סקיי סייבר - מאמינים?????

מצב
הנושא נעול.

ידיד

משתמש פעיל
היה מס על הרווח?
או שזה אחרי מס?
הפרטים המדויקים הם כדלהלן:
קניתי 48 יחידות ב40,000 ש"ח שזה כ800 ש"ח ליחידה ומכרתי ב400 דולר ליחידה שזה כ1,600 ליחידה.
לגבי מס, על חלק לא הייתי צריך לשלם (לא נפרט כאן למה...) ועל חלק שילמתי, אני לא זוכר במדויק כמה, ביקשתי כעת מהחברה שישלחו לי, אם תרצה לדעת, שאל אותו בפרטי בעוד מספר ימים.

בכ"א, חשוב לי להדגיש שאני לא ממליץ להשקיע או לא, רק משתף מהניסיון שלי, מומלץ לכל מי שרוצה להשקיע לבדוק לבד סיכוי מול סיכון.
בהצלחה לכולם!
 
נערך לאחרונה ב:

ידיד

משתמש פעיל
התכוונת בטח שקנית ב- 800 ש"ח ליחידה
אכן, ערכתי.

השאלה היא איפה אוחז המיזם עצמו, לא בכמה הם מתמחרים את המניה (שזה בעצם אויר חם).
כל תחום המניות הוא אויר חם בחלקו, עין ערך wework או חברות דומות שבינתיים רק מפסידות והמניות שלהם שוות הון ורק עולות, מה שברור שיש מאחורי זה חברה שעובדת מוכרת מוצרים וכנראה גם מרוויחה או שתרוויח בעתיד, לגבי שווי המניות זה הציבור יחליט, והעובדה היא שלחברה היו לקוחות שהיו מוכנים לקנות את המניות שלי.
שוב מדגיש, לא שולל שיש פה סיכון, אבל כמו בכל השקעה, יכול להיות שבעוד כמה שנים אשמח שהוצאתי או שאבכה.
 
נערך לאחרונה ב:

ידיד

משתמש פעיל
רק דבר אחד נשגב מבינתי לגבי החברה הזו, מצד אחד יש להם השקעות קצרות טווח טובות ועוד כל מיני השקעות מעניינות, הם שקופים מאוד ויש לא מעט שהרוויחו שם.

אני גם בהחלט יכול להסכים עם הכיוון הזה שהם פונים בעיקר לחרדים, ולכאלו שיש להם כמה אלפים בודדים והם אינם פונים לאנג'לים גדולים וכו', יש לזה גם הגיון מסוים, לא כ"כ מופרך.

אבל למה רבש"ע הם לא משקיעים מספיק בתדמית???
הפרסומים שלהם עלובים ברמות קשות, הם מתקשרים להציע השקעות בטלפון כמו מוסדות רחל אמנו... לא מובן לגמרי.. זה מחשיד אותם מידית כנוכלים, לא מבין מה ההיגיון, כבר שאלתי מספר פעמים, לא קיבלתי תשובה נורמלית.
 

מהודר!

סופר מקצוען באינדיזיין!!!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
חבר'ה!
ומה זו החברה "ישראקאן" לקנביס רפואי?
 
מצב
הנושא נעול.
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה