הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חייל שיצא מלבנון כותב:

חלק מהפלוגה יצאה לרענון ויש לי שתי תובנות ראשוניות שלא שוברות ב"מ. אני הולך לכתוב דברים אופטימיים, אז משהו שצריך לקחת מראש בחשבון: אנחנו רק שבוע לתוך הלחימה ודברים יכולים להשתנות מהרגע להרגע. זה לא הזמן ובטח שלא המקום לשאננות ולזחיחות.

1. יש משהו מאוד סוראליסטי לקרוא ברשתות החברתיות על אירועים משמעותיים שהיית עד אליהם מכלי ראשון. גללתי אחורה בערוצי טלגרם לבנונים שעוסקים במלחמה והצלבתי לתמונת המצב שאני זוכר מהסתכלות במשואה. בדומה לעזה, גם בלבנון זה לא שהקשר בין מה שהם מספרים לעצמם למציאות הוא מקרי - הוא פשוט לא קיים. קראתי על 500 הרוגים ישראליים, על 74 חיילי גולני שנכנעו ונשבו ע"י "ההתנגדות" ועוד שטויות שהוצגו כוודאיות ומאומתות בקבוצות ענק של מאות אלפי עוקבים. הכי שעשע אותי לקרוא שצה"ל תקוע על הגדר ולא מצליח לחצות גב"ל כי חיזבאללה "ממטיר על האויב הציוני גהינום," כשכבר השתלטנו על קו בתים שני. פסטיבל מספרי סיפורים על מלא.

2. רדואן מאוד מאכזבים. במשך שנים הפחידו אותנו מיחידת העילית של חיזבאללה, שההכשרה והציוד שלהם לא נופלים מהפלס"רים שלנו. על הנייר זה נכון, אבל נכון כמו היכולת של חיזבאללה לירות 3000 רקטות מידי יום במשך שבועות, והנה, הורדנו את נסראללה ונכנסנו קרקעית ובמקום לשבת במקלט מתחת למגדלים קורסים, אני על חצי ב' וכפכפים שותה קולה בבריזה של האוויר הפתוח. צריך לומר בכנות שחיזבאללה וחמאס זה ליגה אחרת. ההבדל הכי מורגש ביניהם הוא שבניגוד לחמאס, חיזבאללה אשכרה נשאר ונלחם, וזה עלה ויעלה לנו בחיי אדם. אבל זה לא מה שציפינו. אחד היתרונות שהכי הפחידו אותנו היה הניסיון הקרבי שרדואן צברו בסוריה, אבל אחרי שנת לחימה בעזה, היתרון הזה נשחק אם לא התבטל. כנראה שלחימה במורדים הסורים לא מכינה אותך מספיק לעימות פרונטלי עם צה"ל. במקום סיירת מטכ"ל של אללה מצאנו את המקבילים של האלה שקופצים לתוך חישוקי אש מסרטוני התעמולה של אחרוני המחבלים משנות ה90. באותו נושא - סייד חסן הבטיח שלא יישארו לנו טנקים, אבל בנתיים השריונרים שבעתודה מתלוננים שלא מכניסים אותם כי לא צריך.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ה-4 לאוקטובר 2023: ישראל חוששת לתקוף אוהל ריק של חזבאללה שהוקם בשטחה כדי לא להגרר לעימות.

ה-4 לאוקטובר 2024: הצמרת הצבאית והדתית של חזבאללה חוסלה, הדאחיה הופכת לעיי חורבות ומאות פעילי חזבאללה כבר לא איתנו.

מי היה מאמין.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
גם ברצועת עזה הפלסטינים מדווחים על תקיפות עוצמתיות של חיל האוויר. עיתונאים פלסטינים כותבים כי התקיפות הלילה ברצועת עזה מזכירים להם את הימים הראשונים של המלחמה.
מעל ל-30 מחוסלים ו-150 פצועים בגלי התקיפות בצפון רצועת עזה בשעות האחרונות
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
. כתב פוקס ניוז ״משהו משמעותי קורה בצפון הרצועה, אוסף פרטים״
דיווח נוסף דומה:

העיניים על איראן ולבנון, אבל אקח הימור ואגיד שהאירוע הדרמטי ביותר הערב קורה דווקא ברצועת עזה.

אלון פרל
 

מסקרה

משתמש מקצוען
מקור איראני בכיר לאל-גזירה: העברנו באמצעות קטאר מסר לאמריקאים לגבי המצב באזור לאחר המתקפה האחרונה שלנו נגד ישראל. הדגשנו כי שלב האיפוק החד-צדדי הסתיים והוא לא עומד בדרישות של הביטחון הלאומי שלנו. כל תקיפה ישראלית - תיענה בתגובה לא קונבנציונלית שכוללת תשתיות אזרחיות.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
דובר צה"ל:
כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר, באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן, שב״כ ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה במרחב ששימש בעבר כבית ספר ״אבן רשד״ במרחב דיר אלבלח.
בנוסף, כלי טיס תקפו באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן, שב״כ ופיקוד הדרום מחבלים של ארגון הטרור חמאס שפעלו במתחם פיקוד ושליטה ששימש בעבר כמסגד ״שאהדא אלאקצא״ במרחב דיר אלבלח. מתחמי הפיקוד והשליטה שימשו את מחבלי החמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד כוחות צה״ל ומדינת ישראל.
טרם התקיפות ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, חוזי מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף. ארגון הטרור חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול אכזרי של מוסדות אזרחיים והאוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור.
צה״ל ימשיך לפעול בעוצמה ובנחישות נגד ארגוני הטרור.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ד״ר גיא בכור

מספר המחבלים שנהרגו מאז פרוץ המלחמה, על פי וויקיפדיה, והכוונה ברצועת עזה, ביו"ש, ב"לבנון", ב"תימן" וב"סוריה"?

66,000 נהרגו ועוד 132,000 נפצעו, לא כולל נעדרים ופליטים, שעזבו את האיזור.

זו רק ההתחלה, וכבר מדובר בשינויים דמוגרפיים.
בפעם הבאה תחשבו, לפני שאתם מתחילים עם ישראל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיא

א הַלְלוּיָהּ אוֹדֶה יי בְּכָל לֵבָב בְּסוֹד יְשָׁרִים וְעֵדָה:ב גְּדֹלִים מַעֲשֵׂי יי דְּרוּשִׁים לְכָל חֶפְצֵיהֶם:ג הוֹד וְהָדָר פָּעֳלוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זֵכֶר עָשָׂה לְנִפְלְאֹתָיו חַנּוּן וְרַחוּם יי:ה טֶרֶף נָתַן לִירֵאָיו יִזְכֹּר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ:ו כֹּחַ מַעֲשָׂיו הִגִּיד לְעַמּוֹ לָתֵת לָהֶם נַחֲלַת גּוֹיִם:ז מַעֲשֵׂי יָדָיו אֱמֶת וּמִשְׁפָּט נֶאֱמָנִים כָּל פִּקּוּדָיו:ח סְמוּכִים לָעַד לְעוֹלָם עֲשׂוּיִם בֶּאֱמֶת וְיָשָׁר:ט פְּדוּת שָׁלַח לְעַמּוֹ צִוָּה לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ קָדוֹשׁ וְנוֹרָא שְׁמוֹ:י רֵאשִׁית חָכְמָה יִרְאַת יי שֵׂכֶל טוֹב לְכָל עֹשֵׂיהֶם תְּהִלָּתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה