ביצעתי רכישה של שמלה ברשת ZARA דרך האתר בעלות של 260 שקלים.
כהרגלי, אני עוברת מעת לעת על העו"ש שלי, והיום הבחנתי בזיכוי כספי מלא עבור אותה שמלה.
בעת איסוף החבילה מהחנות בתאריך 09.10, קיבלתי מייל המאשר שההזמנה נמסרה.
עם זאת, בתאריך 30.10 קיבלתי מייל נוסף שמאשר את ביצוע ההחזרה – פעולה שמעולם לא ביקשתי ולא יזמתי.
הערה יחידה שהעברתי לנציגי השירות של ZARA נגעה לעיכוב במשלוח ולזמני אספקה ארוכים, אך היא לא כללה בקשה להחזר כספי.
כדי להימנע ממצב של גזל, אשמח לשמוע את המלצתכם להמשך טיפול בנושא, במיוחד לאור האפשרות כי הזכיין בישראל הוא יהודי,
ניסיתי להיכנס לאתר של ZARA ולפתוח קריאה- אין להם אופציה כזו.
כהרגלי, אני עוברת מעת לעת על העו"ש שלי, והיום הבחנתי בזיכוי כספי מלא עבור אותה שמלה.
בעת איסוף החבילה מהחנות בתאריך 09.10, קיבלתי מייל המאשר שההזמנה נמסרה.
עם זאת, בתאריך 30.10 קיבלתי מייל נוסף שמאשר את ביצוע ההחזרה – פעולה שמעולם לא ביקשתי ולא יזמתי.
הערה יחידה שהעברתי לנציגי השירות של ZARA נגעה לעיכוב במשלוח ולזמני אספקה ארוכים, אך היא לא כללה בקשה להחזר כספי.
כדי להימנע ממצב של גזל, אשמח לשמוע את המלצתכם להמשך טיפול בנושא, במיוחד לאור האפשרות כי הזכיין בישראל הוא יהודי,
ניסיתי להיכנס לאתר של ZARA ולפתוח קריאה- אין להם אופציה כזו.
נערך לאחרונה ב: