אני מדבר על ההתחלנות של 'הוועדה המחוזית'עיין ערך חריש שעמד ריק המון שנים בגלל שרצו לשים רגליים לחרדים
בכל אופן אין מה להשוות לביקוש של ירושלים (אפילו הר חומה) פחות מחצי שעה נסיעה מהכותל
אני מדבר על ההתחלנות של 'הוועדה המחוזית'עיין ערך חריש שעמד ריק המון שנים בגלל שרצו לשים רגליים לחרדים
ברור שאין מה להשוות ,אבל בכל זאת יש דמיון וגם כמות המגדלים בירושלים עם הביקוש עדיין משתווה להברוך שהיה שמהאני מדבר על ההתחלנות של 'הוועדה המחוזית'
בכל אופן אין מה להשוות לביקוש של ירושלים (אפילו הר חומה) פחות מחצי שעה נסיעה מהכותל
הימור מסוכן, אין רוב חרדי בעיריית ירושלים?ברור שאין מה להשוות ,אבל בכל זאת יש דמיון וגם כמות המגדלים בירושלים עם הביקוש עדיין משתווה להברוך שהיה שמה
א. בחריש זה הצליח מאוד רוב העיר לא חרדית, האוירה ברחוב פרוצה, ויהיה מאוד קשה לשנות את זה.ברור שאין מה להשוות ,אבל בכל זאת יש דמיון וגם כמות המגדלים בירושלים עם הביקוש עדיין משתווה להברוך שהיה שמה
שאלת המיליון דולר:בלת"ק בינתיים רוב מוחץ של הקונים הם משקיעים חרדים שקונים ב20 80
כל כולי תקווה ותפילה שירושלים לא תהפוך לחרדית מהרבה סיבות.ברגע שתוכניות הפינוי בינוי יצאו לפועל זה עלול להיות סתימת הגולל על ירושלים החרדית!!!
חילול השםכל כולי תקווה ותפילה שירושלים לא תהפוך לחרדית מהרבה סיבות.
יש מספיק ערים חרדיות למי שמחפש עיר חרדית.
נכון מסכים איתך , זה חילול השם לרצות לקבל בעלות על ירושלים רק למגזר שלך.חילול השם
דרישה אחת ממך לפני שאתה כותב קצרות ונחרצות תסביר יפה למה שאתה מתכוון בפורום ציבורי הזהירות צריכה להיות ברמה מקסימליתנכון מסכים איתך , זה חילול השם לרצות לקבל בעלות על ירושלים רק למגזר שלך.
כנ"לדרישה אחת ממך לפני שאתה כותב קצרות ונחרצות תסביר יפה למה שאתה מתכוון בפורום ציבורי הזהירות צריכה להיות ברמה מקסימלית
אין שום צד בעולם שהשכונות בירושלים יתחלנו, חילוני לא יבוא לשכונה חרדית.חילול השם
מה זה החרפה הזו!כנ"ל
אין שום צד בעולם שהשכונות בירושלים יתחלנו, חילוני לא יבוא לשכונה חרדית.
תפסיקו עם הדמגוגיה
אא"כ אולי אולי אולי, לחרדתיים, דרך החוצניקים שיפתחו את השכונות בשנים הראשונות, ולאחמ"כ ציבור דתל"י, ולאחמ"כ בעוד חמישים שנה ציבור חילוני
אין צורה אחרת, ואם כן תלחמו עם החוצניקים, בסדר.
ולגבי השכונות החילוניות, מותר לחילונים לחיות
אין לך מצווה להצר את חייהם, ואם אתה סבור שכן, לך תצר את חייהם בכפר שמריהו.
למה דווקא בירושלים??
אולי כי אתה מרגיש שזה שלך, ואתה רוצה להשתלט עוד ועוד ועוד
סתם תאוות ניצוח לא מעבר, לא מלחמה על הדת
ולגבי הכתבות שהביאו פה
נסה לרגע להכנס לנעליים חילוניות ממוצעות ולהרגיש מה הם מרגישים כשאתה נלחם נגדם ומנסה להשתלט עליהם
היית נוהג אחרת? לפי ההתנהלות ה'חרדית' שלך לא היית נוהג אחרת מהם כחילוני.
כלומר??מה זה החרפה הזו!
בירושלים עיר הקודש דהיום [דהיינו השכונות החרדיות] לא מסתובבים פרוצים/ותאם עיר הקדש ירושלים תהיה חילונית, יסתובבו בה פרוצים ופרוצות, יחללו בה שבת בפרהסיא, מה לא מובן?
כל כולי תקווה ותפילה שירושלים לא תהפוך לחרדית מהרבה סיבות.
יש מספיק ערים חרדיות למי שמחפש עיר חרדית.
מן הראוי להסתכל קצת מעבר לשטחיות ולהבין שהתוכניות לחיבור מעלה אדומים או מבשרת לירושליםכלומר??
בירושלים עיר הקודש דהיום [דהיינו השכונות החרדיות] לא מסתובבים פרוצים/ות
ולירושלים עיר הקודש בזמן הבית שהתרכזה באזור העיר העתיקה, אין שום קשר לשכונות ארנונה, תלפיות, וכל השאר
הקשר הוא רק העובדה שהמדינה החליטה להכלילם בעיר אחת ולתת אותו שם כאז, באותה מידה מעלה אדומים, גבעת זאב, מבשרת ציון ועוד, נחשבות ירושלים עיה"ק.
לחידוד.
בעבר היו תוכניות לצרף את מעלה אדומים לירושלים
אם זה יקרה במציאות, האם מן הראוי יהיה אז להלחם גם על שכונת מעלה אדומים באותה המידה?
למה תמיד התמימות והנאיביות על ה״חילונים אף פעם לא יבואו לירושלים״,כנ"ל
אין שום צד בעולם שהשכונות בירושלים יתחלנו, חילוני לא יבוא לשכונה חרדית.
תפסיקו עם הדמגוגיה
אא"כ אולי אולי אולי, לחרדתיים, דרך החוצניקים שיפתחו את השכונות בשנים הראשונות, ולאחמ"כ ציבור דתל"י, ולאחמ"כ בעוד חמישים שנה ציבור חילוני
אין צורה אחרת, ואם כן תלחמו עם החוצניקים, בסדר.
ולגבי השכונות החילוניות, מותר לחילונים לחיות
אין לך מצווה להצר את חייהם, ואם אתה סבור שכן, לך תצר את חייהם בכפר שמריהו.
למה דווקא בירושלים??
אולי כי אתה מרגיש שזה שלך, ואתה רוצה להשתלט עוד ועוד ועוד
סתם תאוות ניצוח לא מעבר, לא מלחמה על הדת
ולגבי הכתבות שהביאו פה
נסה לרגע להכנס לנעליים חילוניות ממוצעות ולהרגיש מה הם מרגישים כשאתה נלחם נגדם ומנסה להשתלט עליהם
היית נוהג אחרת? לפי ההתנהלות ה'חרדית' שלך לא היית נוהג אחרת מהם כחילוני.
מן הראוי להסתכל קצת מעבר לשטחיות ולהבין שהתוכניות לחיבור מעלה אדומים או מבשרת לירושלים
נועדו בעיקר להשפיע על אופיה של ירושלים באמצעות שינוי מלאכותי של המאזן הדמוגרפי.
כיום זה כבר לא על הפרק כי הצליחו לשנות את הדמוגרפיה באמצעות קידום תוכניות הרסניות שנוגדות כל היגיון תכנוני/אדריכלי/היסטורי,
באמצעות משחקי מילים ומצגי שוא
ובהתנהלות מאפיונרית על גבול הפלילית.
אף אחד לא מנסה לחלן את ירושלים.זה שאתה שונא את החרדיות המתבדלת איננה סיבה להכחיש עובדות על התחלנות ירושלים גם בפועל וגם בתכנון עתידי,
מותר לך לומר נכון מחלנים את ירושלים, אבל אני מאמין ביהדות פלורליסטית.
סיבה אחת.מן הראוי להסתכל קצת מעבר לשטחיות ולהבין שהתוכניות לחיבור מעלה אדומים או מבשרת לירושלים
נועדו בעיקר להשפיע על אופיה של ירושלים באמצעות שינוי מלאכותי של המאזן הדמוגרפי.
???המטרה היא לשמור על איזון בין כל המגזרים בירושלים וזו מטרה חשובה מאוד
אף אחד לא מנסה לחלן את ירושלים.
לאנשים כואב כבוד ה' ושורף להם שיש כאלו שמחללים שבת ועוקרים את הקדושהצריכה להיות אינטרס של כל מי שגר בירושלים ולא מסתכל רק על ה4 אמות שלו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: