כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבע ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, ליתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

מידע שימושי מחירי הזמרים בחתונות... נראה לכם לעניין?

סיפורת

משתמש פעיל
לא. שני הצדדים יחד שילמנו ס"ה 3600. זה המקסימום שהישיבה מאשרת לשלם לתזמורת. באחת החתונות גם הגיע כנר וביקש ממני רשות להצטרף לתזמורת בחינם הוא עושה סטאז'.
המקסימום שהישיבה מרשה זה 5,400 ש"ח,
ביודעי ומכירי קאמינא.
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אגב מבחינה כלכלית
זמר שלא מתמחר את עצמו מספיק גבוה
עדיף לו לא לעבוד בכלל בעבודה הזאת
זאת עבודה בסיכון גבוה יחסית.
ובמידה ואתה מגיע לגיל מסויים, ואתה כבר לא מה שהיית, אתה תשב בבית בלי עבודה, ואז תבכה למה לא לקחת מספיק כשהיית צעיר ואנרגטי.
תחשבו על זה:
זמר מרוויח לערב כך וכך כסף
מתוך הכסף הזה הוא צריך לחיות לא רק את החודש הקרוב, אלא הרבה פעמים את שארית חייו.
אם הוא לא ירוויח מספיק בשביל לשים בצד, ולא רק לשים בצד, אלא גם להשקיע בנדל"ן וכו, הוא יכול להשתמש בתהילת העולם שחלפה לו, כדי להכין כובע יפה - לעמוד לשיר בכניסה של זכרון מוישה.
כל זאת במידה וישאר משהו מהקול המפואר שלו.
אנשים לא מבינים שלהיות זמר חתונות זה להיות הרבה פעמים מפרנס יחיד.
זה להיות בסיכון מקצועי לאבד את הקריירה.
זה לחיות כל השנה ממשכורת של חודשים בודדים.
זה בכלל לא פשוט, וזה גם לא כלכלי, אם אתה לא גובה את השכר שלך כראוי.
(זה נוגע גם לצלמים ושאר בעלי מקצוע עם טווח תעסוקת
אם אכן הביקוש גבוה, והזמר לוקח מחיר הוגן של 3000 שקלבתקופות של חתונות שהן בד"כ מאחרי סוכות עד חנוכה- חודש וחצי, מראש חודש אדר עד ראש חודש ניסן- חודש, ומשבועות עד שלושת השבועות- חודש, שבהם יש עומס של נניח 3 אירועים בשבוע= 12 אירועים בחודש, אז 3.5 חודשים*12 אירועים בחודש* 3000 לאירוע זה 126 אלף רק מהחודשים האלו. לא רע בכלל. וזה לפני התקופות הפחות עמוסו, אבל זה לא שאין בכלל- אולי חוץ מרוב תשרי, מאחרי פסח עד ל"ג בעומר, ושלושת השבועות. (חול המועד בד"כ יש ארועים, גם אם לא חתונות)
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אם אכן הביקוש גבוה, והזמר לוקח מחיר הוגן של 3000 שקלבתקופות של חתונות שהן בד"כ מאחרי סוכות עד חנוכה- חודש וחצי, מראש חודש אדר עד ראש חודש ניסן- חודש, ומשבועות עד שלושת השבועות- חודש, שבהם יש עומס של נניח 3 אירועים בשבוע= 12 אירועים בחודש, אז 3.5 חודשים*12 אירועים בחודש* 3000 לאירוע זה 126 אלף רק מהחודשים האלו. לא רע בכלל. וזה לפני התקופות הפחות עמוסו, אבל זה לא שאין בכלל- אולי חוץ מרוב תשרי, מאחרי פסח עד ל"ג בעומר, ושלושת השבועות. (חול המועד בד"כ יש ארועים, גם אם לא חתונות)
תחשבי כמה כסף עסק עצמאי צריך להכניס בשביל להיות רווחי, ותגלי שזה לא באמת הרבה כסף.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
עברתי קצת על התגובות באשכול - ולא הסכמתי כמעט עם אף אחד,
הטיעונים נעים בין טענות שסתם לוקחים את היקרים לבין הסברים שונים למה הזמרים יהיו עניים אם לא יקחו את המחירים המופרזים...

נתחיל מכך שאכן המחירים מופקעים - וכל חצי שנה מעלים בסביבות ה 500 - אצל הזמרים הטובים.
וזה בהחלט אשמת האמרגנים - כי אם אפשר להרויח עוד אז למה לא?
לא הייתי מאשים רק את הלחץ החברתי.

למשל אני בחתונתי השקעתי בתזמורת טובה כי אני יודע שאם לא, הייתי מתחרט (והייתי מסוגל תוך כדי חתונה להתחרפן אם המוזיקה הייתה גרועה - הסימן לכך שהיא הייתה טובה היא שכמעט ולא שמתי לב... כי זה היה לי נעים לאוזן)
בזמר השקעתי פחות כי בכל אופן כמה אתה יכול להוציא - וקצת התחרטתי על זה. למרות שבסופו של דבר זה כנראה היה איזון מוצדק.
למה אני כותב את זה,
כי אי אפשר להאשים בלחץ חברתי - פשוט היחידים שהיו ברמה שהייתי מסוגל להרגיש בנוח שלא הרסתי לי ולאורחים את הערב היו אילו שלקחתי. זה הגיע ממני, ואכן הם עלו יקר.
אז נכון אני אולי רגיש לטרללת שיש היום בחתונות.
(הן ברמת הזמר הן ברמת הצלילים והן ברמת הסאונד - שזה בכלל ברמה נמוכה מאוד ברוב החתונות.)
ועדיין יש הרבה שרוצים תזמורת וזמר שיכבדו את האירוע ולצערינו ברוב המקרים זה לא עובד בפחות מ -8 אל' ש"ח ובד"כ הרבה יותר.

כן - התזמורות הזולות שוות זול ולא כולם רוצים את זה.
בהרבה אירועים ברחתי מהאולם כי לא הייתי מסוגל לשמוע את הצרמוניה שהייתה שם.

האם המחיר שהם לוקחים מצדיק?
לא.

לא הגיוני שאין זמר ליטאי טוב שלוקח פחות מ - 6 אל'
יש כמה שלוקחים עדיין פחות והם בדרך למעלה. ואילו שלא מעלים כבר שנים בד"כ זה עם סיבה.
וזה כי יש ביקוש והאמרגנים שולטים בשוק ואם אפשר להעלות אז למה לא?

הייתי גם מפריד בין תזמורות לבין זמר.
בתזמורת - ל 3 כלים לוקחים בין 6+ ל7.5 (ויש כאלו שלא מוכנים רק 3 כלים) תעשו חשבון שזה מתחלק - לקלידן למתופף ולגיטריסט ולאיש הסאונד ולעלויות ההגברה. תורידו גם את האחוזים של האמרגן (לא מעט) , וזה לא יצא כ"כ הרבה.
בשונה מכך זמר אין לו שום הוצאות מסביב חוץ מהאמרגן ולשמור על הקול שלו. ולכן הייתי מתמקד יותר בהפקעת המחירים של הזמרים.

ובנוגע לטיעונים שהמחירים מוצדקים - לא הייתי ממהר לרחם על הזמרים ובוודאי שלא על האמרגניסטים. לו הייתה לי אפשרות הייתי חותך להם בחצי והם עדיין היו יוצאים בריוח גדול.

אפשר לנהל דיון על האם בחתונה צריכים מוזיקה טובה או מספיק קריוקי - אני לא שולל בהתחשב במצב המחירים היום, אבל צריכים לדעת שיש כאלו שזה באמת כמעט ברמת הקריוקי, ולהבין לליבם של אילו שרוצים מוזיקה בחתונה, ולצערינו הרב זה עולה יקר.
הדיון הזה הוא גם אותו דיון על האם לעשות חתונה בוולף וכדו'. וזה לא שאני בעד לעשות באווניו.. אבל א"א להתעלם מאילו שבשבילם וולף זה לא מכבד, ואותו דבר רוב התזמורות והנגנים והזמרים שעולים פחות מ.. לא מכבדים בעיניהם.

(ובקשה קטנה מאת הציבור הקדוש אם כבר נושא האשכול הוא התזמורות בחתונות - אם מישהו יוכל לממן לכל העוסקים בעניין, קורס בהגברה וסאונד (אולי בפרוג ;)) ובכלל קצת שיעורי מוזיקה לא היו מזיקים לחלק גדול מן המתעסקים בתחום שדופקים לנו את עור התוף בצרמוניה מזיקה ובלתי ברורה, בטיעון שרק כך זה מקפיץ... אגלה לכם סוד: הם פשוט לא יודעים לכוון נכון וחלקם לא ממש בעלי שמיעה מוזיקלית והתוצאה בהתאם..)
 
נערך לאחרונה ב:

zkzbhe

משתמש פעיל
אגב מבחינה כלכלית
זמר שלא מתמחר את עצמו מספיק גבוה
עדיף לו לא לעבוד בכלל בעבודה הזאת
זאת עבודה בסיכון גבוה יחסית.
ובמידה ואתה מגיע לגיל מסויים, ואתה כבר לא מה שהיית, אתה תשב בבית בלי עבודה, ואז תבכה למה לא לקחת מספיק כשהיית צעיר
אגב גם גירושין זה יקר
אני חושב שיש השפעה לא טובה על שלום הבית (והילדים) של הזמר, שיוצא כל אחרי צהריים בשלוש ארבע וחוזר באחת בבוקר (בחתונה ליטאית)

אגב 2, בחתונות שאני נוכח בהן אני תמיד מוכן לשלם לזמר, כדי שבזמן האוכל יעזוב אותנו בשקט וישים נעימה סבירה מהמחשב,
כך שיהיה אפשר אשכרה ל ד ב ר עם היושב לצידך ולא רק לצרוח
 

zkzbhe

משתמש פעיל
עברתי קצת על התגובות באשכול - ולא הסכמתי כמעט עם אף אחד,
הטיעונים נעים בין טענות שסתם לוקחים את היקרים לבין הסברים שונים למה הזמרים יהיו עניים אם לא יקחו את המחירים המופרזים...

נתחיל מכך שאכן המחירים מופקעים - וכל חצי שנה מעלים בסביבות ה 500 - אצל הזמרים הטובים.
וזה בהחלט אשמת האמרגנים - כי אם אפשר להרויח עוד אז למה לא?
לא הייתי מאשים רק את הלחץ החברתי.

למשל אני בחתונתי השקעתי בתזמורת טובה כי אני יודע שאם לא, הייתי מתחרט (והייתי מסוגל תוך כדי חתונה להתחרפן אם המוזיקה הייתה גרועה - הסימן לכך שהיא הייתה טובה היא שכמעט ולא שמתי לב... כי זה היה לי נעים לאוזן)
בזמר השקעתי פחות כי בכל אופן כמה אתה יכול להוציא - וקצת התחרטתי על זה. למרות שבסופו של דבר זה כנראה היה איזון מוצדק.
למה אני כותב את זה,
כי אי אפשר להאשים בלחץ חברתי - פשוט היחידים שהיו ברמה שהייתי מסוגל להרגיש בנוח שלא הרסתי לי ולאורחים את הערב היו אילו שלקחתי. זה הגיע ממני, ואכן הם עלו יקר.
אז נכון אני אולי רגיש לטרללת שיש היום בחתונות.
(הן ברמת הזמר הן ברמת הצלילים והן ברמת הסאונד - שזה בכלל ברמה נמוכה מאוד ברוב החתונות.)
ועדיין יש הרבה שרוצים תזמורת וזמר שיכבדו את האירוע ולצערינו ברוב המקרים זה לא עובד בפחות מ -8 אל' ש"ח ובד"כ הרבה יותר.

כן - התזמורות הזולות שוות זול ולא כולם רוצים את זה.
בהרבה אירועים ברחתי מהאולם כי לא הייתי מסוגל לשמוע את הצרמוניה שהייתה שם.

האם המחיר שהם לוקחים מצדיק?
לא.

לא הגיוני שאין זמר ליטאי טוב שלוקח פחות מ - 6 אל'
יש כמה שלוקחים עדיין פחות והם בדרך למעלה. ואילו שלא מעלים כבר שנים בד"כ זה עם סיבה.
וזה כי יש ביקוש והאמרגנים שולטים בשוק ואם אפשר להעלות אז למה לא?

הייתי גם מפריד בין תזמורות לבין זמר.
בתזמורת - ל 3 כלים לוקחים בין 6+ ל7.5 (ויש כאלו שלא מוכנים רק 3 כלים) תעשו חשבון שזה מתחלק - לקלידן למתופף ולגיטריסט ולאיש הסאונד ולעלויות ההגברה. תורידו גם את האחוזים של האמרגן (לא מעט) , וזה לא יצא כ"כ הרבה.
בשונה מכך זמר אין לו שום הוצאות מסביב חוץ מהאמרגן ולשמור על הקול שלו. ולכן הייתי מתמקד יותר בהפקעת המחירים של הזמרים.

ובנוגע לטיעונים שהמחירים מוצדקים - לא הייתי ממהר לרחם על הזמרים ובוודאי שלא על האמרגניסטים. לו הייתה לי אפשרות הייתי חותך להם בחצי והם עדיין היו יוצאים בריוח גדול.

אפשר לנהל דיון על האם בחתונה צריכים מוזיקה טובה או מספיק קריוקי - אני לא שולל בהתחשב במצב המחירים היום, אבל צריכים לדעת שיש כאלו שזה באמת כמעט ברמת הקריוקי, ולהבין לליבם של אילו שרוצים מוזיקה בחתונה, ולצערינו הרב זה עולה יקר.
הדיון הזה הוא גם אותו דיון על האם לעשות חתונה בוולף וכדו'. וזה לא שאני בעד לעשות באווניו.. אבל א"א להתעלם מאילו שבשבילם וולף זה לא מכבד, ואותו דבר רוב התזמורות והנגנים והזמרים שעולים פחות מ.. לא מכבדים בעיניהם.

(ובקשה קטנה מאת הציבור הקדוש אם כבר נושא האשכול הוא התזמורות בחתונות - אם מישהו יוכל לממן לכל העוסקים בעניין, קורס בהגברה וסאונד (אולי בפרוג ;)) ובכלל קצת שיעורי מוזיקה לא היו מזיקים לחלק גדול מן המתעסקים בתחום שדופקים לנו את עור התוף בצרמוניה מזיקה ובלתי ברורה, בטיעון שרק כך זה מקפיץ... אגלה לכם סוד: הם פשוט לא יודעים לכוון נכון וחלקם לא ממש בעלי שמיעה מוזיקלית והתוצאה בהתאם..)
כיון ש'לא מכבד' זה טיעון חזק מאד שמצדיק כל דבר, כולל חתונה באווניו
אני מציע שהכסף פשוט יירד מהסכום שסוכם בין הצדדים לקניית דירה, ואז נראה מה מכבד ומה מיותר.

אגב לדעתי הדבר האחרון שחתן שם לב הוא איך היתה התזמורת , בחייאת
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
כתבתי שאצלי כשזה נעים לאוזן אכן לא שמתי לב,
אבל לאור תסכולי רב השנים ממצב התזמורות בחתונות הייתי עלול לשים לב לזה אם זה לא היה טוב. כי זה פשוט צורם! וזה ממש לא קשור לכמה אתה באורות.

ד.א. לפני החופה כבר כשהוא בדק את הסאונד ושם שיר שלא לרוחינו נגשתי להעיר לו אבל שמתי לב טוב טוב לאיכות הסאונד שהיה פצצה.
וכן, אנשים רגישים שמים לב גם כשזה היום החשוב בחייהם,
וכדי לא להרוס אותו היה חשוב לי משהו שנשמע טוב.
אתה לא צריך יותר משניה שאתה שומע את המוזיקה כדי לשים לב אם המוזיקה צורמת או לא.
 

קוקו קוקו

משתמש צעיר
ובקשה קטנה מאת הציבור הקדוש אם כבר נושא האשכול הוא התזמורות בחתונות - אם מישהו יוכל לממן לכל העוסקים בעניין, קורס בהגברה וסאונד (אולי בפרוג ;)) ובכלל קצת שיעורי מוזיקה לא היו מזיקים לחלק גדול מן המתעסקים בתחום שדופקים לנו את עור התוף בצרמוניה מזיקה ובלתי ברורה, בטיעון שרק כך זה מקפיץ... אגלה לכם סוד: הם פשוט לא יודעים לכוון נכון וחלקם לא ממש בעלי שמיעה מוזיקלית והתוצאה בהתאם..)
בעולם הישיבות יודעים מצוין מה עובד טוב ומרים את האירוע, ומה לא.
אם לא מתאים לך אתה יכול בחתונה שלך לשים וולסים קלאסים או כל קשקוש אחר שמתאים לטעמך האנין. אבל אם הם מצליחים למכור את עצמם טוב בישיבות, כנראה שהם מבינים משהו שאתה לא.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
בעולם הישיבות יודעים מצוין מה עובד טוב ומרים את האירוע, ומה לא.
אם לא מתאים לך אתה יכול בחתונה שלך לשים וולסים קלאסים או כל קשקוש אחר שמתאים לטעמך האנין. אבל אם הם מצליחים למכור את עצמם טוב בישיבות, כנראה שהם מבינים משהו שאתה לא.

גם אני הייתי בחור ישיבה ומחובר היטב למציאות.
אם כבר התייחסת לזה אחלק את זה לשני עניינים.

א. הצלילים בהם משתמשים - שזה כולל מוזיקה אלקטרונית וטראנסים שונים ועוד שטויות לפי העניין.
ב. איכות הסאונד והשמע היוצא - שזה קשור בעיקר למי שמכוון את ההגברה.

בדבריי התייחסתי בעיקר לחלק השני - שהמצב בזה קטסטרופלי... יש בודדים ברמה גבוהה. ואפי' תזמורות שנחשבות טובות נפלו בזה עם כל מיני סאונדמנים שמאשימים את התקרה את הקירות את הבלטות - העיקר לא את עצמם. אבל בד"כ בתזמורות המצב יותר טוב כי מביאים איש מקצוע.
בשונה מכך באורגניסטים שאין לי מושג מי מכווין את ההגברה המצב הרבה פחות טוב, למרות שבעצם זה הרבה יותר קל כי לא צריכים תיאום מדוייק של הכלים - אלא רק לכוין את ההגברה נכון. יש כאלו טובים ויש כאלו על הפנים.

בנוגע לחלק הראשון פה זה כבר עניין של טעם.
לדעתי ולדעת רבים וטובים - זה פחות מוזיקה ויותר רעש...
וכאן השאלה תהיה מה יותר מקפיץ,
אני יכול לומר שבחורי ישיבות מעניין אותם רק הריקודים שלהם (ואולי בצדק) ולא אכפת להם שחצי מהקהל יברח מהאולם, העיקר שאותם זה מקפיץ וזה מעניין.
אני גם כחתן וגם כחבר של חתנים ואולי בעתיד כאבא של חתן - מעניין אותי לאזן בין שני הדברים ושהמקפיץ לא יפגע ברוב האורחים (יש כאלו שתמיד יפריע להם אין מה לעשות...)

עוד טיפ קטן שגם אליו כיוונתי בדבריי. אם אתה מאילו שבחצי מהחתונות מבקש להגביר ווליום כי זה לא מספיק, אז תדע שברוב במקרים זה לא קשור לגמרי לווליום הכללי אלא למשהו שקשור יותר לאיכות הבאס (וגם לפיזור) ואיכות ההגברה. והתוצאה שמי שלא יודע לכווין מעלה את הווליום הכללי עד שזה ממש צורם באוזניים. גם להעלות את הווליום של הבס -לא ממש עוזר כי גם זה יצרום.

ולסיום בנוגע לטענה שבחתונתי אשים וואלסים קלאסיים,
אז קודם כל התחתנתי,
ובחתונתי הייתה אחת התזמורות הנחשבות בעולם הישיבות, מספיקה כדי להקפיץ. והשקעתי דווקא בגלל זה שרציתי מוזיקה מקפיצה ולא רעש מקפיץ.
אני מסכים שבסכומים הנמוכים א"א להשיג איכות ברמה שגם מקפיצה וגם נשמעת טוב,
וזו הייתה טענתי על עצם הדיון שאני מבין את מי שמוציא הרבה על תזמורת טובה, כי המצב המוזיקלי והשמע של מה שעולה זול - לא ממש ברמה גבוהה.
 

קוקו קוקו

משתמש צעיר
אני מסכים אם הטענה שהאיכות נמוכה, אבל זה נכון אם אתה מסתכל על איכות הסאונד או על הסגנון (שבשתיהם אני מסכים איתך שהרבה פעמים זה קקפוניה קשה)
אני רק אומר שלא האיכות היא זאת שמעניינת את הלקוח, אלא מה שירים בפועל את האירוע שלו. ובזה השוק מוכיח שהתזמורות האלו כן עושות עבודה טובה יותר מאחרות. ועל זה משלמים.
 

חנהנה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
@GBSA ואתה מסוגל להסתכל להורים שלך בעינים?
או שפשוט יש לכם כסף וזה לא היה שיקול?
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
@GBSA ואתה מסוגל להסתכל להורים שלך בעינים?
או שפשוט יש לכם כסף וזה לא היה שיקול?

אכן לפעמים זו בעיה,
אבל הורים שמסוגלים להשקיע ב אולם X ולא בוולף
מסוגלים לשלם קצת יותר בשביל תזמורת,

נקודה נוספת, אתם יודעים לכמה הורים הג'ננה שיש היום מפריעה?
אז נשארו שתי ברירות,
או זול וג'ננה
או זול וחסידי לא מספיק ברמה - וזה יורגש בחתונה.
או קצת יקר - וגם החתן וחבריו וגם הכלה וחברותיה וגם האורחים יהנו.
וגם ההורים (שאולי היו מעדיפים לשלם פחות) לא יתחרפנו.

ברור שצריכים לשאול את ההורים קודם.

אבל האם בת שמקבלת מאביה חצי מיליון לדירה מסוגלת להסתכל לו בעיניים?

וכן, בסוף זה עניין של סדר עדיפויות.
ומה שווה לכל אחד להשקיע ובהסכמת ההורים.
 

מחשבים זה אני !

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
האמת בתור אחד שניגן בעבר אני כ"כ מסכים עם זה
תדברנו עם אנשי הגברה ונגנים בעיקר אורגניסטים ההשקעה שלהם גם זמן וגם כסף כדי להיות בפרונט מאוד מאוד גבוהה
והם מקבלים אולי חצי ממה שמקבל זמר (בהשוואה באותה הרמה)

אגב כל אלו שכתבו שהזולים לא שווים כלום אצלי בישיבה לאלה שהיו רוצים לחסוך היו לוקחים את קובי ברומר בזמנו היה תותח ומקפיץ וזול
אני מאמין שיש עוד הרבה כאלו
אצלי אישית זה היה ביזבוז מטורף (מלכות- פוקר בירושלים) שאני לא מבין למה עשיתי את זה הייתי מעדיף את הכסף (אין לי מושג כמה עלה הפוקר אבל מלכות עלה 14K סתם ביזבוז)
אולי חבל שלא הייתי מחובר אז לפרוג;)
 

600

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
להיות נהג אוטובוס 8 לא קל
לעבוד בשירות לקוחות 8 שעות לא קל
להיות קופאי 8 שעות לא קל
והרשימה עוד ארוכה
למה דווקא בתחום הזה משלמים כ"כ הרבה?
לדעתי זה נטו עניין של עדר
צא ולמד למה קלרינט לוקח משמעותית הרבה הרבה יותר זול מקלידן או זמר (פחות מהיחס שהוא עובד פחות קשה מהם)
כי קלרינט אתה לא חייב לכן אם זה לא יהיה במחיר נמוך פשוט לא יקחו
זה כמו עוד הרבה דברים שאנחנו משלמים עליהם מס חברה
אבל בסדר, אלו החיים
שאתה מזכיר קלרינט קשה פשוט שלא לכתוב את זה:
אני לא רוצה לשמוע זקן ישיש מופלג (כי אני לא), אבל סגנון המוזיקה שהתחזק מאוד בציבור שבו יש את הזמר הכוכב
ששר ומושך את כל הקהל והוא ה'הוא אה', זה דבר שכרוך בהרבה התעניינות סביב זה והמון המון כסף שנשפך.
אחים יקרים, עם כל הכבוד לזמרים הגדולים והכוכבים שעלו לנו בתקופה האחרונה, חייבים להכיר במשהו חשוב - הקלרינט, הכלי הכל-כך פשוט, הוא זה שמביא את השמחה היהודית האמיתית. בלי הפקות ענק ובלי מיליונים, צליל של קלרינט טוב מרומם את הנשמה ומחבר אותנו לשורש של השמחה. כמה שזה פשוט - ככה זה חודר ללב. הזמרים הגדולים והבמות שלהם עולים סכומים עצומים, אבל הקלרינט - במחיר הרבה יותר צנוע - נותן שמחה אמיתית, בלי רעש ובלי כל המסביב. מי שחווה את זה יודע בדיוק על מה אני מדבר
 

חולה מוזיקה

משתמש רשום
סליחה שאני חולק אבל אם כל הכבוד לקלרינט[ויש הרבה כבוד]חתונה בלי זמר לא אפשרית[אא"כ יכנס למגזר שלנו דיג'י
וחתונה בלי קלרינט מסתדרת יופי
אז נכון שיש בציבור דחף לקחת את הזמרים שכל יום רץ ברשת קטע שלהם ממקום אחר וזה מעצבן ויקר אבל עדיין אין מה להשוות בין זמר לקלרינט
 

600

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
סליחה שאני חולק אבל אם כל הכבוד לקלרינט[ויש הרבה כבוד]חתונה בלי זמר לא אפשרית[אא"כ יכנס למגזר שלנו דיג'י
וחתונה בלי קלרינט מסתדרת יופי
אז נכון שיש בציבור דחף לקחת את הזמרים שכל יום רץ ברשת קטע שלהם ממקום אחר וזה מעצבן ויקר אבל עדיין אין מה להשוות בין זמר לקלרינט
מאוד תלוי
האם באירוע מנגנים חומר חסידי / שירים מודרניים מה20 שנה האחרונות
האם יש להקה טובה שמלווה את הקלרינט מאחורה
מה סגנון האירוע
כי זה מאוד עבד עד לפני כמה שנים.. הקלרינט סחף יופי יופי
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה