסים בזמן כ"כ קצר?
ובכלל בצורת הטלפון יש אפשרות לעקוב אחרי ההקשבה של התלמידה
לא מאמינה שהמוסדות ירצו לוותר על זה
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ובכלל בצורת הטלפון יש אפשרות לעקוב אחרי ההקשבה של התלמידה
לא מאמינה שהמוסדות ירצו לוותר על זה
באמת ניראה לך שעוקבים?
וגם אם כן, אין לזה בכלל אכיפה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אני אהיה חריפה בהשראת הבוקר ה'רחוק מלמידה' הזה.
אל תתני לה כח, פשוט שירדו מאתנו, רעיון מטורף שצובר תאוצה.

לצערי, נאלצת להצטרף לבקשה.
אסור זום? אוקיי. אבל שיבינו שטלפון הוא לא אופציה, בדיוק כמו שיונת דואר היא לא אופציה.

עריכה חשובה: אין בדבריי אלו כדי לפגוע חלילה בעם המורות היקר והאהוב. רבות מחברותיי הטובות הן מורות. המורות הן נפלאות. אין לי בעיה שהמורות יקבלו משכורת על כל התקופה, גם בלי שיעלו לנו שיעורים ובלי שיערכו ועידות בהן 20 ילדות צווחניות מתחרות זו בזו על השמעת קול.
 

סופרוומן

משתמש מקצוען
אני לא דוחקת יותר.
מה שבא לה היום סבבה מה שלא אולי מחר...
בכח זה לא ילך בטוח
הקשיים אוביקטיביים לחלוטין.
ניסיתי לשמוע כמה שעורים של בנותי יש מהם באיכות כ"כ גרועה שאפשר להשתגע. המורה כנראה מקליטה באמצע הלילה קול נמוך ושקט פשוט בלתי אפשרי. אה וצריך גם לסכם....
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
ההודעה שלי מתיחסת לבתיה"ס היסודיים:

כאחת שמגיעה מהשטח
נוכחתי לראות שבתי ספר מתפעלים באופן שונה את המרחב.
ממה שאני רואה בתיה"ס עם אחוז הקשב גבוה בהרבה הם בתי"ס שיצרו מערכת מאד ברורה:
התלמידה מתקשרת, היא מקישה את השלוחה של הכיתה שלה, לדוג בת שלומדת בכיתה ה' מקישה 5
אח"כ היא מקישה את מס הכיתה שלה, לדוג' אם היא לומדת בה' 2- מקישה 2
אח"כ מקישה על היום שאותו מעונינת ללמוד, לדוג- יום שלישי-3
ואז מאזינה לשיעור(במידה ויש הקבצות היא שוב בוחרת את ההקבצה שלה)

אני נוכחת לראות שבבתי ספר שבנו מערכת כזו- הרבה יותר קל לבנות להאזין.
משום שברור לבת מה היא עשתה ומה לא.

נקודה נוספת,
בבתי ספר מסוימים הבת צריכה להשאיר הודעה למורה שהיא שמעה את השיעור, והיא מקבלת על כך פידבק.
הגרלות ופרסים.

והנקודה החשובה ביותר-
תפסת מרובה- לא תפסת!!!
ואל תתנו סתם ש.ב!!!
במקצועות הקריטיים- כן.
אבל למה לתת ש.ב בהיסטוריה???

הורים- דברו עם המורות,
אני מקבלת כל הזמן מידע מהורים ומתאימה את עצמי לבקשות.
בית ספר שיהיה קשוב לצרכים - יצליח גם במשימה ההזויה הזו.
 

דסולישה ❤

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
[
QUOTE="פרפר סגול, post: 8428213, member: 54559"]
ההודעה שלי מתיחסת לבתיה"ס היסודיים:

כאחת שמגיעה מהשטח
נוכחתי לראות שבתי ספר מתפעלים באופן שונה את המרחב.
ממה שאני רואה בתיה"ס עם אחוז הקשב גבוה בהרבה הם בתי"ס שיצרו מערכת מאד ברורה:
התלמידה מתקשרת, היא מקישה את השלוחה של הכיתה שלה, לדוג בת שלומדת בכיתה ה' מקישה 5
אח"כ היא מקישה את מס הכיתה שלה, לדוג' אם היא לומדת בה' 2- מקישה 2
אח"כ מקישה על היום שאותו מעונינת ללמוד, לדוג- יום שלישי-3
ואז מאזינה לשיעור(במידה ויש הקבצות היא שוב בוחרת את ההקבצה שלה)

אני נוכחת לראות שבבתי ספר שבנו מערכת כזו- הרבה יותר קל לבנות להאזין.
משום שברור לבת מה היא עשתה ומה לא.

נקודה נוספת,
בבתי ספר מסוימים הבת צריכה להשאיר הודעה למורה שהיא שמעה את השיעור, והיא מקבלת על כך פידבק.
הגרלות ופרסים.

והנקודה החשובה ביותר-
תפסת מרובה- לא תפסת!!!
ואל תתנו סתם ש.ב!!!
במקצועות הקריטיים- כן.
אבל למה לתת ש.ב בהיסטוריה???





הורים- דברו עם המורות,
אני מקבלת כל הזמן מידע מהורים ומתאימה את עצמי לבקשות.
בית ספר שיהיה קשוב לצרכים - יצליח גם במשימה ההזויה הזו.
[/QUOTE]
צודקת לגבי היסודי
אבל בסמינר, פשוט מעבידים את הבנות
6\7 שיעורים ביום, כאילו מה???
מה הפלא שהבנות לא מקשיבות??
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
גם בלי שיעלו לנו שיעורים ובלי שיערכו ועידות בהן 20 ילדות צווחניות מתחרות זו בזו על השמעת קול.
יש מערכות משוכללות מספיק בהן המורה יכולה להשתיק את כל הבנות ולתת לבנות ספציפיות לדבר.
ועידה מהסוג שהזכרת - מוטב לה שלא תתקים.

יש מהם באיכות כ"כ גרועה שאפשר להשתגע
תתלוננו!
דברי עם הנהלת בית הספר
יש מקומות שהמורות חיבות להקליט בנגן!

אה וצריך גם לסכם...

שוב, תתלונני
או שתשאירי למורה הודעה ותבקשי ממנה לסכם.
אני משתגעת ממורות שלא חושבות איך זה מרגיש לבנות.

רק מורה ששמה את עצמה במקום של הבת, ומנסה לסקרן וליצור ענין- תצליח
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
צודקת לגבי היסודי
אבל בסמינר, פשוט מעבידים את הבנות
6\7 שיעורים ביום, כאילו מה???
מה הפלא שהבנות לא מקשיבות??


למה הורים מפחדים לדבר?
תרימו טלפון להנהלה ותסבירו את הקושי.
בעיני יש שיעורים שיכולים לעבור לדף כתוב.
דוג'- שיעור פ.שבוע,
ספרות וכד'
או לשיעור שהמורה נותנת בו הדרכה והבנות עובדות בפועל בשכפולים.
שיעורי קודש יכולים להעשות במתכונת מענינת וברורה יותר
 

ngraphic

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אחיינית שלי יחד עם עוד 3 חברות נפגשות כל בוקר ב9 בבית של אחת הבנות
מתפללות, אוכלות, מאזינות יחד לשיעור
המורה משאירה לילה קודם איזה שיעורים הולכים להיות למחרת וכך הם מתאגנות
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לדעתי, יכול לעבוד יופי עם נגן שמותאם לחוברת למידה.
מקבלים בראשון בבוקר לפתח הבית (כן כן! ישלמו קצת למשלוחנים. כלום לא יקרה. זה במקום התקציב לפעילות חברתית.) ערכה לשבוע הקרוב מחולקת לפי מקצועות ושיעורים. בתחילת כל שיעור כתוב מיקום ההקלטה בנגן ואורך ההקלטה.
בנוסף, בערכה יש נגן מלא בשיעורים לשבוע הקרוב.
ביום שישי, שאינו יום למידה! הבנות מחזירות את החוברות מלאות+נגנים למוקדי איסוף. תלמידות סמינר שמקבלות 20 ש"ח לשעה מוחקות את ההקלטות וממלאות בהקלטות של השבוע הבא, ממיינות את החוברות ומעבירות למורות הרלוונטיות.
בנוסף, אחת ליומיים/שלושה, שיעור ועידה של חצי שעה בקו: רבע שעה המורה מדברת, מסבירה חומרים שהיו קשים אולי (לפי מה שהשאירו לה בתא הקולי), מתעניינת בשלום הבנות, 10 דקות הבנות מדברות (צורחות יחד במקהלה), 10 דקות אחרונות המורה מסכמת ומסבירה על החומר שמגיע. זהו!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה