לא כ"כ הבנתי את כוונתך שקו 23 לא עובר באזור, הרי ישנה תחנה בכניסה/יציאה מד4
לא נראה לי שמישהו ילך ברגל 25 דק' מרב ייבא סבא עד התחנה של קו 23 בפינה של שדרות האמוראים, כדי לרדת אחרי תחנה אחת כדי לקחת קו 2 או 6, עדיף כבר ללכת עוד 5 דקות ישר לתחנה של קו 2 או 6 (ס"ה כחצי שעה הליכה! לתחנה הכי קרובה של אוטובוס עירוני)
מ"מ קו 23 הוא קו זוועתי שלא נותן מענה לשום אדם בעיר הזו אף אחד הרי לא יסע איתו לרמה א' או ה' ואפי' לג' זו הוכחה שמטרתו היחידה היא "סתימת פיות" בעצם לטעון לאנשים ש"עובר" קו ליד הבית שלהם בזמן שהקו הזה מתנהל כ"שאטל" בלבד לאיסוף המונים ממקומות נידחים (החל בד4/3 עובר לרחובות ירמיהו וחבקוק ברמה ג' כולל ה"טיול שנתי" ברמה א' וסיום ברמה ה') והבאתם למקומות קצת יותר מתקדמים תחבורתית.
לבד מזאת לטענתך יצטרכו גם קו שיכנס לברכיה הרי הפרוייקט של רייסדור הממוקם בפנים דומה בבעיה לרבי ייבא סבא (אם כי ייבא סבא יותר פנימי) מסופקני אם יעבירו אוטובוס שם וכמו ששמעתי מאחד שגר ברחוב חגואל (רמה ה') שאין הרבה סיכוי שיעבירו שם אוטובוס נוסף (בנוסף ל23 שעובר שם) בגלל שהוא ללא מוצא, אלו דברים שהוא שמע מחבר עירייה לאחר תלונה לכן למיטב הבנתי הם לא ששים להכניס אוטובוס למקומות כאלה.
לדעתי ברחוב רב ברכיה ורב ייבא סבא (וירמיהו וחבקוק) צריך להיות קו "סתימת פיות" כמו קו 23, וברחוב רב יצחק נפחא רב חנינא וכו' צריך להיות קוים ישירים לכל המקומות הראשיים בעיר (מרכז מסחרי רמה א', רמה ב', רמה ג', נעימי, ביג). לכאורה גם משרד התחבורה מבין את זה ואישר 3 קווים לד'4 (כך היה כתוב בהודעה של פרנקל) רק הם מחכים למסוף. לא יודע מה הבעיה להניח קראוון עם שירותים ומטבח וכמה זמן זה לוקח.
יש תחנות מאושרות!! ברחוב רב ייבא סבא ורב ברכיה אין שום בעיה להכניס לשם אוטובוס, יש כיכר מיוחדת (סובה) בסוף הרחוב כדי שהאוטובוס יוכל להסתובב ולחזור.
גם ברחוב חיי יצחק בביתר וברחוב מקור ברוך בתל ציון רחובות בדיוק כמו רב ברכיה ורב ייבא יש אוטובוס שנכנס מסתובב וחוזר.