התייעצות מה הקטע של חברות האוטובוסים? והציבור החרדי

s.y

משתמש מקצוען
הבעלים של החברה לא היה חייב לפתוח את החברה הזאת אז סה"כ הוא עשה איתך ואם כל בנ"א אחר חסד גדול ואפשר גם להכיר לו טובה מתי שהו!
אולי שהוא יכיר לי טובה שאני משלמת על נסיעה של 2 דקות בתוך תא ואקום 6 שקל?
ואף אחד לא חייב אותו לפתוח חברה, אם הוא החליט לפתוח אז שידאג לזה עד הסוף
כמו שתגיע לחנות ותראה מדפים ריקים ותגיד לא חייב להיות מוצרים על המדף, תגידו תודה שהוא פתח בכלל חנות
 

במקום כהן

משתמש פעיל
יוצרי ai
הבעלים של החברה לא היה חייב לפתוח את החברה הזאת אז סה"כ הוא עשה איתך ואם כל בנ"א אחר חסד גדול ואפשר גם להכיר לו טובה מתי שהו!
אתה יודע מה על תכיר לו טובה אבל גם על תיתן לו קנסות!
מה אתה רוצה?
הוא פתח חברה רווחית, והוא התחייב למשרד התחבורה שהוא ייתן שירות, משרד התחבורה חייב לאזרחים.
הכסף שהוא מקבל הוא מהכסף שלנו בסופו של דבר ולא של אף אחד אחר, זה לא ארגון חסד אם טעית.
ואגב אתה נוסע באוטו פרטי, נכון?
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
הבעלים של החברה לא היה חייב לפתוח את החברה הזאת אז סה"כ הוא עשה איתך ואם כל בנ"א אחר חסד גדול ואפשר גם להכיר לו טובה מתי שהו!
אתה יודע מה על תכיר לו טובה אבל גם על תיתן לו קנסות!
ברור!
נשלח לו פרחים על כל אוטובוס שיוצא
הוא עובד בהתנדבות???
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
אולי שהוא יכיר לי טובה שאני משלמת על נסיעה של 2 דקות בתוך תא ואקום 6 שקל?
ואף אחד לא חייב אותו לפתוח חברה, אם הוא החליט לפתוח אז שידאג לזה עד הסוף
כמו שתגיע לחנות ותראה מדפים ריקים ותגיד לא חייב להיות מוצרים על המדף, תגידו תודה שהוא פתח בכלל חנות
שאתה קונה ספר שאתה מאודד מחכה לו ב50 שקל ואתה יוצא שמח מאושר מהחנות מי צריך להודות לי? את זה תענה לי אתה!
 
נערך לאחרונה ב:

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
זה לא כל כך פשוט להודיע על אוטובוס שלא יצא.
מערכת המידע היא מיושנת, וגם לא מפיעים בה סידורי העבודה המתוכננים
וגם אם היו מופיעים בה סידורי העבודה המתוכננים, עדיין החברה יכולה לאלתר ולשלוח אוטובוס אחר שלא לפי התכנון.
כך שבשביל לעדכן את זה צריך להזין את המידע ידנית.
כרגע יותר נוח להם שלא להודיע ואז הם אומרים שיש תקלה לא צפויה...
אם ישתלם להם להודיע מוקדם, אז הם כבר ימצאו את הדרך ...
הרבה בעיות מתחילות ונגמרות בשיטת התמריצים.
 

s.y

משתמש מקצוען
שאתה קונה ספר שמעוד חשוב לך ב50 שקל ואתה יוצא שמח מאושר מהחנות מי צריך להודות לי? את זה תענה לי אתה!
הנה כתבת את זה בעצמך- יוצא שמח ומאושר, אבל אם הייתי קונה ספר ואחרי שניה רואה שהוא קרוע הייתי מתלוננת ולא מודה
אז יש הבדל בין זה שאני מרוצה מהאוטובוסים ומודה להם לבין זה שאני לא מרוצה ומתלוננת
על תכיר לו טובה אבל על גם תתלונן ותיתן לו קנסות!
תכלס למה לא??
אם בנ"א לא עושה את התפקיד שלו וזה בא על חשבוננו שישלם על זה
 

פנחס ציור עיפרון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אכן פתרון מהשורש.
בונים תחנה מרכזית
הנסיעה בתחבורה הציבורית הופכת לבלתי נסבלת
הביקושים יורדים
אין עומסים

כפי שכתבו כאן כמה שבעיניהם הם חזו שאוטובוסים בציבור הכללי נוסעים ריקים.
זה החשיבה המרובעת שלכם אתם רוצים עד הבית אבל צריך להבין משהו אין אפשרות לקבל הכל גם עד הבית גם אוטבוסים בזמן וגם שלא יהיו מפוצצים זה לא עובד ביחד צריך להתפשר על משהו עם אתה שולח מלא אוטובוסים אתה גורם לפקקים הזויים בעיר ובשביל זה בונים תחנה מרכזית כדי שהאוטובוסים לא יצטרכו להיכנס לעיר ולהוריד כל בן אדם איפה שהוא רוצה הרי יש כל כך הרבה אנשים מכל הערים שמגיעים למקום אחד וגם יוצאים החוצה ובתוך העיר התחבורה היא עירונית (למרות שזה גם גורם פקקים אבל פחות ופה באמת צריך לדאוג לתחבורה טובה וכבר כתבתי את העניין של הרכבת)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
זה החשיבה המרובעת שלכם אתם רוצים עד הבית אבל צריך להבין משהו אין אפשרות לקבל הכל גם עד הבית גם אוטבוסים בזמן וגם שלא יהיו מפוצצים זה לא עובד ביחד צריך להתפשר על משהו עם אתה שולח מלא אוטובוסים אתה גורם לפקקים הזויים בעיר ובשביל זה בונים תחנה מרכזית כדי שהאוטובוסים לא יצטרכו להיכנס לעיר ולהוריד כל בן אדם איפה שהוא רוצה הרי יש כל כך הרבה אנשים מכל הערים שמגיעים למקום אחד וגם יוצאים החוצה ובתוך העיר התחבורה היא עירונית (למרות שזה גם גורם פקקים אבל פחות ופה באמת צריך לדאוג לתחבורה טובה וכבר כתבתי את העניין של הרכבת)
פחות קשור לחשיבה מרובעת (או מקובעות) ויותר קשור לבעיית קיבולת של נקודה בודדות, ובעיית תגבור של קווים עירוניים (בניגודי לבינעירוניים שניתן לשכור בקלות יחסית).
ותחנה מרכזית בונים כי לא יודעים לאיפה הביקושים, או שיודעים שהביקושים הכללים נמוכים.
ואין לי מושג על סמך מה אתה מניח שתחבורה עירונית גורמת לפחות פקקים.
הניסיון שלי מראה שכאשר עולים עם מטען הנסיעה בעירוני היא ארוכה יותר ומצריכה תגבור יותר מסיבי של האוטובוסים.

מניח שאתה גם מציע להקים לחניוני חנה וסע לכלל הרכבים הפרטיים כדי למנוע את הפקקים.
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
תכלס למה לא??
אם בנ"א לא עושה את התפקיד שלו וזה בא על חשבוננו שישלם על זה
אבל למה ככה לצער אדם!?
הוא לא אמור לדעת שיש הרבה אנשים בתחנה! בחתונה של בן של האדמור מבעלזא זה היה מפורסם בכל הארץ החברה יתכוננה לזה ולכן הוציא הרבה מאוד אוטובוסים!
מה אתה רוצה?
הוא פתח חברה רווחית, והוא התחייב למשרד התחבורה שהוא ייתן שירות, משרד התחבורה חייב לאזרחים.
הכסף שהוא מקבל הוא מהכסף שלנו בסופו של דבר ולא של אף אחד אחר, זה לא ארגון חסד אם טעית.
ואגב אתה נוסע באוטו פרטי, נכון?
לא אמרתי שזה ארגון חסד אלא בשביל להרוויח אבל אני אומר שזה חסד בשביל כולנו!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה לא סוד שבציבור הכללי האוטובוסים מלאים בחצי ולפעמים ריקים
פייק, מוזמנים לקו 1 בגוש דן, ולקווים רבים נוספים

מצידם ולטענתם-
יש להם לוחות זמנים
והם לא חייבים להסיע את כל המעוניינים (!)

אה, הם לא עומדים גם בלוחות זמנים?
זה סיפור אחר
:(
טעות - קיים נוהל נוסעים בעמידה שמחייב תגבור לפי נוהל מפורט מאוד.
בנוסף, כלל חברות התחבורה חתומות על חוזה מול משרד התחבורה לפיו אסור להן להסיע יותר מ-55 נוסעים באוטובוס בשעות השפל או 65 בשעות השיא (בין 6 ל-9 בבוקר ובין 3 ל-6 אחר הצהריים).

במקרים רבים תגבור הינו חובה על פי החוזה או לפי הנוהל.
 

פנחס ציור עיפרון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
פחות קשור לחשיבה מרובעת (או מקובעות) ויותר קשור לבעיית קיבולת של נקודה בודדות, ובעיית תגבור של קווים עירוניים (בניגודי לבינעירוניים שניתן לשכור בקלות יחסית).
ותחנה מרכזית בונים כי לא יודעים לאיפה הביקושים, או שיודעים שהביקושים הכללים נמוכים.
ואין לי מושג על סמך מה אתה מניח שתחבורה עירונית גורמת לפחות פקקים.
הניסיון שלי מראה שכאשר עולים עם מטען הנסיעה בעירוני היא ארוכה יותר ומצריכה תגבור יותר מסיבי של האוטובוסים.

מניח שאתה גם מציע להקים לחניוני חנה וסע לכלל הרכבים הפרטיים כדי למנוע את הפקקים.
אני לא אמרתי שתחבורה עירונית גורמת לפקקים אני אמרתי שתחבורה בין עירונית בתוספת תחבורה עירונית בתוך העיר גורם פקקים מטורפים וכנראה גם בגלל זה האוטובוסים לא באים בזמן וזה גורם את השרשרת של הבלאגן, עכשיו גם לגבי הרכבים זה טעות שיש לכל אדם רכב פרטי זה גם חלק מהבלאגן אני חושב שצריך רכבת אבל התחבורה בארץ באמת מפגרת מאחור עם קצת חשיבה הגיונית ואנשים טובים בממשלה אפשר לפתור את זה ויש לי עוד הרבה מה להאריך אבל אין לי זמן עכשיו
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מערכת המידע היא מיושנת, וגם לא מפיעים בה סידורי העבודה המתוכננים
וגם אם היו מופיעים בה סידורי העבודה המתוכננים, עדיין החברה יכולה לאלתר ולשלוח אוטובוס אחר שלא לפי התכנון.
כך שבשביל לעדכן את זה צריך להזין את המידע ידנית.
ה-API של משרד התחבורה מספק מידע על נסיעות מתוכננות בטווח של 4 שעות קדימה.
לרוב, סדרן מעדכן לפנות בוקר סידור עבודה ליום שלם כאשר במהלך היום מבצעים שינויים, לעיתים לאחר שהנסיעה כבר היתה אמורה לצאת.
יש לי גישה ל-API של משרד התחבורה ואני יכול לראות מתי הסדרן שיבץ את האוטובוס המסויים לנסיעה. השיבוץ נעשה לפי מספר הרישוי של האוטובוס (בחברת דן לעיתים לפי קוד האוטובוס בדן), שינויים מעודכנים לרוב על ידי הסדרן שמעדכן את מספר הרישוי המעודכן שמשוייך לנסיעה.
תוכל לשלוח לי הודעה פרטית כדי לקבל גישה לקו הטלפוני שבו אפשר לשמוע סידורי עבודה מתוכננים עם מספרי הרישוי.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כרגע יותר נוח להם שלא להודיע ואז הם אומרים שיש תקלה לא צפויה...
אם ישתלם להם להודיע מוקדם, אז הם כבר ימצאו את הדרך ...
הרבה בעיות מתחילות ונגמרות בשיטת התמריצים.
משרד התחבורה פועל בנושא, בדיוק בשיטה שאותה אתה מציע
לוקח לדברים זמן לצאת לפועל, אבל התהליכים כבר הותנעו
 

שמש שוקעת

משתמש פעיל
הבעלים של החברה לא היה חייב לפתוח את החברה הזאת אז סה"כ הוא עשה איתך ועם כל בנ"א אחר חסד גדול ואפשר גם להכיר לו טובה מתי שהו!
אתה יודע מה אל תכיר לו טובה אבל גם אל תיתן לו קנסות!
חיכית פעם שעה וחצי בתחנה ושסוף סוף היגיע האוטובוס הוא היה מ-פ-ו-צ-ץ באנשים?
אתה בכלל נוסע באוטובוסים?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הוא לא אמור לדעת שיש הרבה אנשים בתחנה! בחתונה של בן של האדמור מבעלזא זה היה מפורסם בכל הארץ החברה יתכוננה לזה ולכן הוציא הרבה מאוד אוטובוסים!
הייתי ממליץ לך לקרוא את החוזה של חברות התחבורה, זה יענה על הרבה שאלות שלך כאן באשכול.
א. אדם שחותם על חוזה חייב ליישם אותו.
ב. בחוזה כתוב שהחברה חייבת להחזיק אוטובוסים רזרביים בתחנת המוצא כדי שיתאפשר תגבור במידת הצורך.
ג. קיים נוהל מוסדר מתי קיימת חובה לתגבר, המפעיל מחוייב אליה מכח החוק, ומכח החוזה שאותו בחר מיוזמתו לחתום מול משרד התחבורה.
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
חיכית פעם שעה וחצי בתחנה ושסוף סוף היגיע האוטובוס הוא מ-פ-ו-צ-ץ באנשים?
אתה בכלל נוסע באוטובוסים?
על כזה דבר צריך להיתקשר ולבקש מהם להוציא עוד אוטובוס ואם הם לא מוצאים אז כניראה יש חוסר נהגים או אין עוד אוטובוסים! אין להן טעם לא להוציא עוד אוטובוס כי הם רוצים להרוויח כסף!
הייתי ממליץ לך לקרוא את החוזה של חברות התחבורה, זה יענה על הרבה שאלות שלך כאן באשכול.
א. אדם שחותם על חוזה חייב ליישם אותו.
ב. בחוזה כתוב שהחברה חייבת להחזיק אוטובוסים רזרביים בתחנת המוצא כדי שיתאפשר תגבור במידת הצורך.
ג. קיים נוהל מוסדר מתי קיימת חובה לתגבר, המפעיל מחוייב אליה מכח החוק, ומכח החוזה שאותו בחר מיוזמתו לחתום מול משרד התחבורה.
ואני גם הייתי ממליץ בחום לעוד אנשים כאן באשכול!
אפשר קישור בבקשה!?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
על כזה דבר צריך להיתקשר ולבקש מהם להוציא עוד אוטובוס ואם הם לא מוצאים אז כניראה יש חוסר נהגים או אין עוד אוטובוסים! אין להן טעם לא להוציא עוד אוטובוס כי הם רוצים להרוויח כסף!

ואני גם הייתי ממליץ בחום לעוד אנשים כאן באשכול!
אפשר קישור בבקשה!?
לא על כל נסיעה מרווחים כסף, כך למשל אם צריך לרכוש אוטובוס בשביל נסיעה בודדת, זה לא מהלך כלכלי
ולכן גם עדיף לייצר מחסור מלאכותי, כמו בכוונה לא להכשיר נהגים, כדי להפסיד פחות כסף.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  42  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה