אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אז לאחר ששוב חיכיתם, ציפיתם, קיוויתם, ייחלתם ועוד ועוד (סליחה, פשוט נגמרו למילון המילים הנרדפות... ;)), סוף סוף הגיע הרגע הגדול:

סיפור בהמשכים חדש!!!

וכרגיל, הסיפור הוא בסטייל עתידני - מדע בדיוני (מה לעשות שזה הטרנד היום?), מתובל בסגנון ציר זמן חילופי...


טוב, אז רעננתם את הפרוג כל שתי דקות, ועכשיו הגיע הרגע הגדול!

מתחילים!!!
 
נערך לאחרונה ב:

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרולוג.

הרובע התשע-עשרה בעיר הבירה המלכותית של אוסטריה, החל לדמום.

המנורות החלו נכבות בזו אחר זו בבתי התושבים; הצרצרים פתחו בזיופיהם; אנשים אחרונים חזרו מיום עבודתם הארוך ונכנסו לביתם; נהר הדונאו האט את זרימתו, מקבל את פני הלילה העומד לבוא.

החשיכה ירדה על פני סמטת נוֹסווָלד.

הסמטה המחשיכה לאיטה, בשונה משאר הימים, הייתה רגועה לעת עתה.

יותר מדי רגועה.

אדם יהיר ונשוא פנים העומד בפינת הסמטאות נוסוֹוָלד וסילבר, נשען על השלט המורה על תחילת "אזור 30" והסתכל בחשדנות על הרחוב השמם. לאחר כמה דקות בהם הוא בהה בחלל הריק, החליט להביט בשעונו.

השעון סימן במחוגיו את השעה 19:42 בדיוק.

האיש הרים את ראשו מהשעון ועיוות את פניו קלות באי חשק. הם יודעים שהוא סובל איחורים בלתי מוצדקים. הם קבעו להיפגש ב19:35 בצומת הסמטאות ליד קיוסק טבק טראפיק.

ובכל זאת הם עושים לו את זה, ומאחרים.

צללית חשודה ממולו, לכדה את עיניו. הוא צמצם את אישוניו ומיקד את כל מבטו בצל המטושטש הנע באיטיות ממקום למקום. 'אולי זה הם?' חלפה מחשבה בראשו. הוא החליט להתקדם לעבר הצללית.

בטרם הספיק לעשות את צעדו הראשון, זוג ידיים חסונות כיסו את פיו ועיניו ומשכו אותו לעבר מכונית שחורה. הוא ניסה להתנגד, אך ללא הצלחה, האיש החסון החזיק בו בידיים יציבות.

אין לו ברירה.

הוא החליט לעשות את אחד מתרגילי ההגנה העצמית שלמד בצעירותו.
ספר בליבו עד שלוש, ונתן לענק חבטה בתרגיל מרשים.

הענק לא התלהב, ונראה שלא הזיז לו הדבר. הוא תפס את האיש היהיר חזק יותר מלפני כן.

לפתע, כאילו משום מקום, צץ ליד הענק ענק אחר, שהוציא טלפון סלולרי מכיסו, והחל לדבר בו בלחץ.

"הוא עושה לנו בעיות", אמר.

"קבל אישור", נענה לו קול מהצד השני, קול מוכר לאיש היהיר, מוכר מאוד, רק שכרגע הוא לא הצליח להיזכר מהיכן.

ברגעיו האחרונים שם, עוד הספיק לחשוב על חטיפתו ומה שהוביל אליה. ענק האימים הזריק לגופו בבת אחת זריקה מסוכנת.

עפעפיו של האיש נעצמו, ושמורות עיניו נסגרו לחלוטין.


זוג החסונים הכניסוהו לתוך המכונית השחורה, נוסעים לעבר הבלתי נודע.

והאיש ההוא, לא נראה אחרי כן בווינה ובסביבותיה.

לעולם.
 
נערך לאחרונה ב:

RU1

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אהבתי את הכתיבה!
רק רציתי לשאול אם נהר הדונאט זה דונאט דונאט או רק שם.
את האמת שקצת שבעתי מחטיפות ואיומי אקדחים, זה הולך לכיוון של אקשן או מדע בדיוני ?
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אהבתי את הכתיבה!
רק רציתי לשאול אם נהר הדונאט זה דונאט דונאט או רק שם.
את האמת שקצת שבעתי מחטיפות ואיומי אקדחים, זה הולך לכיוון של אקשן או מדע בדיוני ?
תודה רבה!

מה הכוונה? זה נהר אמיתי, ידוע בקרבינו בשם 'הדנובה' (לא לדאוג לגבי העניין הזה של התחקיר, השקעתי בו די הרבה, אני אפילו מתייעץ עם קרוב משפחה שגר באוסטריה...).

וזה לא הולך לכיוון של אקשן כ"כ, יותר מתח מפונטז טיפה...
 

RU1

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
תודה רבה!

מה הכוונה? זה נהר אמיתי, ידוע בקרבינו בשם 'הדנובה' (לא לדאוג לגבי העניין הזה של התחקיר, השקעתי בו די הרבה, אני אפילו מתייעץ עם קרוב משפחה שגר באוסטריה...).

וזה לא הולך לכיוון של אקשן כ"כ, יותר מתח מפונטז טיפה...
התכוונתי לדונאט כזה 🍩
 

המלמד מבני ברק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרק ראשון הקרין 'מתח', נחכה להמשך.
בדקתי בגוגל מפס. שמות הרחובות בפרק מומצאים, (יש כמה קיוסקים בשם טבק טראפיק, אבל אין בוינה רחובות 'סילבר' או נוסוולד) זה לדעתי פוגע באמינות...
מה דעת @אוראל סולטן כותב הסיפור ושאר החברים?
 
נערך לאחרונה ב:

ח.ד. וחלק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
זה לדעתי פוגע באמינות...
אם הבנתי נכון - אמינות היא לא שם הסיפור (תרתי משמע...)

הבסיס של כל סיפור הוא דמיון שמונגש בתור מציאות.

ללא הדמיון הסיפור איננו כזה ואינו חשוב לכזה.

סיפור הוא לא סיקור היסטוריה או מציאות אחרת, בשביל זה יש את וויקיפדיה ושאר הפלטפורמות.

אז נכון שתחקיר לוקח מקום נכבד בכל סיפור המכבד את עצמו, אבל לומר שהסיפור מבוסס על מציאות נכונה ומתרחשת?
ממש לא.
הסיפור בנוי על מציאות שיכולה להתרחש? זה כן.

ו @אוראל סולטן מזל טוב על הסיפור החדש.
עושה רושם טוב, מותח ומסתורי כהוגן.
מחכה להמשך.
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בדקתי בגוגל מפס. שמות הרחובות בפרק מומצאים, (יש כמה קיוסקים בשם טבק טראפיק, אבל אין בוינה רחובות 'סילבר' או נוסוולד) זה לדעתי פוגע באמינות...
יש כזה מקום במציאות. פשוט שינתי קצת את השמות של הרחובות והורדתי את המילה 'גאסה' שמשמעותה 'סמטה'...
ו @אוראל סולטן מזל טוב על הסיפור החדש.
עושה רושם טוב, מותח ומסתורי כהוגן.
מחכה להמשך.
תודה רבה על התגובה המפורטת והחמה. גם אני מחכה להמשך של עצמי ;)...
 

הפקות ומשחק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הפקות ואירועים
אם הבנתי נכון - אמינות היא לא שם הסיפור (תרתי משמע...)

הבסיס של כל סיפור הוא דמיון שמונגש בתור מציאות.

ללא הדמיון הסיפור איננו כזה ואינו חשוב לכזה.
הרעיון של ז'אנר המדע בדיוני הוא דווקא מדע שלא קיים בכלל במציאות ורחוק לגמרי משם, זה משרת את כל הקטע של הבדיוני.
 

mic003

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
הרעיון של ז'אנר המדע בדיוני הוא דווקא מדע שלא קיים בכלל במציאות ורחוק לגמרי משם, זה משרת את כל הקטע של הבדיוני.
סיפור מד״ב מוכרח להיות אמין, הרבה יותר מסיפור רגיל.
הערה כללית, בלי קשר לסיפור הנוכחי - שקשה לי לחוות עליו דעה ע״פ פרק אחד בלבד.
 

ח.ד. וחלק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הרעיון של ז'אנר המדע בדיוני הוא דווקא מדע שלא קיים בכלל במציאות ורחוק לגמרי משם, זה משרת את כל הקטע של הבדיוני.
עיין בתשובה:
סיפור מד״ב מוכרח להיות אמין, הרבה יותר מסיפור רגיל.
הערה כללית, בלי קשר לסיפור הנוכחי - שקשה לי לחוות עליו דעה ע״פ פרק אחד בלבד.
והוא אשר אמרתי.
סיפור הוא היכולת לבדות משהו שנראה ויכול ומסוגל להיות ולהתרחש במציאות.
לא משהו שקרה, אלא שהיה יכול לקרות.
וזה אפילו במדע בדיוני. כמה שזה אמין ומציאותי יותר - כך הכשרון גדול יותר.
אפשר לראות את הדברים ביתר הרחבה בהקדמה (או בסוף, לא זוכר) של 'דופליקטים' עיי"ש...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה