הצילו! עבודות ענישה! יש אצלכם בבי"ס? מישהי.ו. ?

חנית שלום

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
D I G I T A L
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
אני אמנע מלהגיב לעצם הענין של "ענישה" בעבודות. יש לי הרבה מה לומר על זה...
בכ"א, עדיף לא עבודות. לא יוצא מזה כלום. הילדה לא תתנהג בדרך ארץ אם כתבה עבודה בנושא דרך ארץ.
לא הסברת על מה העונש וקצת קשה לתת כיוון כך, אבל אתן כיוון-

אני הייתי קוראת לה, מקשיבה לה - למה היא עשתה את מה שעשתה, חושבת ביחד איתה מה יעזור לה שזה לא יקרה לה שוב, יש לבנות רעיונות הרבה יותר תועלתיים מלנו...
אם את עדיין מעדיפה את להחליט על העונש- הייתי נותנת לה אפשרות להתנצל במכתב ולמסור סיפור קטן בכיתה בנושא דרך ארץ מרבנים/רבניות וכו'.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
אפשר לנסות את העונש הזה אולי
 

95508

משתמש רשום
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
ניתן להניח שהבקשה בפרוג היתה כדי להציף את הנושא ולהביא לתגובות מתלהמות (באמת חשבת שמפרוג תבוא הישועה?!)

תנסי בפורומים של "מניפה".
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
אם זה רלונטי
את לא חיבתת עבודה בנושא דרך ארץ
ואולי עדיף שלא
קחי איזה עבודה בהבנת הנקרא משעממת
ותני לה לעשות מחוץ לכתה עם חתימה
הרעיון זה שלא ישתלם לה פעם הבאה
לא שתפנים את החומר בעבודה
נכון?
 

s.y

משתמש מקצוען
בלי קשר לעונשים- איך מגיעים אליהם?
יש לך בתחתית העמוד מייל ומספר שלהם
 

י. הלוי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
סליחה על ההערה, אבל הנקודה בכותרת במפרידה בין זכר לנקבה, באה ממקום פמניסטי ואקטביסטי לפי הידוע לי, ואינה מתאימה למורה בישראל. לתשומת לב
 

י. הלוי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
חסר הסבר?
בגדול לדוגמא בלשון רבים השימוש בלשון זכר בלבד,
באו הליברלים למינהם ואמרו שבמקום חברים לרבים של זכר ונקבה כותבים חברים.ת ולכן אפילו שמישהו זה לא רבים ואפשר לומר מישהו או מישהי, שימוש בנקודה שהמציאו האנשים הרקים הללו אינו מתאים
מקווה שהסברתי טוב
 

נער המדבר

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
אפשר לנסות את העונש הזה אולי
נפלתי על הריצפה ! תודה על ההפניה :geek:
 

מבט חכ"ם

משתמש חדש
אני אמנע מלהגיב לעצם הענין של "ענישה" בעבודות. יש לי הרבה מה לומר על זה...
בכ"א, עדיף לא עבודות. לא יוצא מזה כלום. הילדה לא תתנהג בדרך ארץ אם כתבה עבודה בנושא דרך ארץ.
לא הסברת על מה העונש וקצת קשה לתת כיוון כך, אבל אתן כיוון-
הגבת מעולה
יש לי אחיינית שעברה את זה וכיום בבית ספר אחר עם מורה שמקרינה דוגמא אישית ומחמאות רבות
ושם היא פרחה ושיגשגה - וכיום מורה בעצמה עם אותן דוגמאות אישיות חיוניות וללא שום ענישה

אי אפשר לדעת לאן תוביל הענישה בהווה ובעתיד, ויש על כך דוגמאות מהמחנך יחיאל יעקובזון
אני הייתי קוראת לה, מקשיבה לה - למה היא עשתה את מה שעשתה, חושבת ביחד איתה מה יעזור לה שזה לא יקרה לה שוב, יש לבנות רעיונות הרבה יותר תועלתיים מלנו...
הגבת מעולה
זו הדרך להבין ולפתוח שיחה והכלה ולהיות בשותפות עם התלמידה ושגם היא תהיה יותר זהירה ומכבדת
 

לא כמו כולם

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אני לא מורה
אבל רוצה לשתף שלצערי הרב מאד!!! יש לי ריאקציה קשה לאיגרת הרמב"ן...
למה ומה זה קשור לכאן?
כשהייתי ביסודי (!!. היום אני כבר אמא+ ב"ה) שכחתי להביא מלאכה לשיעור
אז המורה הענישה אותי לשבת ולהעתיק את איגרת הרמב"ן כדי שאדע איך מתנהגים או משו כזה...לא ממש ברור לי הקשר כי לא התחצפתי או משו של התנהגות...
חושבת שזה היה יותר בשביל שתהיה לי תעסוקה בשיעור
וככה בזמן שחברותי ישבו ונהנו להן עם מלאכה אני ישבתי והעתקתי מהאותיות הפצפונות של הסידור את איגרת הרמב"ן.
חינוכי להפליא.
וכשהיום אני קוראת אותה צפות בי רגשות קשים של השפלה וכעס ומרד
משתדלת לקרוא דברים אחרים......
לא חבל?
אם אתם מענישים- תענישו בדברים של חול! לא של קודש!!
ושיהיה עונש שיש קשר בינו לבין המעשה כדי שיסיקו מסקנות לעתיד
אחרת באמת שאין עניין.
 

י.גלינסקי.

משתמש צעיר
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
מורה שמתייעצת בפרוג?
 

מבט חכ"ם

משתמש חדש
חושבת שזה היה יותר בשביל שתהיה לי תעסוקה בשיעור
וככה בזמן שחברותי ישבו ונהנו להן עם מלאכה אני ישבתי והעתקתי מהאותיות הפצפונות של הסידור את איגרת הרמב"ן.
חינוכי להפליא.
וכשהיום אני קוראת אותה צפות בי רגשות קשים של השפלה וכעס ומרד
משתדלת לקרוא דברים אחרים......
לא חבל?
אם אתם מענישים- תענישו בדברים של חול! לא של קודש!!
ושיהיה עונש שיש קשר בינו לבין המעשה כדי שיסיקו מסקנות לעתיד
אחרת באמת שאין עניין.
זו אחת הדוגמאות והמסקנות של יחיאל יעקובזון
קלעת בול
גם הוא קיבל בתור ילד עונש דומה
אבל היתה לו אמא שידעה להחזיר את האהבה שלו לאותו ספר קודש שאותו נאלץ להעתיק
המורה שלך לשעבר כמו עוד אחרות כנראה לא למדו מה זה חינוך אלא מה זה להעניש ולהשקיט את מצפונם וזהו
ואולי את גם לא יודעת מה היא הענישה את עצמה....
 

מבט חכ"ם

משתמש חדש
יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...:)
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
רצוי לזכור היטב
מתעסקים עם נפשות/נשמות
שעיסוקים כמו אלו עלולות לגרום לסריטות בנפש, ולא תמיד נמצא את הרופא/ה שידעו לרפא זאת.
זהירות
רצוי וצריך להתייעץ עם מורה בוגר/ת שידעו לכוון איך ומה להעניש
[יש היום מאות ואלפים!!! הנמצאים בטיפולים לשכוח מהעבר בת"ת או בבי"ס או בסמינר כדי שיוכלו להתקדם לחיי נישואים מאושרים ללא צלקות]
בתקוה להבנה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה