ניתן להניח שהבקשה בפרוג היתה כדי להציף את הנושא ולהביא לתגובות מתלהמות (באמת חשבת שמפרוג תבוא הישועה?!)יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
אם זה רלונטייש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
בלי קשר לעונשים- איך מגיעים אליהם?תנסי בפורומים של "מניפה".
בלי קשר לעונשים- איך מגיעים אליהם?
סליחה על ההערה, אבל הנקודה בכותרת במפרידה בין זכר לנקבה, באה ממקום פמניסטי ואקטביסטי לפי הידוע לי, ואינה מתאימה למורה בישראל. לתשומת לביש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
???סליחה על ההערה, אבל הנקודה בכותרת במפרידה בין זכר לנקבה, באה ממקום פמניסטי ואקטביסטי לפי הידוע לי, ואינה מתאימה למורה בישראל. לתשומת לב
חסר הסבר?
נפלתי על הריצפה ! תודה על ההפניהאפשר לנסות את העונש הזה אולי
מידע שימושי - אַל תַּעֲבִירוּ דִּירָה עִם הוֹבָלוֹת מֵהָעִתּוֹן. אַל תַּעֲבִירוּ דִּירָה עִם הוֹבָלוֹת מֵהָעִתּוֹן. אַל תַּעֲבִירוּ דִּירָה עִם הוֹבָ
תתפלאו, אבל עוד נותנים היום עונשי כתיבה. קיבלתי עונש לכתוב מאתיים פעם, ולרגל עונת מעברי הדירה, עונשי אשלם, נגדה נא לכל עמו. אל תעבירו דירה עם הובלות מהעיתון. אל תעבירו דירה עם הובלות מהעיתון. אל תעבירו דירה עם הובלות מהעיתון. עם הובלות מהעיתון אל תעבירו דירה. דירה אל תעבירו עם הובלות מהעיתון. אם...www.prog.co.il
הגבת מעולהאני אמנע מלהגיב לעצם הענין של "ענישה" בעבודות. יש לי הרבה מה לומר על זה...
בכ"א, עדיף לא עבודות. לא יוצא מזה כלום. הילדה לא תתנהג בדרך ארץ אם כתבה עבודה בנושא דרך ארץ.
לא הסברת על מה העונש וקצת קשה לתת כיוון כך, אבל אתן כיוון-
הגבת מעולהאני הייתי קוראת לה, מקשיבה לה - למה היא עשתה את מה שעשתה, חושבת ביחד איתה מה יעזור לה שזה לא יקרה לה שוב, יש לבנות רעיונות הרבה יותר תועלתיים מלנו...
מורה שמתייעצת בפרוג?יש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
זו אחת הדוגמאות והמסקנות של יחיאל יעקובזוןחושבת שזה היה יותר בשביל שתהיה לי תעסוקה בשיעור
וככה בזמן שחברותי ישבו ונהנו להן עם מלאכה אני ישבתי והעתקתי מהאותיות הפצפונות של הסידור את איגרת הרמב"ן.
חינוכי להפליא.
וכשהיום אני קוראת אותה צפות בי רגשות קשים של השפלה וכעס ומרד
משתדלת לקרוא דברים אחרים......
לא חבל?
אם אתם מענישים- תענישו בדברים של חול! לא של קודש!!
ושיהיה עונש שיש קשר בינו לבין המעשה כדי שיסיקו מסקנות לעתיד
אחרת באמת שאין עניין.
רצוי לזכור היטביש למישהו עבודות ענישה לתלמידות (כיתה ה-ו-ז)
בנושאים של- ד"א, בין אדם לחברו, איחורים.
הדבר שהכי קריטי לי- זה בנושא של דרך ארץ!!!!
(הענשתי תלמידות ואין לי מה לתת להם...
אני חייבת את זה כבר היום
ב'קשה תצילו אותי!
כנראה לא שייך כאן לבקש לחפשתחפשי עונשים מועילים ומחנכים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכה
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: