היהודי האחרון של סלאוויטא - ניסיון בסגנון חדש

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אשמח לשמוע חוות דעת על הניסיון הראשון בסגנון הזה, עצות לשיפור, ביקורות וקטילות. (ואפילו מחמאות...)
 

קבצים מצורפים

  • סלאוויטא.jpg
    סלאוויטא.jpg
    KB 171.6 · צפיות: 8
נערך לאחרונה ב:

אבש

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
חוות דעת: ציור מיוחד ומעניין.
עצות לשיפור: תעלה עוד מהסגנון החדש...
ביקורות וקטילות: למרות שלא נראה שאתה מתעסק עם אנטומיה בציורים שלך, הייתי מצפה מהיד להיות קצת יותר רחבה.
ואפילו מחמאות: אור קורן וצבעונית מקסימה והרמונית.
 

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הקומפוזיציה מושלמממתתתת!
סגנון בהחלט מעניין....
 

חנוש-

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
ציור מעניין מאוד.
מלא השראה...

הצבעונית האחורית פשוט מדהימה, בעלת תאורה כ"כ יפה.
לגבי הדמות, עודני מסופקת מה ההבעה מעבירה.. הוא מצד אחד מהורהר, קצת תוהה...
בהחלט ציור מיוחד - ששווה שתתנסה בסגנון יותר - אנחנו רק נרוויח....
 

שאלטר

משתמש צעיר
חושש שהחלון מסיט את תשומת הלב מהדמות. היא קצת מפחדת לעמוד באמצע ...

חוצמיזה, הציור מקסים, נושם ומלא אמוציות.
חבל שאתה עובד במחשב - ציור כזה ביד יכול לעלות לליגה אחרת לחלוטין.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שאלטר;1102173:
חושש שהחלון מסיט את תשומת הלב מהדמות. היא קצת מפחדת לעמוד באמצע ...

חוצמיזה, הציור מקסים, נושם ומלא אמוציות.
חבל שאתה עובד במחשב - ציור כזה ביד יכול לעלות לליגה אחרת לחלוטין.
תודה על התגובה:
הקומפוזיציה מתוכננת כך שהדמות תתפוס מקום קטן יחסית, אבל בכל אופן תהיה דומיננטית.
אני יודע גם לעבוד ידנית, הנקודה היא שאין לי כח לחזור לציורים הלא גמורים שלי... במחשב אתה יכול לחזור לציור מכל נקודה, לעבוד יותר מהר,(לקח לי פחות משעתים) ולהתפרע בלי חשבון.
 

שאלטר

משתמש צעיר
כן, אבל בכ"א,
אני מדמיין גלריה של ציורים כאלה בצפת, בלייב.
עפים על זה. הסגנון הזה מאד מודרני ומבוקש היום.

תכל'ס, אולי לעבוד במחשב זה כיף, מהר, וגם חשוב לתרגול,נסיון ושפשוף.
אבל לעולם לא יהיה תחליף לעבודה ביד.
 

bekki

משתמש מקצוען
במקרו- גאווה לפורום!
במיקרו- תווי מתאר חתוכים ומיוחדים, מבע עמוק ומהורהר בעיניים, שיבוץ אופנתי ועדכני, גוונים חודרים ומטלטלים לנשמה ,חלונות 'גבוהים' ומוארים.

כל מה שנבקש מאיור בגלריות נחשבות.





[נסגור על חוזה הפצה?!:)]
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שאלטר;1102219:
אבל לעולם לא יהיה תחליף לעבודה ביד.
תחזיות שהתבדו:
"לא תמיד יהיו אזורי גוף חדשים שאותם יוכל סכין המנתחים לכבוש. חייבים להיות חלקים בגוף האדם שלא תהיה פלישה אליהם לעולם, לפחות במה שנוגע לידיו של המנתח וסכינו. כבר הגענו, אם כי עדיין לא באופן מלא, אל קצה המגבלות. רק שאלות קטנות עדיין נותרו פתוחות. הבטן, החזה והמוח יהיו לעולם נעולים מפני פלישת סכינו של המנתח האנושי החכם" – סר ג'ון אריק אריקסון. מנתח בריטי שמאוחר יותר מונה ל"מנתח מצטיין" בבית החולים המלכה ויקטוריה 1837.

"מה יכול להיות מגוחך יותר מתחזית על קטרים שינועו במהירות כפולה מכרכרות סוסים?" – כתב העת "Quarterly Review", אנגליה, 1825.

"מכונות מעופפות כבדות מהאוויר פשוט בלתי אפשריות" – לורד קלווין, מתמטיקאי ופיזיקאי בריטי, 1895 (רק 8 שנים לפני טיסת הבכורה של האחים רייט).

"ברור לי לחלוטין כי האפשרות של מטוס, שלפני שנתיים או שלוש חשבנו שבו מצוי הפתרון לבעיית המכונה המעופפת, מוצתה עד תום, ולכן עלינו לפנות עתה למשהו אחר" – תומס אדיסון, מדען וממציא אמריקאי, 1895 (רק 8 שנים לפני טיסת הבכורה של האחים רייט).

"את ההמצאה שלי אפשר יהיה לנצל במועד כלשהו כקוריוז מדעי, אולם מלבד זה אין לה כל ערך מסחרי" – אוגוסט לומייר, מממציאי מסרטת הקולנוע הראשונה, 1895.

"הסינמה הוא לא יותר משיגעון חולף. זו דרמה מלאכותית. מה שהקהל באמת רוצה לראות זה שחקנים על הבמה, בשר ודם, עם כל החולשות של בני אדם" – צ'רלי צ'פלין 1916.

"הטלויזיה לא תהיה מסוגלת להחזיק מעמד אפילו 6 חודשים באף שוק שבו תנסה להאחז. מהר מאוד האנשים יתעייפו מלהביט בקופסת עץ לבוד מדי ערב" – דריל א. זנוק, מנהל אולפני "פוקס המאה ה-20", 1946.

"אין שום סיבה שלאדם הפרטי יהיה מחשב בביתו" – קן אולסון, נשיא תאגיד דיגיטל בועידה של עמותת עתידנות, 1977 (כ-5 שנים לפני פריצתו של המחשב האישי לעולם).

"640K צריכים להספיק לכל אחד" – ביל גייטס, מייסד ומנכ"ל מייקרוסופט, 1981.
 

שאלטר

משתמש צעיר
לטעמי הצבעים רווים מדי, זה הופך את העבודה לקצת אלקטרונית.
יש מישהו שחושב כמוני?
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שאלטר;1102256:
לטעמי הצבעים רווים מדי, זה הופך את העבודה לקצת אלקטרונית.
יש מישהו שחושב כמוני?
זאת הבחירה שלי, אני מסכים איתך שצבעים פחות רווים היו נותנים תוצאה שונה.
הגוונים של הצבעים דומים יותר לטמפרה (מודרנית) מאשר לצבעי שמן קנויים, אבל זה מאוד תלוי איך הצייר בונה את הצבע, אם תסתכל על ציירים שמשתמשים בפיגמנט טהור, תוכל להבחין בכאלה צבעים.
 

שאלטר

משתמש צעיר
תגובה להודעה #11

אוקי. אנחנו מדברים על אומנות, תקן אותי אם לא.
אחד הדברים העיקריים שמרכיבים את האומנות , ומעבירים אותה למימד אחר, זה הט'צ האישי, המגע, הנשמה...

אין מה שיוכל לעשות את זה יותר טוב מיד בשר ודם שנוגעת בנייר באופן בלתי אמצעי.
 

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י החזאי התורן;) 1102255:
תחזיות שהתבדו:
"לא תמיד יהיו אזורי גוף חדשים שאותם יוכל סכין המנתחים לכבוש. חייבים להיות חלקים בגוף האדם שלא תהיה פלישה אליהם לעולם, לפחות במה שנוגע לידיו של המנתח וסכינו. כבר הגענו, אם כי עדיין לא באופן מלא, אל קצה המגבלות. רק שאלות קטנות עדיין נותרו פתוחות. הבטן, החזה והמוח יהיו לעולם נעולים מפני פלישת סכינו של המנתח האנושי החכם" – סר ג'ון אריק אריקסון. מנתח בריטי שמאוחר יותר מונה ל"מנתח מצטיין" בבית החולים המלכה ויקטוריה 1837.

"מה יכול להיות מגוחך יותר מתחזית על קטרים שינועו במהירות כפולה מכרכרות סוסים?" – כתב העת "Quarterly Review", אנגליה, 1825.

"מכונות מעופפות כבדות מהאוויר פשוט בלתי אפשריות" – לורד קלווין, מתמטיקאי ופיזיקאי בריטי, 1895 (רק 8 שנים לפני טיסת הבכורה של האחים רייט).

"ברור לי לחלוטין כי האפשרות של מטוס, שלפני שנתיים או שלוש חשבנו שבו מצוי הפתרון לבעיית המכונה המעופפת, מוצתה עד תום, ולכן עלינו לפנות עתה למשהו אחר" – תומס אדיסון, מדען וממציא אמריקאי, 1895 (רק 8 שנים לפני טיסת הבכורה של האחים רייט).

"את ההמצאה שלי אפשר יהיה לנצל במועד כלשהו כקוריוז מדעי, אולם מלבד זה אין לה כל ערך מסחרי" – אוגוסט לומייר, מממציאי מסרטת הקולנוע הראשונה, 1895.

"הסינמה הוא לא יותר משיגעון חולף. זו דרמה מלאכותית. מה שהקהל באמת רוצה לראות זה שחקנים על הבמה, בשר ודם, עם כל החולשות של בני אדם" – צ'רלי צ'פלין 1916.

"הטלויזיה לא תהיה מסוגלת להחזיק מעמד אפילו 6 חודשים באף שוק שבו תנסה להאחז. מהר מאוד האנשים יתעייפו מלהביט בקופסת עץ לבוד מדי ערב" – דריל א. זנוק, מנהל אולפני "פוקס המאה ה-20", 1946.

"אין שום סיבה שלאדם הפרטי יהיה מחשב בביתו" – קן אולסון, נשיא תאגיד דיגיטל בועידה של עמותת עתידנות, 1977 (כ-5 שנים לפני פריצתו של המחשב האישי לעולם).

"640K צריכים להספיק לכל אחד" – ביל גייטס, מייסד ומנכ"ל מייקרוסופט, 1981.

ח......מוד:)
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שאלטר;1102264:
תגובה להודעה #11

אוקי. אנחנו מדברים על אומנות, תקן אותי אם לא.
אחד הדברים שמרימים את האומנות למעלה, ומעבירים אותה למימד אחר, זה הט'צ האישי, המגע, הנשמה...

אין מה שיוכל לעשות את זה יותר טוב מיד בשר ודם שנוגעת בנייר באופן בלתי אמצעי.
לא, אנחנו לא מדברים על אומנות אלא על אמנות.
באמנות השמים הם הגבול, המגע האישי של הצייר במכחול שנוגע בצבע שנוגע בבד או בנייר, זו רק דרך אחת להעביר את ההשראה של האמן אל המימד הפיזי שלה.
מחשב, אטבים, מלחייה וגרעיני דלעת, ברגע שהאמן בחר להביע באמצעותם משהו, וביצע זאת באופן מסויים, מאבדים את המהות הרגילה שלהם, ולובשים את המעטפת שנקראת "יצירת אמנות".

הנקודה החשובה ביותר, היא הבחירה של האמן בחומר ובצורה, הטכניקה היא אחד הדברים האחרונים ביצירה, היא מהווה את השלב האחרון בשרשרת התהליכים של הפיכת רעיון מופשט למיצג פיזי.
 

bekki

משתמש מקצוען
שאלטר כיוון לכך שהאמנים הורידו את השאלטר על עבודת כפיים מאומצת ואותנטית ועברו לשיטת האינסטנט או אם תרצה ה'זבנג וגמרנו'.

אמנות רובוטית דיגיטאלית.



מעניין,דווקא בהקשר לתמונות מצויירות של אמנים , אני אעדיף מגע יד של המאייר.או לפחות גימורים בצבע .

לא כך?!
 

שאלטר

משתמש צעיר
הנקודה החשובה ביותר, היא הבחירה של האמן בחומר ובצורה, הטכניקה היא אחד הדברים האחרונים ביצירה, היא מהווה את השלב האחרון בשרשרת התהליכים של הפיכת רעיון מופשט למיצג פיזי.
יפה.

וכאן חזרנו להתחלה.
לענ"ד, הציור הזה, בקומפוזציה הזו, ובצבעים האלה -
היה עולה ליגה אם הבחירה היתה ליצור אותו בחומר ממש.
יש?
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י bekki;1102298:
שאלטר כיוון לכך שהאמנים הורידו את השאלטר על עבודת כפיים מאומצת ואותנטית ועברו לשיטת האינסטנט או אם תרצה ה'זבנג וגמרנו'.

אמנות רובוטית דיגיטאלית.
אני ממש לא מסכים עם מה שאת אומרת.
הציור הדיגיטלי לא פחות קשה מציור ידני, פערי הזמן נעוצים בין השאר בעובדה כי אתה לא נדרש לנקות מכחולים או לחכות לייבוש הצבעים.
כל השאר, עבודת נמלים.
 

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י קקטוס;1102304:
אני ממש לא מסכים עם מה שאת אומרת.
הציור הדיגיטלי לא פחות קשה מציור ידני, פערי הזמן נעוצים בין השאר בעובדה כי אתה לא נדרש לנקות מכחולים או לחכות לייבוש הצבעים.
כל השאר, עבודת נמלים.

אני דווקא כן מסכימה עם כל מה שאתה אומר. אבל משו בטאצ' הסופי של הצבע עושה את זה.

לי לפחות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה