דרוש מידע איך השירות בקרן בני הישיבות לאחר הקניה?

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יש הרבה מוצרים שהאחריות היא מול היבואן ולא מול החנות, כדאי לברר כי הרבה פעמים הם זולים בפער
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
העולם אומר שמוכר בחנות הוא אתרוג בליל הושענא רבא, כשאתה בחנות אז הוא מתייחס אליך בשיא הכבוד, גמרת לקנות, הוא זורק אותך מכל המדרגות.
ק"ו במקום שגם בשעת הקניה המוכר לא מתייחס וד"ל.
ולגופו של עניין ולתועלת נטו, כדאי מאוד לקרוא ביקורות של גוגל עליהם, אם זה מוצר שיכול לדרוש התייחסות מהחנות אחרי הקניה ובפרט מזגנים, אז זה לא המקום...
 

יודי יהודה

משתמש פעיל
אם זה מזגנים תקראו טוב טוב מה כוללת ההתקנה שלהם ....
ועל מה מוסיפים קידוח בטון למשל וכמה ?
אז כמו תמיד הזול יוצא יקרבהצלחה
ללא קשר ממליץ(אם זה מזגנים )(בשאר המוצרים פחות או יותר הזול קובע כי זה מגיע מאותו יבואן )על שיא החשמל ויש להם מתקינים מצויניים בניגוד לחלק מהחנויות שהמתקינים לא הכי מקצוענים שיש ...
 

ח. שושני

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
גם תבדקו טוב אם משלמים למוביל או להם. או גם וגם... - כמו שקרה לנו:(
 

חברים

משתמש פעיל
זה למכונת כביסה ומיבש.
כל חנות ממליצה על הסחורה שלה. בקרן בני הישיבות ממליצים על בוש. בשיא החשמל ממש לא ממליצים יותר על סמסונג. כך שזה ממש מבלבל.
בשיא החשמל קניתי מזגן לפני כמה שנים והשירות והביצוע היה בסדר גמור.
 

mf868

משתמש פעיל
לא משהו

היום אני חושבת שעדיף לקנות בקבוצות רכישה מול סוכן שעובד עם כל החברות וגם יכול לתת מחירים שחנות לא יכולה לתת ויש שרות אישי מול סוכן אנחנו מתארגנים לקבוצת רכישה לכל המעונין
0533136490
 

גימפעל

משתמש מקצוען
מאוכזב מאוד מהשירות שלהם,
אנחנו קנינו לפסח תנור משולב קיבלנו עם חצובה עקומה,
גם הטכנאי שהגיע לפתוח ולהתקין את התמנור בשביל האחריות חתם לנו על זה שקיבלנו את זה עקום,
מאז כבר 5 חודשים שהם מתחמקים,
אומרים לנו תשלחו תמונות ואז הם אומרים שהם לא רואים שזה עקום,

ואנחנו מה אנחנו רוצים ?
לא ביקשנו החזר כספי סה"כ ביקשנו שיחליפו לנו את החצובה העקומה,

אין להם טיפת אימון בלקוחות שלהם ?

הם חושבים שנמכור את החצובה ?
 

הנחש

משתמש רשום
אני קניתי לפני חודש בחשמל הקרן שני מזגנים
השירות של ההתקנה היה גרוע כי לא הגיעו בזמן אחרי שיחה עם המנהל
הגיעו שני מתקינים אחרים עשו עבודה מצוינת
וחשמל הקרן פיצו אותי ב500 ש״ח מזומן ו1600 בנעמן
אז אם תלך איתם עד הסוף שווה
 

גימפעל

משתמש מקצוען
מאוכזב מאוד מהשירות שלהם,
אנחנו קנינו לפסח תנור משולב קיבלנו עם חצובה עקומה,
גם הטכנאי שהגיע לפתוח ולהתקין את התמנור בשביל האחריות חתם לנו על זה שקיבלנו את זה עקום,
מאז כבר 5 חודשים שהם מתחמקים,
אומרים לנו תשלחו תמונות ואז הם אומרים שהם לא רואים שזה עקום,

ואנחנו מה אנחנו רוצים ?
לא ביקשנו החזר כספי סה"כ ביקשנו שיחליפו לנו את החצובה העקומה,

אין להם טיפת אימון בלקוחות שלהם ?

הם חושבים שנמכור את החצובה ?
בסוף הסיפור הסתיים שהם הקשיבו עד הסוף וקלטו את הסיפור ושלחו מיידית חצובה חדשה,
לא הצלחתי להבין מה חשבו שרציתי בהתחלה,
אבל מיד שהם קלטו את הבעייה זה הגיע לפיתרונה.
 
ק"ו במקום שגם בשעת הקניה המוכר לא מתייחס וד"ל.
לא יפה - אם אין לך ידיעה אל תכתוב סתם... לי יש ניסיון חיובי מאווווווד עם החנות כדלהלן.
חשמל הקרן פיצו אותי ב500 ש״ח מזומן ו1600 בנעמן
אז אם תלך איתם עד הסוף שווה

בסוף הסיפור הסתיים שהם הקשיבו עד הסוף וקלטו את הסיפור ושלחו מיידית חצובה חדשה,
לא הצלחתי להבין מה חשבו שרציתי בהתחלה,
אבל מיד שהם קלטו את הבעייה זה הגיע לפיתרונה.
מבין שניכם - מה זה אומר? שאם מסבירים את הבעיה היא באה על פתרונה מיד!!!
תסתכלו לבד על הביקורות בגוגל - היום מתוך 599 ביקורות, יש להם 4.1 כוכבים - וזה המון!!!
פצצה של מקום!
אבל אני לא כותב בגלל המקום אלא בגלל השירות!
באתי לרכוש מכונת כביסה - לאחר שהקודמת שנרכשה דרכם לפני קצת פחות מ-5 שנים ושהוספנו עוד הרחבת אחריות ל-5 שנים, הגיעה קיצה, וכבר עברנו את התהליך של קשר עם חברת הביטוח כולל ביקור טכנאי ונאמר לנו שהלך הציר המרכזי ואין ע"ז אחריות ואומנם הם יכולים לקחת ולהחליף במסגרת האחריות אבל נצטרך לשלם על החלק 700-800 ש"ח. אוקי.
כבר לא משתלם - באנו לבדוק מכונה חדשה...
ואז בעלי החנות שמעו את הסיפור - ולגמרי לא הסכימו לקבל את זה... ואנחנו הרגשנו שאנחנו בידיים טובות... כי מיד בעל החנות יחד עם העובדים שלו עשו ככל יכולתם להפוך את הענין לטובתינו!!!
לא נרחיב על הטרטורים שבעל החנות טרטר את מנהלי חברת הביטוח - רק אספר שבסופו של תהליך נשלחה לנו מכונה חדשה!!! משודרגת!!! ב-350 ש"ח בלבד!!!
אם זה לא שירות אמינות ואחריות - את מה זה כן?????
 

גימפעל

משתמש מקצוען
מבין שניכם - מה זה אומר? שאם מסבירים את הבעיה היא באה על פתרונה מיד!!!
אני לא יודע מה זה אומר,

אני רק רציתי לחזור בי מהאשמה החמורה שהטלתי בהם, ולכתוב באותו מקום שהתלוננתי שהכל על מקומו בא בשלום.
 

058JJ

משתמש חדש
לא חכמה לכתוב על הקרן
שנותנת שירות VIP אמין והגון
אם
לא נתקלתי בתקלות עד כה
עד כמה שידוע לי שירות לא הכוונה שמצליחים לדחוף את המוצר...
לא הכוונה שעצם המוצר מגיע הביתה ולא מתאדה כמו שקוראים כאן על כל מיני קבוצות..
שירות הוא כשיש תקלות ויש עם מי לדבר שמסדר את הכל.
ואת זה אין שם.
לגמרי.
חוסו על כספכם
 

ד. פריד

משתמש מקצוען
זה למכונת כביסה ומיבש.
כל חנות ממליצה על הסחורה שלה. בקרן בני הישיבות ממליצים על בוש. בשיא החשמל ממש לא ממליצים יותר על סמסונג. כך שזה ממש מבלבל.
בשיא החשמל קניתי מזגן לפני כמה שנים והשירות והביצוע היה בסדר גמור.
המלצות מבקשים מחברים, לחנויות יש הסכמים לשיווק של כמות גדולה של מכשירים מדגם מסוים, וזה יותר חשוב להם ע"פ רוב מטובת הלקוח.
 
בעלי החנות שמעו את הסיפור - ולגמרי לא הסכימו לקבל את זה... ואנחנו הרגשנו שאנחנו בידיים טובות... כי מיד בעל החנות יחד עם העובדים שלו עשו ככל יכולתם להפוך את הענין לטובתינו!!!
לא נרחיב על הטרטורים שבעל החנות טרטר את מנהלי חברת הביטוח - רק אספר שבסופו של תהליך נשלחה לנו מכונה חדשה!!! משודרגת!!! ב-350 ש"ח בלבד!!!
אם זה לא שירות אמינות ואחריות - את מה זה כן?????

שירות הוא כשיש תקלות ויש עם מי לדבר שמסדר את הכל.
ואת זה אין שם.
לגמרי.
חוסו על כספכם
כתבתי את הסיפור שלי בספוילר הנ"ל, ואם לא היו עוד המון ביקורות חיוביות בגוגל לא הייתי חוזר וכותב... תסתכלו בביקורות של גוגל. אז חבל להשמיץ סתם...
בסיפור שלי היה עם מי לדבר - ולא רק שהוא דיבר, אלא הוא לא נתן לי לדבר... הוא דיבר את הכול במקומי, ורק שאל כל הזמן "נוווו, הסתדר? מה אמרו לך?". ואם זה לא הניח את דעתו, אז הוא יזם שיחות חוזרות ונשנות עם החברה, ועם מנהל החברה, ועם כל מי שהיה שייך - עד הסוף הטוב כדלעיל, שקיבלנו מכונת כביסה חדשה משודרגת ב-350 ש"ח בלבד!!! ולהזכיר זה היה בתקופת האחריות המורחבת שלא היתה כוללת את החלק התקול... כלומר - הכול לרעתינו, והוא הפך את הכול לטובתינו...
אז יש עם מי לדבר שמסדר את הכול... בס"ד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה