הצטברו לי כמה סיפורים עם כמה מוכרים באליאקספרס
שיצאתי נפסדת בלי שום הצדקה.
לדוג', מוכר מציג ומפרסם על מוצר מסוים במחיר מסוים (כנראה שלא משתלם לו )
המכירה מתבצעת
הזמן עובר והמשלוח לא יוצא לדרך
לאחר 15 יום
ההזמנה מבוטלת .
פיצוי 1$
קניתי שוב , ואותו הסיפור , אך כשראיתי שזה מתעכב, שאלתי מה קורה , ענו לי , שזה הזמן הרגיל של המשלוח ומכינים את ההזמנה וכבר יוצא , אחרי כמה ימים אמרו שמחכים לשליח שיבוא לאסוף...
ההזמנה בוטלה .
פיצוי מגוחך של 1$
אני צריכה את המוצר, לא מצאתי זמין בארץ , חיפשתי מוכרים אחרים , כולם במחירים הרבה יותר גבוהים .
לפני הרכישה שאלתי אם יש בעיה עם המוצר ? אם הוא זמין ? אם יש להם אפשרות להוציא בזמן
ענו על הכל כן כן .. הסברתי שביטלו לי כבר פעמיים
כן כן ...
שוב רכשתי
ושוב אותו הסיפור
כאשר בכל 15 הימים עד הביטול , הייתי בתקשורת איתם , והם כמובן, אנחנו כאן עבורך, ואין בעיה עם המשלוח, זה נורמלי , וכו' וכו' בלבלבלבלב ..
כמובן, עברו 15 ימים , ההזמנה בוטלה
מבאס מאוד
ביקשתי שיתנו לי לינק לתלונות , אמרו לי , שהם בעצמם כבר הודיעו .. ח ח
תכלית
זה מרגיש הונאה ומעצבן
זה מוצר משלים למוצר אחר שכמובן הגיע לפני מעל חודש
היתי צריכה לחגים
איפה מתלוננים להנהלת אליאקספרס ?
עוד דבר,
נניח יש סכסוך , קיבלתי מוצר פגום שלא ראוי לשימוש
הם ברוב טובם מנפיקים לי מדבקה למשלוח חזרה חינם ..
מעולה ... אמממההה לא מתאים לי הסיפור הזה
הדואר רחוק , יש להזמין תורים מראש ולהמתין
וכשאני קונה אני לוקחת בחשבון יציאה נקודה קרובה וזמינה , ולא כל הבלאגן הזה
אם המוכר שלח מוצר שיצא פגום ולא ראוי לשימוש
אני אמורה "לעבוד" אצלו באריזה ושילוח כדי לזכות לקבל את כספי חזרה ???
אשמח לעצת המבינים מה הכי נכון לעשות
שיצאתי נפסדת בלי שום הצדקה.
לדוג', מוכר מציג ומפרסם על מוצר מסוים במחיר מסוים (כנראה שלא משתלם לו )
המכירה מתבצעת
הזמן עובר והמשלוח לא יוצא לדרך
לאחר 15 יום
ההזמנה מבוטלת .
פיצוי 1$
קניתי שוב , ואותו הסיפור , אך כשראיתי שזה מתעכב, שאלתי מה קורה , ענו לי , שזה הזמן הרגיל של המשלוח ומכינים את ההזמנה וכבר יוצא , אחרי כמה ימים אמרו שמחכים לשליח שיבוא לאסוף...
ההזמנה בוטלה .
פיצוי מגוחך של 1$
אני צריכה את המוצר, לא מצאתי זמין בארץ , חיפשתי מוכרים אחרים , כולם במחירים הרבה יותר גבוהים .
לפני הרכישה שאלתי אם יש בעיה עם המוצר ? אם הוא זמין ? אם יש להם אפשרות להוציא בזמן
ענו על הכל כן כן .. הסברתי שביטלו לי כבר פעמיים
כן כן ...
שוב רכשתי
ושוב אותו הסיפור
כאשר בכל 15 הימים עד הביטול , הייתי בתקשורת איתם , והם כמובן, אנחנו כאן עבורך, ואין בעיה עם המשלוח, זה נורמלי , וכו' וכו' בלבלבלבלב ..
כמובן, עברו 15 ימים , ההזמנה בוטלה
מבאס מאוד
ביקשתי שיתנו לי לינק לתלונות , אמרו לי , שהם בעצמם כבר הודיעו .. ח ח
תכלית
זה מרגיש הונאה ומעצבן
זה מוצר משלים למוצר אחר שכמובן הגיע לפני מעל חודש
היתי צריכה לחגים
איפה מתלוננים להנהלת אליאקספרס ?
עוד דבר,
נניח יש סכסוך , קיבלתי מוצר פגום שלא ראוי לשימוש
הם ברוב טובם מנפיקים לי מדבקה למשלוח חזרה חינם ..
מעולה ... אמממההה לא מתאים לי הסיפור הזה
הדואר רחוק , יש להזמין תורים מראש ולהמתין
וכשאני קונה אני לוקחת בחשבון יציאה נקודה קרובה וזמינה , ולא כל הבלאגן הזה
אם המוכר שלח מוצר שיצא פגום ולא ראוי לשימוש
אני אמורה "לעבוד" אצלו באריזה ושילוח כדי לזכות לקבל את כספי חזרה ???
אשמח לעצת המבינים מה הכי נכון לעשות