צורבא דפרוגא
משתמש רשום
אולי... אבל מדובר בבנ"א שלא רצה את העליה אם צריך לשלם עליה וממילא גם לא את המי שברךאז לכאורה המי שבירך פוקע כי הרי זה רק בעבור שיתן
אולי... אבל מדובר בבנ"א שלא רצה את העליה אם צריך לשלם עליה וממילא גם לא את המי שברךאז לכאורה המי שבירך פוקע כי הרי זה רק בעבור שיתן
לא מדויק,ואז מה?
ואם יש רק 10 אנשים במניין בשבת, אז אי אפשר לומר בעבור שיתן? נכון אמנם שמקובל לא לבקש מכהנים וגם לויים.
אבל עם זה רק שקל...
לא יודע. מי שיפסוק שכן אני יעשה לו מי שברך.יש לזה תוקף הלכתי?
@אחד המגידים - ללא קשר לעצם הנושא, אם אתה צריך עזרה בהעברת הכסף אני מתגורר באיזור ואוכל לעבור לך בעניין.אתם מכירים את הדבר הזה שנקרא עליה - בעבור שיתן.
זה מצוין ונחמד עד ש--
למשל יש לי בן דוד כהן, והוא ממש מתרעם, הוא מספר לי אני נוסע לשבות באיזו עיירה שכוחה אי שם, כמובן שהשבת אני הכהן, והנה, מעלים אותי לתורה ואומרים בעבור שיתן, ולכן במוצ"ש חוץ מלארגן את הדירה ולרוץ לאוטובוס נשאר לי גם לרוץ לבית הכנסת ולתת בבור שיתן...
אני למשל התפללתי לפני תקופה באשדוד בבית הכנסת שנקרא ברכת זאב, קיבלתי אני וגיסי עליה, וכמובן בעבור שיתן.
מאז אינני מוצא כל דרך לאתר אותם.
בנדרים פלוס ובקהילות - הקהילה שלהם לא מופיע.. ברשת על אחת כמה וכמה.
אני אפילו ביררתי את שם הגבאי הרב יהודה ארי' רושגולד שליט"א
אבל פרטי הקשר שיש עליו ברשת הם לא נכונים..
בקיצור, אני רוצה לנדוב ואין לי איך.
מה אתם אומרים על הבעיה הזו.
אולי נתקין שמי שאין לו נדרים או קהילות לא יאמר בעבור שנדב לאורחים מזדמנים?
תודה מראש..
יש לי את הטלפון שלו.אתם מכירים את הדבר הזה שנקרא עליה - בעבור שיתן.
זה מצוין ונחמד עד ש--
למשל יש לי בן דוד כהן, והוא ממש מתרעם, הוא מספר לי אני נוסע לשבות באיזו עיירה שכוחה אי שם, כמובן שהשבת אני הכהן, והנה, מעלים אותי לתורה ואומרים בעבור שיתן, ולכן במוצ"ש חוץ מלארגן את הדירה ולרוץ לאוטובוס נשאר לי גם לרוץ לבית הכנסת ולתת בבור שיתן...
אני למשל התפללתי לפני תקופה באשדוד בבית הכנסת שנקרא ברכת זאב, קיבלתי אני וגיסי עליה, וכמובן בעבור שיתן.
מאז אינני מוצא כל דרך לאתר אותם.
בנדרים פלוס ובקהילות - הקהילה שלהם לא מופיע.. ברשת על אחת כמה וכמה.
אני אפילו ביררתי את שם הגבאי הרב יהודה ארי' רושגולד שליט"א
אבל פרטי הקשר שיש עליו ברשת הם לא נכונים..
בקיצור, אני רוצה לנדוב ואין לי איך.
מה אתם אומרים על הבעיה הזו.
אולי נתקין שמי שאין לו נדרים או קהילות לא יאמר בעבור שנדב לאורחים מזדמנים?
תודה מראש..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: