הם - שיציינו מתי שהם רוצים, שיהיה גם לפי הספירה של המוסלמים עצמם.
אנחנו יהודים. ואנחנו מונים לפי הספירה המיוחדת שלנו. ולכן ציון יום השנה הוא בשמחת תורה ולא בשום יום אחר.
בציון מועד לפי מנין הגויים יתכן ממש איסור דאורייתא, בחוקותיהם לא תלכו, ואולי גם "החודש הזה לכם" (עי' רמב"ן בפרשת בא)
אנחנו יהודים. ואנחנו מונים לפי הספירה המיוחדת שלנו. ולכן ציון יום השנה הוא בשמחת תורה ולא בשום יום אחר.
בציון מועד לפי מנין הגויים יתכן ממש איסור דאורייתא, בחוקותיהם לא תלכו, ואולי גם "החודש הזה לכם" (עי' רמב"ן בפרשת בא)