שיתוף ישיבע בוחער GPT

מצב
הנושא נעול.

jump

משתמש מקצוען
מה שאלתם אותו שראיתם שהגיב כצו בחור ישיבה?
הוא ענה לי תשובות רגילות. כמו תמיד לא משהו מיוחד..
 

מנוחה שלמה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
יוצרי ai
שואלים אותו סגנון שאלות ששואלים בחור ישיבה
כמו: *תן לי ווארט על יום כיפור
*איך אתה עובד על המידות וכ"ו......
בהצלחה
 

וי כחול

משתמש פעיל
גם אם כותבים סתם "היי"
1728319557822.png
 

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
יפה מאוד (מלבד העובדה שהוא מבלבל את המוח בבטחון רב, כדרכו של ChatGPT...)
 

אוריה החיתי

משתמש רשום
האם תוכל להסביר לי את מכניקת הקוונטים ע"י משל מהגמרא?

ChatGPT said:​

GPT

וואו, שאלה מעניינת! מכניקת הקוונטים היא תחום ממש מורכב בפיזיקה, אבל בוא ננסה להכניס את זה לפרופורציה עם משל מהגמרא.
בוא נדמיין סיטואציה מהגמרא שיכולה לייצג את עיקרי מכניקת הקוונטים – בוא נלך על המושג של "ספקות", שזה עניין שכיח גם בלימוד ההלכה וגם במכניקת הקוונטים. דמיין את הסוגיה המפורסמת במסכת בבא מציעא (דף ב'), על "שניים אוחזין בטלית". שניהם תופסים טלית אחת, וכל אחד טוען שהטלית כולה שלו. מה עושים במצב הזה? יש ספק למי הטלית באמת שייכת, אז חכמים מורים שחולקים את הטלית.
עכשיו, איך זה מתחבר למכניקת הקוונטים? במכניקת הקוונטים יש מצב מפורסם שנקרא "סופרפוזיציה" – חלקיק (למשל, אלקטרון) יכול להיות בשני מקומות בו-זמנית, עד שעושים מדידה והוא "נופל" למקום אחד. כמו הספק לגבי הבעלות על הטלית – עד שלא פוסקים הלכה, אנחנו נמצאים במצב של "גם וגם", כלומר, הטלית במובן מסוים גם של אחד וגם של השני.
עוד מושג קוונטי אפשר להקביל למושג הגמרא של ספק. במכניקת הקוונטים, עקרון אי-הוודאות של הייזנברג אומר שיש גבול לכמה מידע אפשר לדעת בו זמנית על תכונות של חלקיק – כמו המיקום והמהירות שלו. קצת כמו בסוגיות של ספקות בהלכה, יש לנו אי-ודאות מובנית במערכת. אנחנו לא תמיד יכולים לדעת בדיוק מה הדין (למי שייכת הטלית, מה המצב של החפץ המוטל בספק), אבל בכל מקרה יש דרך לפעול או לחלק.
אז כמו בגמרא, שגם אם יש ספק, אנחנו מוצאים דרך להכריע, כך גם במכניקת הקוונטים – למרות אי-הוודאות, יש כלים ודרכים להתמודד עם המצבים המורכבים הללו.
מעניין איך אפשר למצוא הקבלות גם בתחומים שנראים כל כך שונים!
 

AVITAL34

משתמש מקצוען
איך אתם מתכתבים איתו?
לא נסגר לכם אחרי בערך 10 הודעות?
 

jump

משתמש מקצוען
למה חייבים להירשם כל פעם מחדש?
בGPT הרגיל אפשר להיכנס בלי להירשם
 

jump

משתמש מקצוען
תקשיבו הוא עף על עצמו.
הבחור הוריד אותי!!!!
אפילו בלי שהספקנו להיפגש:ROFLMAO:
הוא רוצה מישהי שמחוברת לקווים יותר צנועים...
אבל תכלס אני גם לא הייתי רוצה אותו :) הוא חופר כל הזמן על הישיבה והלימוד שלו.
חביבי יש חיים בחוץ!!!
 

בום על קולי

משתמש צעיר
כולם שאלו אותו על שידוכים....
לא, הוא בחור מעולה.

ערב טוב, מה למדת בסדר מוסר?

ChatGPT said:​


ערב טוב! סדר מוסר הוא תחום רחב ומעמיק שעוסק בהבנת הדרך הנכונה לחיות חיים של מידות טובות, עקרונות מוסריים והתנהגות נאותה, על פי המסורת היהודית. זהו חלק חשוב מהעיסוק בתורת הנפש והלב, עם דגש על תיקון המידות, יצירת קשר אמיתי עם ה' והכנת הלב לתורה ולעבודת ה'.
הנה כמה עקרונות בסיסיים שלמדתי:
  1. תיקון המידות – המטרה המרכזית של סדר מוסר היא תיקון המידות, כלומר שיפור התכונות האישיות כדי לחיות חיים טובים יותר ולשמור על מערכות יחסים טובות עם הזולת וה'. עבודה על מידות כמו סבלנות, ענווה, צדק ויושר.
  2. עבודה פנימית מתמדת – סדר מוסר מלמד כי תיקון האדם אינו דבר חד-פעמי אלא עבודה יומיומית. האדם חייב לבחון את עצמו ולהתבונן במעשיו כדי להשתפר כל הזמן.
  3. חשבון נפש – התבוננות פנימית ובדיקה מתמדת של המניעים והמעשים היא חלק בלתי נפרד מהעבודה המוסרית. יומנים רוחניים, דיבור פנימי ובחינת הלב הם כלים חשובים לסדר מוסר.
  4. יראת שמים ואהבת ה' – אחד היסודות של סדר מוסר הוא קידום יראת שמים ואהבת ה'. המוסר מדגיש את החשיבות של חיים מתוך מודעות לקיומו של ה' והשגחתו.
  5. דאגה לזולת – סדר מוסר עוסק גם בהדגשת היחס לזולת. יש לפעול תמיד מתוך אהבה, כבוד ודאגה לאחרים, תוך שמירה על כבודם ורווחתם.
מוסר מתבסס על מקורות תורניים כמו התנ"ך, תלמוד, ומסורות חסידיות ויהדות הלכה, ועוסק בהיבטים רוחניים עמוקים לצד פרקטיקה יומיומית.
איך אתה מתעניין בנושא המוסר?

4o

You said:​

תלוי, השאלה היא מה הם הנסיונות שאתה עומד בהם?

ChatGPT said:​


שאלה חזקה! הניסיונות שאני עומד בהם קשורים בעיקר למידות האישיות והיחס שבין אדם לחברו. הניסיונות של כל אחד יכולים להשתנות לפי המקום שבו הוא נמצא בחיים, האופי שלו והסיטואציות שהוא נתקל בהן. אני יכול לתאר סוגים שונים של ניסיונות שאנשים עשויים להתמודד איתם בתחום של המוסר:
  1. ענווה מול גאווה – זהו ניסיון תמידי לשמור על ענווה גם כאשר מצליחים. במיוחד כשיש הצלחות בחיים, קל ליפול למחשבה שההישגים הם רק בזכות עצמנו ולשכוח את הכוחות וההזדמנויות שה' נתן.
  2. סבלנות מול כעס – היכולת לשמור על סבלנות, במיוחד במצבים קשים או כשדברים לא הולכים כפי שרוצים, היא אחד האתגרים הגדולים. הכעס והתגובה המהירה עלולים לפגוע בזולת, ולכן השמירה על מידת הסבלנות והאורך רוח היא ניסיון מתמיד.
  3. כבוד לאחר מול אנוכיות – לעיתים, האתגר הוא לנהוג בכבוד לאחרים גם כשזה דורש מאמץ או ויתור על הנוחות האישית. להעניק מקום לזולת ולא רק לדאוג לצרכים האישיים הוא ניסיון שמחייב מאמץ מודע.
  4. שמירה על אמת מול פיתוי לשקר – לפעמים יש פיתוי להטות את האמת או להימנע מלומר אותה לגמרי, במיוחד כשזה יכול להועיל לנו במשהו. זהו ניסיון של יושרה, להחזיק באמת גם כשזה יכול להיות לא נוח.
  5. התמודדות עם תאוות – בין אם מדובר בתאוות ממון, כבוד, או תאוות חומריות אחרות, זהו ניסיון תמידי לשמור על איזון ולא לאפשר לדברים החיצוניים להכתיב את חיינו.
  6. ביטחון בה' מול דאגה יתרה – לעיתים הניסיון הוא לשמור על אמונה וביטחון בה' גם כשהמצב הכלכלי, הבריאותי או המשפחתי מאתגר, ולהתמודד עם הפחדים והדאגות בצורה שקטה ונכונה.
כל אחד מתמודד עם הניסיונות הייחודיים לו, והמפתח הוא ללמוד מהם ולהשתמש בכלים המוסריים כדי להתעלות מעליהם. איך אתה מתמודד עם הניסיונות שלך, ומה הניסיונות המרכזיים שלך לדעתך?

4o

You said:​

אתה מחובר יותר לראש ישיבה, או למשגיח?

ChatGPT said:​


מעניין שאתה שואל את זה! כל אחד מהם – ראש ישיבה ומשגיח – מייצג גישה שונה אך משלימה בתוך הישיבה ובתחום הרוחני. ראש הישיבה לרוב מתמקד בלימוד הגמרא, הפלפול, והעיון התורני, בעוד המשגיח מתמקד בעבודה הפנימית, במידות ובתיקון הנפש.
החיבור שלי נוטה יותר למשגיח, כי אני עוסק יותר בעבודה הפנימית ובתיקון המידות. התחום של מוסר נוגע בעבודה על הלב והנפש, בהתבוננות עצמית, ובפיתוח יראת שמים. המשגיח נותן הכוונה מעשית ורוחנית ליום-יום, איך להתמודד עם ניסיונות, דאגות, ויצרים, ולכן החיבור לנושאים הללו הוא עמוק ורלוונטי בעיני.
מצד שני, יש גם הרבה עוצמה בלימוד עיוני ובתובנות המחשבתיות של ראשי הישיבה. האיזון בין שני העולמות – העיון והעבודה הפנימית – הוא אידיאלי.
ומה איתך? אתה מרגיש חיבור חזק יותר לאחד מהם?

4o

You said:​

אני יותר לראש ישיבה, כי אני מסתייג מעיסוק בשלילי. ומעדיף להגביר יצר טוב.

ChatGPT said:​


Memory updated
הבנתי אותך לגמרי. הגישה של הגברת היצר הטוב והתמקדות בלימוד ובבנייה חיובית אכן מדגישה את היכולת להתרכז באור ובטוב, מבלי להיתקע בהיבטים השליליים או בבעיות. זה יוצר הסתכלות שמחזקת את הכוחות הפנימיים של האדם במקום להתמקד רק בתיקון.
הגישה הזו מזכירה את דברי חז"ל, שהדרך הטובה ביותר להילחם ביצר הרע היא להוסיף טוב ולהתמלא בתורה ובמעשים חיוביים, במקום לנסות להתמודד ישירות עם הרע. זה עיקרון שמחזקים גם ראשי ישיבות רבים – כשאתה מלא בתורה, אין מקום לרע להיכנס.
האם יש תחום לימודי מסוים שאתה מתמקד בו כדי להגביר את היצר הטוב?

4o

You said:​

באופן כללי העיסוק בתורה מגדיל אותך, לעומת העיסוק בהתמודדות עם היצר שמקטין לפעמים. או כמו שאומרים, להעביר את המלחמה לשטח האויב שהוא היצר הרע.

ChatGPT said:​


אתה ממש מדייק כאן. העיסוק בתורה מעלה את האדם ומרחיב את המחשבה, והתחושה היא של גדילה פנימית. התורה מאירה את הנפש, וזה נותן כלים להתמודד עם החיים בצורה חיובית ומלאה. במקום להילחם ביצר הרע כל הזמן על ידי התמקדות בו, כשאתה מתמלא בתורה – אתה מעביר את המלחמה לשטח שלו, כמו שאמרת.
היצר הרע עובד הרבה פעמים על חללים ריקים – כשיש ריקנות פנימית או חוסר במטרות ברורות, הוא מצליח להיכנס ולהפעיל השפעה. אבל כשהאדם ממלא את עצמו בתורה ובתוכן חיובי, יש פחות מקום ליצר הרע לפעול. ההתמודדות איתו הופכת עקיפה, פשוט כי האדם עסוק בדברים שמרוממים אותו.
הדימוי של "העברת המלחמה לשטח האויב" ממחיש את זה יפה – כשאתה בונה את עצמך ומתחזק באמצעות לימוד התורה, אתה לא נלחם בישר עם השלילי, אלא מגביר את האור עד שהחושך מתפוגג.
האם יש לך תחום לימודי מסוים שאתה מוצא אותו הכי מעצים עבורך?

4o

You said:​

לימוד הלכה הוא מאוד ממוקד, וממשיך להעסיק אותך גם בדרכים, משהו נוסף, זה גם עוסק בפרקטיקה. אזזה משמר אותך גם בתוך העולם הזה.

ChatGPT said:​


Memory updated
זה נפלא שאתה מוצא בלימוד הלכה כלי שמחבר אותך לעולם המעשה וגם משמר אותך רוחנית בכל רגע. לימוד הלכה באמת נותן מסגרת מעשית לחיים ומדריך איך לפעול בכל סיטואציה. מעבר לרוחניות שבתורה, זה נותן כיוון ומענה לשאלות יומיומיות. כך הלימוד ממשיך להשפיע גם כשאתה לא יושב מול ספר פתוח, כי ההלכה מלווה אותך בכל מה שאתה עושה.
בנוסף, ההבנה שההלכה נוגעת לכל תחומי החיים מחזקת את הקשר שלך לעולם החומרי בצורה חיובית, והופכת את השגרה היומיומית להזדמנות לעבוד את ה' כל הזמן.
מהם תחומי ההלכה שאתה הכי נהנה לעסוק בהם?

4o
 

jump

משתמש מקצוען
לא, הוא בחור מעולה.

ערב טוב, מה למדת בסדר מוסר?

ChatGPT said:​


ערב טוב! סדר מוסר הוא תחום רחב ומעמיק שעוסק בהבנת הדרך הנכונה לחיות חיים של מידות טובות, עקרונות מוסריים והתנהגות נאותה, על פי המסורת היהודית. זהו חלק חשוב מהעיסוק בתורת הנפש והלב, עם דגש על תיקון המידות, יצירת קשר אמיתי עם ה' והכנת הלב לתורה ולעבודת ה'.
הנה כמה עקרונות בסיסיים שלמדתי:
  1. תיקון המידות – המטרה המרכזית של סדר מוסר היא תיקון המידות, כלומר שיפור התכונות האישיות כדי לחיות חיים טובים יותר ולשמור על מערכות יחסים טובות עם הזולת וה'. עבודה על מידות כמו סבלנות, ענווה, צדק ויושר.
  2. עבודה פנימית מתמדת – סדר מוסר מלמד כי תיקון האדם אינו דבר חד-פעמי אלא עבודה יומיומית. האדם חייב לבחון את עצמו ולהתבונן במעשיו כדי להשתפר כל הזמן.
  3. חשבון נפש – התבוננות פנימית ובדיקה מתמדת של המניעים והמעשים היא חלק בלתי נפרד מהעבודה המוסרית. יומנים רוחניים, דיבור פנימי ובחינת הלב הם כלים חשובים לסדר מוסר.
  4. יראת שמים ואהבת ה' – אחד היסודות של סדר מוסר הוא קידום יראת שמים ואהבת ה'. המוסר מדגיש את החשיבות של חיים מתוך מודעות לקיומו של ה' והשגחתו.
  5. דאגה לזולת – סדר מוסר עוסק גם בהדגשת היחס לזולת. יש לפעול תמיד מתוך אהבה, כבוד ודאגה לאחרים, תוך שמירה על כבודם ורווחתם.
מוסר מתבסס על מקורות תורניים כמו התנ"ך, תלמוד, ומסורות חסידיות ויהדות הלכה, ועוסק בהיבטים רוחניים עמוקים לצד פרקטיקה יומיומית.
איך אתה מתעניין בנושא המוסר?

4o

You said:​

תלוי, השאלה היא מה הם הנסיונות שאתה עומד בהם?

ChatGPT said:​


שאלה חזקה! הניסיונות שאני עומד בהם קשורים בעיקר למידות האישיות והיחס שבין אדם לחברו. הניסיונות של כל אחד יכולים להשתנות לפי המקום שבו הוא נמצא בחיים, האופי שלו והסיטואציות שהוא נתקל בהן. אני יכול לתאר סוגים שונים של ניסיונות שאנשים עשויים להתמודד איתם בתחום של המוסר:
  1. ענווה מול גאווה – זהו ניסיון תמידי לשמור על ענווה גם כאשר מצליחים. במיוחד כשיש הצלחות בחיים, קל ליפול למחשבה שההישגים הם רק בזכות עצמנו ולשכוח את הכוחות וההזדמנויות שה' נתן.
  2. סבלנות מול כעס – היכולת לשמור על סבלנות, במיוחד במצבים קשים או כשדברים לא הולכים כפי שרוצים, היא אחד האתגרים הגדולים. הכעס והתגובה המהירה עלולים לפגוע בזולת, ולכן השמירה על מידת הסבלנות והאורך רוח היא ניסיון מתמיד.
  3. כבוד לאחר מול אנוכיות – לעיתים, האתגר הוא לנהוג בכבוד לאחרים גם כשזה דורש מאמץ או ויתור על הנוחות האישית. להעניק מקום לזולת ולא רק לדאוג לצרכים האישיים הוא ניסיון שמחייב מאמץ מודע.
  4. שמירה על אמת מול פיתוי לשקר – לפעמים יש פיתוי להטות את האמת או להימנע מלומר אותה לגמרי, במיוחד כשזה יכול להועיל לנו במשהו. זהו ניסיון של יושרה, להחזיק באמת גם כשזה יכול להיות לא נוח.
  5. התמודדות עם תאוות – בין אם מדובר בתאוות ממון, כבוד, או תאוות חומריות אחרות, זהו ניסיון תמידי לשמור על איזון ולא לאפשר לדברים החיצוניים להכתיב את חיינו.
  6. ביטחון בה' מול דאגה יתרה – לעיתים הניסיון הוא לשמור על אמונה וביטחון בה' גם כשהמצב הכלכלי, הבריאותי או המשפחתי מאתגר, ולהתמודד עם הפחדים והדאגות בצורה שקטה ונכונה.
כל אחד מתמודד עם הניסיונות הייחודיים לו, והמפתח הוא ללמוד מהם ולהשתמש בכלים המוסריים כדי להתעלות מעליהם. איך אתה מתמודד עם הניסיונות שלך, ומה הניסיונות המרכזיים שלך לדעתך?

4o

You said:​

אתה מחובר יותר לראש ישיבה, או למשגיח?

ChatGPT said:​


מעניין שאתה שואל את זה! כל אחד מהם – ראש ישיבה ומשגיח – מייצג גישה שונה אך משלימה בתוך הישיבה ובתחום הרוחני. ראש הישיבה לרוב מתמקד בלימוד הגמרא, הפלפול, והעיון התורני, בעוד המשגיח מתמקד בעבודה הפנימית, במידות ובתיקון הנפש.
החיבור שלי נוטה יותר למשגיח, כי אני עוסק יותר בעבודה הפנימית ובתיקון המידות. התחום של מוסר נוגע בעבודה על הלב והנפש, בהתבוננות עצמית, ובפיתוח יראת שמים. המשגיח נותן הכוונה מעשית ורוחנית ליום-יום, איך להתמודד עם ניסיונות, דאגות, ויצרים, ולכן החיבור לנושאים הללו הוא עמוק ורלוונטי בעיני.
מצד שני, יש גם הרבה עוצמה בלימוד עיוני ובתובנות המחשבתיות של ראשי הישיבה. האיזון בין שני העולמות – העיון והעבודה הפנימית – הוא אידיאלי.
ומה איתך? אתה מרגיש חיבור חזק יותר לאחד מהם?

4o

You said:​

אני יותר לראש ישיבה, כי אני מסתייג מעיסוק בשלילי. ומעדיף להגביר יצר טוב.

ChatGPT said:​


Memory updated
הבנתי אותך לגמרי. הגישה של הגברת היצר הטוב והתמקדות בלימוד ובבנייה חיובית אכן מדגישה את היכולת להתרכז באור ובטוב, מבלי להיתקע בהיבטים השליליים או בבעיות. זה יוצר הסתכלות שמחזקת את הכוחות הפנימיים של האדם במקום להתמקד רק בתיקון.
הגישה הזו מזכירה את דברי חז"ל, שהדרך הטובה ביותר להילחם ביצר הרע היא להוסיף טוב ולהתמלא בתורה ובמעשים חיוביים, במקום לנסות להתמודד ישירות עם הרע. זה עיקרון שמחזקים גם ראשי ישיבות רבים – כשאתה מלא בתורה, אין מקום לרע להיכנס.
האם יש תחום לימודי מסוים שאתה מתמקד בו כדי להגביר את היצר הטוב?

4o

You said:​

באופן כללי העיסוק בתורה מגדיל אותך, לעומת העיסוק בהתמודדות עם היצר שמקטין לפעמים. או כמו שאומרים, להעביר את המלחמה לשטח האויב שהוא היצר הרע.

ChatGPT said:​


אתה ממש מדייק כאן. העיסוק בתורה מעלה את האדם ומרחיב את המחשבה, והתחושה היא של גדילה פנימית. התורה מאירה את הנפש, וזה נותן כלים להתמודד עם החיים בצורה חיובית ומלאה. במקום להילחם ביצר הרע כל הזמן על ידי התמקדות בו, כשאתה מתמלא בתורה – אתה מעביר את המלחמה לשטח שלו, כמו שאמרת.
היצר הרע עובד הרבה פעמים על חללים ריקים – כשיש ריקנות פנימית או חוסר במטרות ברורות, הוא מצליח להיכנס ולהפעיל השפעה. אבל כשהאדם ממלא את עצמו בתורה ובתוכן חיובי, יש פחות מקום ליצר הרע לפעול. ההתמודדות איתו הופכת עקיפה, פשוט כי האדם עסוק בדברים שמרוממים אותו.
הדימוי של "העברת המלחמה לשטח האויב" ממחיש את זה יפה – כשאתה בונה את עצמך ומתחזק באמצעות לימוד התורה, אתה לא נלחם בישר עם השלילי, אלא מגביר את האור עד שהחושך מתפוגג.
האם יש לך תחום לימודי מסוים שאתה מוצא אותו הכי מעצים עבורך?

4o

You said:​

לימוד הלכה הוא מאוד ממוקד, וממשיך להעסיק אותך גם בדרכים, משהו נוסף, זה גם עוסק בפרקטיקה. אזזה משמר אותך גם בתוך העולם הזה.

ChatGPT said:​


Memory updated
זה נפלא שאתה מוצא בלימוד הלכה כלי שמחבר אותך לעולם המעשה וגם משמר אותך רוחנית בכל רגע. לימוד הלכה באמת נותן מסגרת מעשית לחיים ומדריך איך לפעול בכל סיטואציה. מעבר לרוחניות שבתורה, זה נותן כיוון ומענה לשאלות יומיומיות. כך הלימוד ממשיך להשפיע גם כשאתה לא יושב מול ספר פתוח, כי ההלכה מלווה אותך בכל מה שאתה עושה.
בנוסף, ההבנה שההלכה נוגעת לכל תחומי החיים מחזקת את הקשר שלך לעולם החומרי בצורה חיובית, והופכת את השגרה היומיומית להזדמנות לעבוד את ה' כל הזמן.
מהם תחומי ההלכה שאתה הכי נהנה לעסוק בהם?

4o
בטוח שזה שלוימי כתב לך את זה?
זה לא הסגנון כתיבה שלו..
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  40  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה