תח"צ דוח בקרה תח"צ 2024 (חציון 1)

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פורסם דוח הבקרה של משרד התחבורה על החצי הראשון של 2024 , דליתי משם כמה נתונים מעניינים שקשורים לאשכולות החרדיים:

ירושלים:
אגד במקום הראשון עם ציון של 82.52
אקסטרה לא רחוק עם 81.70
סופרבוס משתרכת מאחור עם ציון 75.63
כולם רושמים עליה לעומת הדוח הקודם
ואגב זה עליה ענקית לירושלים, לעומת הציון שהיה לאגד כשהם היו לבד בשנת 2020 - 65.11 בלבד!
קווי אגד לבני ברק - 77.45

בית שמש:

עירוני ובני ברק - ציון 71.97 לבית שמש אקספרס, עליה מהחצי הקודם אבל עדין לא מספיק בשביל עיר ענקית ומתפתחת. (אפילו סופרבוס היו עם ציון גבוה יותר בשנת 2020).
בינערוני ירושלים - 65.70 בלבד לתנופה.

מודיעין עילית:
ציון של 65.87 לקווים באשכול חשמונאים, בחלוקה נכונה של מודיעין ומודיעין עילית מסתבר שיהיה פער רציני

ביתר עילית:
69.86
לקווים. (פעם הבאה שכולם מדברים על תח"צ ומציינים את ביתר כדוג', תזכרו את הציון שם...)

אלעד:
אשכול חדש, חברה חדשה, והציון 62.65 בלבד. כל מילה מיותרת.
באופן כללי מטרופולין רושמת את הציון מפעיל הנמוך ביותר בממוצע הארצי, 57.35
 

פנחס ציור עיפרון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
לגבי ירושליים. אקסטרה לפי דעתי בהתחלה נתנו יותר פוש ועכשיו בגלל כל הקווים שעוברים אליהם הם מגיעים מאוחר יותר
,אגד כמעט ואין להם קווים הם העבירו הכל לאקסטרה
,וסופרבוס סך הכל סבירים
אבל אחרי הכל תמיד בשעות העומס (מעדות עצמית בצהריים)כולם מפוצצים ומעצבנים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לגבי ירושליים. אקסטרה לפי דעתי בהתחלה נתנו יותר פוש ועכשיו בגלל כל הקווים שעוברים אליהם הם מגיעים מאוחר יותר
,אגד כמעט ואין להם קווים הם העבירו הכל לאקסטרה
,וסופרבוס סך הכל סבירים
אבל אחרי הכל תמיד בשעות העומס (מעדות עצמית בצהריים)כולם מפוצצים ומעצבנים
שים לב שהרבה מהאוטבוסים שלהם והנהגים גם עברו לאקסרה וסופרבוס...
אגב זה לא נכון שכמעט אין להם קווים - זה מחולק בערך 1/3 לכולם, אתה לא מכיר את הקווים שלהם כי הם בדרום העיר

באופן כללי על ירושלים יש 2 מסקנות חשובות:
1. זה היה מהלך סופר חכם לחלק אותה לכמה אשכולות, תראה את ההבדל בין הציון של אגד לבד בעבר לציון הכולל של כולם
2. ירושלים עם הציון הגבוה ביותר מבין הערים החרדיות, ובפער ענק
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אגב שימו לב לציון לפי סוג מפעיל בממוצע הארצי -
אקסטרה 85.89
אגד 83.85
נתיב אקספרס 81.96
סופרבוס 77.76
אלקטרה 75.66
בית שמש אקספרס - 71.97
קווים 71.9
תנופה 65.24
דן בדרום 64.22
מטרופולין 57.35


ציינתי רק מפעילים שקשורים לחרדים בעיקר, וזה חשוב בשביל להבין כמה החברה יודעת לתפקד, והאם הבעיה בחברה או רק באשכול הנוכחי
לדוג' קווים - באשכול חדרה יש להם ציון גבוה שמעלה להם את הממוצע, אגד בכללית נותנים עבודה טובה בכל הארץ, כנ"ל אקסטרה בנתניה. מטרופולין - פח.
 

English Tech

משתמש פעיל
כשאני רואה את הנתונים מערים אחרות אני כבר לא יודע מה עדיף...
הציון של מ"ע הוא ממוצע של מ"ע ומודיעין
כך שהציון של מ"ע כנראה נמוך משמעותית מהשאר

וסתם כך לדעתי יש שיפור מסוים במ"ע לעומת 2022-23, לפחות בבינעירוני
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אגב שימו לב לציון לפי סוג מפעיל בממוצע הארצי -
אגד 83.85
@נבחר כמה היה הציון הארצי של אגד, לפני המכרז בירושלים? {ולא רק הציון אלא גם ביחס לשאר החברות בארץ!}

יכול להיות שזה בכלל, בגלל ההפרטה של החברה הזו והפיכתה מקאופורטיב מיושן לחברה מתפקדת?



- כבר כתבו בעבר על סטיגמות.. נראה לי שזה די בכיוון ההוא, כאילו מישהו בהלם שאגד טובים..
בסה״כ לא היה מול מי לבדוק אותם וכשיש פתאום מגלים שהם דווקא די טובים!

- אגב, חוץ מהעניין של המבקרים, ״דרך אגד״ שהם בעצם ״אגד״ פשוט פצצה!! מומלץ בחום לתושבי מו״ע/בית״ע.
ויהיה מאוד מעניין לראות בדו״ח הכולל ל24 שם הם כבר אמורים להיות, מה הציון שלהם..
 

חילך לאורייתא

משתמש מקצוען
ירושלים:
אגד במקום הראשון עם ציון של 82.52
אקסטרה לא רחוק עם 81.70
סופרבוס משתרכת מאחור עם ציון 75.63
כולם רושמים עליה לעומת הדוח הקודם
ואגב זה עליה ענקית לירושלים, לעומת הציון שהיה לאגד כשהם היו לבד בשנת 2020 - 65.11 בלבד!
כנראה הסיבה היא.
שהם היו המונופול היחיד, לא היה להם תחרות
וברגע שעוד מישהו נכנס, זה התחיל לעורר אותם והם החלו לפעול!
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
@נבחר כמה היה הציון הארצי של אגד, לפני המכרז בירושלים? {ולא רק הציון אלא גם ביחס לשאר החברות בארץ!}
בשנת 2020 אגד היו 80 בציון מפעיל ארצי (והממוצע היה 78)
בשנת 2021 הם היו 90 בציון מפעיל!
(היה קורונה ב 2020 )
מה שאומר שבירושלים היתה להם בעיה נקודתית שהן לא הצליחו להשתלט על הגודל
 

Chumi

משתמש רשום
תנופה שרות מזעזע על בסיס יומי לא יוצאים אוטובוס
אשמח לשמוע אם יש מישהו שאפשר לדבר איתו בענין
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
כנראה הסיבה היא.
שהם היו המונופול היחיד, לא היה להם תחרות
וברגע שעוד מישהו נכנס, זה התחיל לעורר אותם והם החלו לפעול!
נקודה נוספת ששווה מחשבה:
פעילות "אגד" התכווצה ובמצבת הנהגים שנותרה נוצר לה מרווח תמרון גדול.
לעומת זאת, "מטרופולין" התרחבה, ובמצבת הנהגים שהיו לה היא מתקשה לתמרן.
כשמשווים, חשוב להתחשב בפרמטר של כיווץ והתרחבות.
אלא שהנתון החיובי של "אקסטרה", חברה חדשה בנוף הירושלמי, מהווה לכאורה סתירה לכיוון מחשבה הזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  84  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה