בדקתם ראיה??
גם באשכול זה כתבו לפנות לבדיקת ראיהבאשכול אחר כתבו שזה מעין הרע
@~נעמי~ תודה!מנסיון. בדיקה אצל רופא ילדים דבר ראשון. ראיה דבר שני. נוירולוג דבר שלישי. ומרפאה בעיסוק אחרון. שם היתה הבעיה
חוסר תחושה של המרחב כלומר היפוטוני. יותר רופס ופחות מרגיש את הסביבה. וכן שיווי משקל (עשינו פיזיותרפיה)
משתטחת, רוב המכות במצח/ באףזה גם מאד תלוי איך נראית הנפילה? עם ברכיים או משתטחת? גם שנותנים לה יד? נסמכת? הרגלים מסתבכות? שיווי משקל תקין? איך היא בגינה? מפחדת לעמוד על משטח צר?
הנוירולוג בודק רפלקסים תקינים. בודק שזה לא ח"ו אפילפסיה (ניתוקים קצרים, או עילפון קצר) אחר כך הוא בדק אותו במדרגות עולה יורד, שיווי משקל, חוקר על ההיסטוריה של הילד... בקיצור בדיקת שתי וערב לבדוק שזה לא משהו שקשור למח...
ככה היה גם אצלי. לא היה לו את הרפלקס ליפול על הברכיים.משתטחת, רוב המכות במצח/ באף
גם שנותנים לה יד
מה זה אומר?
והיא לא מפחדת מכלום, זו אני שמפחדת שתזוז...
להפך, היא לא מסורבלת אלא קלילה יותר מידיאני רק ירגיע אותך, שגם לי היה ילד כזה, מסורבל....
מסכימה עם נעמי בכל מילה. נוירולוג וגם בדיקת ראייה והתפתחות הילד במקבילהנוירולוג בודק רפלקסים תקינים. בודק שזה לא ח"ו אפילפסיה (ניתוקים קצרים, או עילפון קצר) אחר כך הוא בדק אותו במדרגות עולה יורד, שיווי משקל, חוקר על ההיסטוריה של הילד... בקיצור בדיקת שתי וערב לבדוק שזה לא משהו שקשור למח...
ככה היה גם אצלי. לא היה לו את הרפלקס ליפול על הברכיים.
מרפאה בעיסוק טובה בדקה את הטונוס שרירים, את היחס למרחב (למשל לא שם לב שמתחכך במשהו, מתקרב יותר מידי לאנשים, לא שם לב שמקבל מכה), מאמינה שיש שאלונים מיוחדים לזה. ב"ה עבר הרבה זמן מאז ואני לא זוכרת מה בדיוק היה. הייתי איתו הרבה בפיזותרפיה על שיווי משקל. זריקת כדור ותפיסה (זה גם התמצאות במרחב וגם מוטוריקה) טיפוס על מגוון דברים, מסלול מכשולים... היה מעניין דווקא. ברב"ע היה יותר צורך להתעסק עם תחושה. פלסטלינה מסרק דברים קשים שדורשים יותר מאמץ ממישהו היפוטוני
אגב זה התבטא גם באוכל אוהב לאכול צנימים, דברים קשים, חריפים וקייצוני בטעמים כי התחושה שלו יותר חלשה...
בהצלחה עם הבירור מקווה שזה משהו "פשוט" כמו שלנו ולא משהו נוירולוגי ח"ו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: