תח"צ גם לכם משרד התחבורה והרשות לתח"צ לא עונים לפניות? מה אפשר לעשות?

מרכז מידע

משתמש פעיל
בתקופה האחרונה נראה שהרשות הארצית לתח"צ במשרד התחבורה,
חדלה מלתפקד/לא עונה לפניות!

למי שיש מידע בנושא/פיתרון,
נשמח לעיצות!

כידוע לרבים מפורום אא"ר ופורום תחבורה בפרט,
הכלי של פניות לרשות הארצית הוא כלי יעיל מאוד במאבק בחברות התח"צ,
ופשוט חייבים לשמר אותו!


{במאמר המוסגר, אסור שחברות התח"צ ייראו את האשכול הזה, יש חשש לחגיגות בקרוב....;)}
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אני קיבלתי תגובה מהם בשבועיים האחרונים.
המכרז שלהם לנושא הזה מאוד מקשה על גיוס כח האדם, כי יש בו דרישה שכל העובדים של מרכז השירות שכולל גם את טלפני 8787 וגם את העונים בכתב במקום אחד או מקסימום ב2 מוקדים מרוחקים זה מזה.
יחד עם הדרישות שלהם למוקד שפועל במספר שפות וגם לשכר נמוך יחסית, גורם לכך שקשה להם לגייס כח אדם לנושא.
פניות בנושאים תכנוניים נענים על ידי הממונים האזוריים, ויש להם עוד דברים לעשות חוץ מלבחון רעיונות של אנשים, ולכן תגובות בנושאים כאלה מטבע הדברים מתעכבים יותר.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני קיבלתי תגובה מהם בשבועיים האחרונים.
המכרז שלהם לנושא הזה מאוד מקשה על גיוס כח האדם, כי יש בו דרישה שכל העובדים של מרכז השירות שכולל גם את טלפני 8787 וגם את העונים בכתב במקום אחד או מקסימום ב2 מוקדים מרוחקים זה מזה.
יחד עם הדרישות שלהם למוקד שפועל במספר שפות וגם לשכר נמוך יחסית, גורם לכך שקשה להם לגייס כח אדם לנושא.
פניות בנושאים תכנוניים נענים על ידי הממונים האזוריים, ויש להם עוד דברים לעשות חוץ מלבחון רעיונות של אנשים, ולכן תגובות בנושאים כאלה מטבע הדברים מתעכבים יותר.
תכל'ס - לא תקין
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
ממליץ מניסיון אישי
ישנה בעיה קשה עם מבקר המדינה.
אם מתלוננים באופן כללי, הם מכניסים את זה לתוכנית העבודה, וגם לא חוזרים אליך בשביל לבדוק פרטים.
אם אתה שולח פניה עם תלונה אישית, הם רק מנסים לפתר לך את הבעיה, ובמקביל שולחים את התלונה ביחד עם הפרטים האישיים שלך, ואתה הופך להיות אויב המערכת.

מניסיון שלי, מבקר המדינה הוא גוף לא יעיל.
למשל, אין אפשרות כיום להגיש פניה למבקר הפנים של משרד התחבורה, וזאת למרות שבחוזר שהפיקה בעצמה מבקרת המשרד היא כותבת איך אמרים לפנות אליה.
לדבריה, יש לה עומס גדול, והיא לא יכולה גם לערוך ביקורת פנימית וגם לשמש כנציב פניות הציבור, ולשמוע מה לדעת הציבור לא תקין במשרד שלה.
לאחר דין ודברים לא קצר מול משרד מבקר המדינה, קיבלתי הודעה שהוחלט להוציא את הטיפול בפניות הציבור למיקור חוץ (כנראה שיש הרבה פניות כאלה...)
עברה עוד תקופה ואפילו פורסם מכרז בנושא.
ושם זה בנתיים תקוע
מי יודע, אולי בעוד מספר שנים נזכה לנציב פניות הציבור במיקור חוץ למשרד התחבורה.
נציב פניות שיצטרך עוד נציב פניות בתוך המשרד כדי לדעת למי צריך לפנות.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אני קיבלתי תגובה מהם בשבועיים האחרונים.
המכרז שלהם לנושא הזה מאוד מקשה על גיוס כח האדם, כי יש בו דרישה שכל העובדים של מרכז השירות שכולל גם את טלפני 8787 וגם את העונים בכתב במקום אחד או מקסימום ב2 מוקדים מרוחקים זה מזה.
יחד עם הדרישות שלהם למוקד שפועל במספר שפות וגם לשכר נמוך יחסית, גורם לכך שקשה להם לגייס כח אדם לנושא.
פניות בנושאים תכנוניים נענים על ידי הממונים האזוריים, ויש להם עוד דברים לעשות חוץ מלבחון רעיונות של אנשים, ולכן תגובות בנושאים כאלה מטבע הדברים מתעכבים יותר.
דרך העולם להוציא מכרז לפני שמישהו מסיים את תפקידו!

כאן אפשר לומר שהשירות שלהם עד לפני שלושה/ארבעה חודשים היה סביר ומעלה!
ובבת אחת נהיה שירות מזעזע ומטה!

אתה יודע לומר שאנשים הלכו הביתה/התפטרו/משהו אחר????
כי איפה כל הא/נשים שתמיד ענו?
{מן הסתם כולם פה יודעים את שמותיהם אבל לא אמננ אותם ברבים..}



נ. ב.
המליצו לי בעבר במשרד מבקר המדינה:

לשמור כל תשובה לקונית של הרשות לתח״צ שכוללת נוסח כמו ״יעבור לוועדת משמעת וכדו׳״
לשלוח להם להם אחרי חודשיים/שלושה פנייה לקבל את תוצאות הוועדה, כדי לוודא שבאמת הענישו את מי שצריך,
ובמידה שלא הענישו, או טיפלו, לפנות אליהם עם הפרטים!
 

אורי אורי

משתמש חדש
אני שלחתי 2 תלונות ב29/10/2024 ועדיין לא קיבלתי ממשרד התחבורה שום תגובה יום למחרת קיבלתי תשובה מהחברת אוטובוסים תשובה מוזרה וגם את זה שלחתי למשרד התחבורה ועדיין אין שום תגובה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  40  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה