מחיר למשתכן זוכי הגרלה מס' 2052 בבית שמש!

מתייעץ צעיר

משתמש פעיל
הקבלן מעכב את השיווק, בגלל..... (היקף המכירות שלא גדל, אין אישור ממשרד השיכון, מלחמה, ......)
ואנו בשקט מבליגים כבר 3 שנים, אבל עכשיו העיכוב הזה הולך לעלות לנו כסף (כ 20 K ש"ח)
בתאריך 01/01/2025 המע"מ אמור לעלות מ 17% ל 18.5%
אנו חייבים להתאגד תחת עו'''ד ולדרוש ממשרד השיכון ומחברת נתיב להזדרז עם השיווק ולשווק עבורינו עוד השנה את הדירות, בכדי שלא נפסיד שלא כהוגן. ודי לעיכובים אלו.
אתה בטוח שהזוכים יספגו את המע"מ?
המחיר למטר שכתוב באתר הוא כולל מע"מ
 

די

משתמש סופר מקצוען
אתה בטוח שהזוכים יספגו את המע"מ?
המחיר למטר שכתוב באתר הוא כולל מע"מ
ברור שהזוכים ישלמו את העלייה של המע"מ
ההצעה של הקבלן היא ללא מע"מ (ועליה מוסיפים מע"מ לפי השיעור הקבוע בחוק)
צילום מסך 2024-10-09 001909.png

אפילו מי שחתם חוזה, המע"מ עולה על התשלומים שעדיין לא שילם
 

דירה בהנחה

משתמש רשום
הוסיפו שם דירות, ויש כעת 604 זוכים, כך שהסיכויים הכלליים מעט גבוהים יותר ממה שכתבת. מצד שני, הוא לא בן מקום, כך שהוא לא מתקדם ע"י ביטולים של בני מקום, אלא רק של חיצוניים. מספר בני המקום היה בתחילה 172 וכנראה שגדל ל211 אחרי התוספת (35%). כך שנשארנו עם 604 מינוס 211 בני מקום = 393 דירות.
הוא נמצא במקום 81 ברשימת ההמתנה, כך שנדרש קצת יותר מ20% ביטולים. אני מצטרף לדעתך שבהגרלה כ"כ ריווחית לא מסתבר שיהיו ביטולים בסדר גודל כזה, כך שהמקום שלו לא מאד ריאלי, ולכן לא הייתי נמנע מלהירשם להגרלה הנוכחית.
לגבי הערים, אין הרבה מקומות הפעם עם רווח גדול יותר מההגרלה של ד'5 (אולי רק ראשל"צ וכפ"ס) והמקומות שישנם הם בעלי סיכויים מאד נמוכים, ולכן במקומו הייתי נרשם שוב לבית שמש בגלל סיכויי הזכיה (למרות שהרווח קטן יותר, וכן הדירה תימסר כשנתיים מאוחר יותר).
אחי גם נמצא ברשימת המתנה מספר83 אבל כל הגרלה הוא ירד בכ8 מיספרים לכן לדעתי עדיין יש קצת סכוי אחרי הגרלותשל10000 דירות הוא ירד ל70דע סוף שנה לפי מה שנראה שאין בחירת דירות בחצי שנה הקרובה הוא יכל לרדת עוד . 2 יש לי הרגשה שיש תמיד כמה דירות יקרות מאוד שזה עובר הרבה אנשים עד שמשהו קנה את זה עיין מצב אלעד
 

בית שימשי

משתמש חדש
הבנתי שהמכירות נעצרו גם בשוק החופשי
כנראה שמשהו תקוע....
הבנתי שהמכירות נעצרו גם בשוק החופשי
כנראה שמשהו תקוע....
משרד המכירות לא פעיל כרגע ,ולטענת המשווק זה בגלל מחסור בפועלים (וגם מי שקנה יצטרך להמתין יותר מהצפוי)ולכן אין צורך למכור יותר דירות אחרי שמכרו רבע מהדירות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה