מידע שימושי בשורה טובה לציבור יראי ה' בעלי טלפון כשר

לקח טוב

משתמש מקצוען
כיום, ישנם שירותי ממשלה רבים אותם לא יכולים לקבל מחזיקי טלפון כשר.
ביניהם:
תשלום רישיון נהיגה,
תשלום אגרות ממשלתיות,
שינוי/עדכון כתובת ברשות האוכלוסין וההגירה,
הגשת בקשת מידע לפי חוק חופש המידע,
הגשת היתרי בניה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבניה,
החלפת כתובת ושירותי מנהל האוכלוסין, ועוד.

כולנו מכירים את ההודעות המתפרסמות בפורום אחת לכמה ימים, 'יש למישהו SMS לקבלת קוד אימות לביטוח לאומי' 'למי יש טלפון עם הודעות לאשר תשלום אגרה' וכו'.

אז זהו, מסתבר שבעוד מס' חודשים כבר לא תצטרכו לבקש סיוע בנושא.
(אל תדאגו, יהיה מספיק נושאים מעניינים אחרים, למשל איך להגיב כשאמא שלי שואלת אותי מה נשמע ולא יודעת שאני עצבני עכשיו, או, דחוף!!! מה תהיה השעה בסאן דייגו בעוד כשלש שעות).

לדברי יוגב שמני, נציג משרד ראש הממשלה לענייני סייבר ו'ממשל זמין' כבר החלו לשקוד על פתרון לבעלי הטלפונים הכשרים: "אנחנו נמצאים בהליך פיתוח, בכוונתנו שברבעון הראשון של 2018 גם בעלי טלפון כשר יוכלו לקבל את הסיסמא באמצעות הודעה קולית. חשוב לנו להנגיש את השירותים לכלל האוכלוסייה ואנחנו מתייחסים לזה בכל הרצינות"

הדברים נאמרו בוועדה לפניות הציבור בראשות הרב אייכלר.

הפיתוח עדיין בעיצומו, כאשר המפתחים שוקדים על פתרונות לבעיות עלולות לצוץ, למשל האפשרות לשחזר את הקוד במקרה של שכחה ללא צורך לשחזר את כל הפעולה מחדש, בעיה שאינה קיימת בהודעות כתובות, כמו"כ על בעיות האבטחה הרבות.

נחיה, ובעז"ה נראה.
 

רותינה

משתמש מקצוען
לפני כארבע שנים כשפתחתי חשבון גימייל הם שלחו לי לפלאפון הכשר (למהדרין, בלי שום תומך/פריצה וכדו') SMS שעמד לי במשך כמה דקות על המסך ואח"כ נעלם.
איך זה יכול להיות?
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
שאלה כפרנית.
האם א"א לפתוח לפלאפון כשר את האפשרות לקבל SMS?
למה לחשוב ישר אם אפשר לחשוב הפוך? יותר פשוט לכנס ועדה, לחוקק חוקים, לקבל כותרות, מאשר לעשות את הדבר הפשוט ולשחרר את האפשרות לקבל קוד אימות בטלפון הכשר.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
הציניות כל כך לא קשורה.
אף ח"כ אין בידו להחליט אם יהיו SMS או לא, ואם הוא עושה משהו חשוב - שמחזיקי האייפון גם המוכשר לא יבינו עד כמה הוא חשוב למחזיקי הכשר - מגיע לו כל הקרדיט.
והדיון האם לפתוח SMS בכשרים - כל כך לא קשור לעכשיו, בכל אופן בוודאי שמתוך מאות האלפים שנשארו בכשרים למרות קמפיין הפרסום המטורף של "אייפון חרדי לכל כיס", יש אחוז גבוה של כאלו שלא מעוניינים בSMS, וח"כ חרדי אמור לפחות לדאוג גם להם.
וכשהחכי"ם סוף סוף עושים משהו - בכיף, שיקבלו אלפי כותרות. למי אכפת.
 

MordiD

משתמש צעיר
D I G I T A L
לא אימות. שחזור. נא לשים לב להבדל.
כשכותבים שאיבדו את הסיסמה, הם מציעים רק SMS. למרות שאז זה ממש קריטי.
בגלל שזה קריטי.
ככה פורצים היום חשבונות שולחים הודעה קולית בשעה בלילה כשהוא לא זמין והודעה מגיעה לתא קולי אז פורצים אותו בקלות ושומעים את הסיסמה לכן חוסמים.
כשזה אימות אז נותנים לך בגלל שזה רק אימות. בווצאפ פתחו את אימות קולי שוב וכשזה עובר לתא קולי שומעים שקט.
אני מאמין שלאט לאט כל החברות יעשו את זה וזה יפתח גם לשיחזור.
 

MordiD

משתמש צעיר
D I G I T A L
לפני כארבע שנים כשפתחתי חשבון גימייל הם שלחו לי לפלאפון הכשר (למהדרין, בלי שום תומך/פריצה וכדו') SMS שעמד לי במשך כמה דקות על המסך ואח"כ נעלם.
איך זה יכול להיות?
פעם היה אפשר לשלוח sms למספר כשר ממספר באותו החברה או מחו"ל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה