התייעצות עיזרו לי למצוא שם לספרון חדש

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
כתבתי ספרון בנושא חרם, ורציתי להתייעץ לגבי שם לספר.

יש שתי אפשרויות:

"מלך הדובים"

"דובי שיר והכתר האמיתי"

מה נראה לכם מתאים?

וכן אם יש לכם שם אחר מתאים אשמח לשמוע.
 

קבצים מצורפים

  • מֶלֶךְ הַדֻּבִּים מוגה.docx
    KB 23.7 · צפיות: 4

נעמי 16

משתמש פעיל
כתבתי ספרון בנושא חרם, ורציתי להתייעץ לגבי שם לספר.

יש שתי אפשרויות:

"מלך הדובים"

"דובי שיר והכתר האמיתי"

מה נראה לכם מתאים?

וכן אם יש לכם שם אחר מתאים אשמח לשמוע.
ממש יפה!!
השם השני נראה לי לי יותר מוצלח
 

efratLit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
סיפור יפייפה.
גם אני טוענת לשם השני.
 

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
רציתי להתייעץ: בסוף הספר אני רוצה להוסיף את הקטע הבא, אשמח לשמוע דעתכם (המקצועית או שלא) בנושא.



אמא/גננת יקרה


אפשר לפתוח שיח עם הילדים על הנושא הזה של 'אני מול החברה'.

עד כמה החברים חשובים בחיינו? (מאוד, אבל בגבול).

איך אפשר להתמודד מול מילים פוגעות מצד הסביבה?

איך אפשר להימנע מלומר מילים פוגעות לחברים?

מתי אנחנו אומרים מילים לא יפות? (מתי שרע לנו, כדי למצוא חן בעיני החברה, כשאנחנו מרגישים שמישהו מתנשא מעלינו או מעביר עלינו ביקורת, כשאנחנו במצוקה או עייפים).

מתי אנחנו נפגעים במיוחד (כשאנחנו לא בטוחים במקום שלנו, כשאנחנו חלשים או כועסים על עצמנו).

אפשר לבקש מהילדים דוגמאות אם הם נתקלו ביחס לא נאות מחברים או מילדים לא מוכרים, ואיך הם הרגישו?

לנסות למצוא דרך להזדהות עם הקושי, כי זה באמת לא נעים שמתייחסים לא יפה! ולמצוא הסבר להתנהגות הזו.

להסביר לילדים שחשוב להתנהג בנימוס זה לזה, ואם מישהו מתנהג אלינו לא יפה לשתף את אבא ואמא או דמות אחרת.
 

יהלום-יצירות מלוטשות

כתיבה מלטשת יצירות
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
רציתי להתייעץ: בסוף הספר אני רוצה להוסיף את הקטע הבא, אשמח לשמוע דעתכם (המקצועית או שלא) בנושא.



אמא/גננת יקרה


אפשר לפתוח שיח עם הילדים על הנושא הזה של 'אני מול החברה'.

עד כמה החברים חשובים בחיינו? (מאוד, אבל בגבול).

איך אפשר להתמודד מול מילים פוגעות מצד הסביבה?

איך אפשר להימנע מלומר מילים פוגעות לחברים?

מתי אנחנו אומרים מילים לא יפות? (מתי שרע לנו, כדי למצוא חן בעיני החברה, כשאנחנו מרגישים שמישהו מתנשא מעלינו או מעביר עלינו ביקורת, כשאנחנו במצוקה או עייפים).

מתי אנחנו נפגעים במיוחד (כשאנחנו לא בטוחים במקום שלנו, כשאנחנו חלשים או כועסים על עצמנו).

אפשר לבקש מהילדים דוגמאות אם הם נתקלו ביחס לא נאות מחברים או מילדים לא מוכרים, ואיך הם הרגישו?

לנסות למצוא דרך להזדהות עם הקושי, כי זה באמת לא נעים שמתייחסים לא יפה! ולמצוא הסבר להתנהגות הזו.

להסביר לילדים שחשוב להתנהג בנימוס זה לזה, ואם מישהו מתנהג אלינו לא יפה לשתף את אבא ואמא או דמות אחרת.
מרפרוף לא מעמיק: נראה ספר יפיפייה ומותאם.

תוך כדי קריאה חשבתי להציע שתשלבו הנחיות להורים, ראיתי שכתבת את זה בסוף.
לדעתי זה יכול להוסיף ולתת מימד תועלתי וחינוכי, אפשר לשקול על שילוב מסגרות חינוכיות מחודדות-מסר בין העמודים לאורך הסיפור ('דובבו את ילדכם להביע'... / 'נסו לכוון'... וכו').

המון הצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט נ'

קה נֵר לְרַגְלִי דְבָרֶךָ וְאוֹר לִנְתִיבָתִי:קו נִשְׁבַּעְתִּי וָאֲקַיֵּמָה לִשְׁמֹר מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:קז נַעֲנֵיתִי עַד מְאֹד יי חַיֵּנִי כִדְבָרֶךָ:קח נִדְבוֹת פִּי רְצֵה נָא יי וּמִשְׁפָּטֶיךָ לַמְּדֵנִי:קט נַפְשִׁי בְכַפִּי תָמִיד וְתוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קי נָתְנוּ רְשָׁעִים פַּח לִי וּמִפִּקּוּדֶיךָ לֹא תָעִיתִי:קיא נָחַלְתִּי עֵדְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם כִּי שְׂשׂוֹן לִבִּי הֵמָּה:קיב נָטִיתִי לִבִּי לַעֲשׂוֹת חֻקֶּיךָ לְעוֹלָם עֵקֶב:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה